Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
maksimin "aikakehityksessä" eli n. 38-40 min. koko yhden treenin setti.
Suunnilleen saman havaitsin myös. 30min. vaatisi jo lähes tauotonta heilumista. Ei sitä vain voi tiettyä nopeampaa tehdä, kun tuollanen heiluriliike.
Kokeile kahvaan laittaa jotain erkkateippiä, tai vastaavaa. Se pysyy hyvänä muutaman käyttökerran, kunnes alkaa kädet sotkeentumaan liimaan. Sitten vaan uus teippi.
Olen parin kokeilun jälkeen pitäytynyt alkuperäisessä ohjeessa; heilautukset 10, 15, 25, 50 /klusteri (vikassa sarjassa tarvittaessa lyhyt paussi välissä).
Tämä on ollut minulle helpoin, koska se on niin helppo aloittaa; ihan eka sarja on helppo polkaista käyntiin ihan nollista ja totaalisen pullamössöfiiliksellä ja vaikka olisi kuinka poikki jonkun klusterin jälkeen, niin helppo lähteä taas uuteen nousuun.
Tuo 50 toiston sarja on kyllä itselle aika paha otevoiman hävittäjä...Siksi noita tein ite alussa muutaman, ja sitten loppua kohti lyhyempiä.
yli viikon karkin mussutus.
Pitäähän sitä ihmisen palautua! :barefoot:

Seuraavaksi thor love and thunder ensi-ilta. Huomenna sauna open air.
20220706_140852.jpg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
^ Hyvinhän se sujuu!

Aloitin katsomaan uusinta kautta Suomen Suurimmasta Pudottajasta. Yksi kilpailija ensimmäisessä punnituksessa sanoi jotain, että "en varmasti ole painavin tällä vaa'alla ollut mutta varmasti komein!"

Mietin, että aivan, tässä taas se kuuluisa "miten itsensä kantaa" -asenne.

(Hieman kyllä ärsytti miten jotkut olivat lähteneet ohjelmaan ennen kaikkea kilpailemaan, kun toisilla on ns. elämä pelissä ja olivat hyvin järkyttyneitä terveystutkimusten jälkeen. Toisen jakson jälkeen mietin joistakin, että "lihottikohan vielä vähän lisää ennen leiritystä, että varmasti pärjää kisassa..")

Taas teki yksi puolituttu itsemurhan. Olisiko tämä ollut kuudes kenen kanssa olin yläasteella samaan aikaan. Tuli mieleen että nyt kun itse popsin pillereitä että on maailma surkea paikka. Suomi on hyvä maa. Turvallista, voi harrastaa vaikka mitä, opiskella jne mutta silti ihmiset ovat masentuneita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom