Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kenen mielestä Yö thread on hieno asia, vai haluaisitko kirota sen syvimpään koloon?

Hienointa anti mitä pakkis voi vaan tarjota, laatu pojille-ketjun jälkeen!!

:rolleyes:

Mä oon jo ainakin kertaalleen sanonu, tää on paras ja paskin threadi samaan aikaan.

ei yhtään
deeku.jpg

Huomenna 18 olutta ja 6-päkki giniä, eiköhän tolla pärjää jonkin aikaa...:rolleyes:

Yöllä on kyllä ihan eri meininki. Vitusti kaikkia visioita ja fiilis tehdä kaikkee, työasiatkin hoituu yöllä sutjakasti. Aamulla on taas itsemurha fiilis.

Huomenna 18 olutta ja 6-päkki giniä, eiköhän tolla pärjää jonkin aikaa...:rolleyes:

Juot noi missä ajassa?

Ite kun tuppaa olee sellai tissuttelija, et vaik on yhtenä iltana pari lavaa olutta, on ne menny parissa päivässä, ja ei muista edes olleensa kännissä:D

100 euroa menee parhaimmillaan, jos kiertää kuppiloissa. Toi alkaa olee mun yläraja, et pääsee ite kotiin, jos bisseen on kaikki pistäny. Hattua nostan niille jotka juo 200 euroa 4 tunnissa :D

Ei niitä kaikkia ole pakko juoda suomalaisen perinteen mukaan:D Joskus siinä 5 aikaan ajattelin alottaa...

Edit. En siis ihan sitä oikeaa giniä ole kiskomassa, vaan tätä alkon mehu litkua:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom