Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Hauskoja nämä. Itsekin ulkomailla ja ulkomaille työskennelleennännä nimi lausuttu ja kirjoitettu aina väärin. Vaikka ihan perus yleinen nimi.

Kirjoitin aiemmin et oppari ei kiinnosta. Sain jostain motia sen verran kaivettua et paperit otin ulos. Nyt oon vietellyt lomaa ja tässä lomalla ollessa muistin, että olenhan mä tännekin tehnyt tunnukset. Taian alkaa kirjoitteleen kaikkee mitä mieleen juolahtaa.
Nyt on Eino Leinon päivä, joten muutama runo on aiheellinen:

"Älä pilkkaa pippeliä,pikkustakaa paheksu.
Leivo lerppa leveämmäks vaik ois vajaan vaaksan.
Vatkaa vartta vanhempaaki, vaik ois veltonlainen.
Päästä pukil puikulainen,tahi taltta takkuvarsi.
Älä naura nakkiloille, hihittele hintelille.
Anna aina aulihisti, vaik ois kanki karumpiki.
Niin saat jormaa jatkossakin,ilokauhaa irmallesi.
Niin ei puute pönkän paina, ain on römpsällä räpeltäjä."

"Lihat vasten lihaa lätki.
pillu kullin sisähänsä kätki.
Hetkenpäästä kuului tuosta,
kuin ois vetänyt jalkaa suosta."

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oletko käynyt saunomassa saunalautalla/sompasaunalla tälle kesää?
JUU!

Etellisellä viikolla poikkesin viimeksi sompasaunalla. Lauttahommia nolla tälle kesää. Kun pääsis edes omalla paatilla lilluun, mutta kun ollut kaikenlaista.
PSX_20220629_225902.jpg

Voikohan tuossa lähteä töiden jälkeen kaljalle.
Voihan sitä eläytymistä jatkaa työpäivän jälkeen LARPpaamalla :unsure:

Vaikka huomioliivit ja kuulosuojaimet päässä koneen ääreltä vokotin seuraksi kaljalle.
Vähän kai kannattaa kieriä hiekassa ja mullassa myös, ja repiä farkkuihin pari reikää.

Onhan nykyään paljon niitä metsurilarppaajiakin.
Partaan hiplaavat jotakin kuusenhajua ja pukeutuvat ruutupaitaan.
Ikinä kirvestä nähnykkään.

Valmistelen blogiin postausta liikuntaharrastuksen suorittamisesta ja otin kahvakuulajumpan jälkeen tilannekuvan - näemmä ns. omaan nykynormaaliin (näin keski-iässä, toim. huom.!) pääsi 2200 kcal syömisillä.

kcS7k3C.png

Tavallaan tekisi mieli vähän kiristellä masulöysyyttä pois mutta se tarkoittaisi että
a) pitäisi syödä vähemmän (😱)
b) pitäisi varmaan jumpatakin enemmän

Asia lienee ajankohtainen ensi viikon jälkeen, kunhan olen ensin joka päivä ostanut herkkuja treeniryhmissä kiertävästä kanttiiniautosta... (note to self; nosta käteistä!)

Niiimmuute, selvisitkö siitä heilautushaasteesta? Aiheuttaako kahvakuulan näkeminen pahoinvointia? :LOL::sick:
Vai menikö se 20 päivää vielä...:unsure:
Se on kesken! Seitsemän treenin jälkeen tuli 9 päivän tauko, koska juhannusviikon autoilureissu - ei tullut pakattua treenivälineitä mukaan!

Ko. haastetta on jäljellä vielä 5 jumppaa ja tuntuu, että olen ainakin saavuttanut toistaiseksi maksimin "aikakehityksessä" eli n. 38-40 min. koko yhden treenin setti.
Hankaluuksia aiheuttavat sormet; pito ei pysy, jos pito pysyy, niin teipit alkavat lähteä, jos ei teippejä, niin rakot käsissä, tai jos ei mikään näistä niin sitten loppuu vain voimat. Meinasin ostaa nestemäistä magnesiumia (en halua sitä pölyä) mutta jäi hankkimatta.

Olen parin kokeilun jälkeen pitäytynyt alkuperäisessä ohjeessa; heilautukset 10, 15, 25, 50 /klusteri (vikassa sarjassa tarvittaessa lyhyt paussi välissä).
Tämä on ollut minulle helpoin, koska se on niin helppo aloittaa; ihan eka sarja on helppo polkaista käyntiin ihan nollista ja totaalisen pullamössöfiiliksellä ja vaikka olisi kuinka poikki jonkun klusterin jälkeen, niin helppo lähteä taas uuteen nousuun.
e. Käytössä siis koko ajan sama 16.2 kg:n "kuula." En aio tällä haastekerralla lisätä painoa.
Ja olen noudattanut Tnationissa ollutta ohjetta, kaksi päivää treeniä, välipäivä ja taas. on, on, off

Mutta ei ihan siis mene täysipainoisena haasteena, koska välissä yli viikon karkin mussutus 😅 ja koska pidän välipäivät.
Olen kyllä tykännyt tehdä, tulen varmasti tekemään tämän uudestaankin. -Nyt kuitenkin jo odotan, että pääsen testaamaan miten kauan polvi ja lonkka kestävät kyykkäämistä (tällä kertaa).

Viimeksi muokattu:
Vain +18 😃

Tänään voisi vaikka imuroida ja tehdä pitkästä aikaa uunifetapastaa. Kissakin on virkeämpi kuin helteellä.

Eilen odotin turhaan sovittua soittoa työterveyslääkäriltä. Ei kuulemma näy varauksissa, vaikka itse henk.koht kävin tiskillä ajan varaamassa muutama viikko sitten. Nyt vastaanottoaika heinäkuun viimeisellä viikolla... Vähän venyy siis B-lausunnon saaminen 😒

Suositut

Back
Ylös Bottom