Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä huomenna pitää juoda, pitähään sitä suomalaisen perjantaina perinteitä kunnioittaa.

En miekaan, vloppu on varattu puhtaasti krapulattomalle golffille

Hei ootko testaanu krapulassa golffia? Mulla sujuu paljon paremmin krapulassa, en tiiä mistä johtuu.. varmaan ku ei tuu ryittyä voimalla vaan iha rauhallisesti swingailee. Tosin joku mahtikrapula on aivan eria asia, mutta semmonen sopiva pieni pöhnä on kurko.

Hei ootko testaanu krapulassa golffia? Mulla sujuu paljon paremmin krapulassa, en tiiä mistä johtuu.. varmaan ku ei tuu ryittyä voimalla vaan iha rauhallisesti swingailee. Tosin joku mahtikrapula on aivan eria asia, mutta semmonen sopiva pieni pöhnä on kurko.

Olen monesti, ei kule peli yhtaan. Jostain syysta en saa darrassa kunnon grippia. lyonnit lahteen ihan mihin sattuu, ja lauantaina on uuden ihanan spoonin eka kiekka :) ja ens viikolla viel uus draiveri.
sit ei voi enaan pelata yli 80 lyontia :D

Koska totesin ylittäneeni juuri maagisen tuhannen postauksen rajapyykin, on paikallaan kiitos seuraaville tahoille:

Kiitos rakas vaimoni, että ymmärrät osapäiväalkoholisti-siippaasi.
Kiitos rakas poikani, että olet antanut isukin tänäkin yönä istua rauhassa iltaa ystävänsä Jalmarin seurassa. Pidän taas talven mittaisen tauon ensi viikosta lähtien.
Kiitos seuraaville minua voimailuharrastuksessani innostaneille tahoille: Isä, Iso A, Steve Reeves, Toivo Enervo, Mike Christian, Leet Haney ja Labrada, Berry de May, Robby Robinson, Brian Buchanan, Gary Strydom, Jari Leino, Reijo Pasanen, Peter Keränen, Mika Nyyssölä ja Utti Hietala.

Kiitos Pakkotoisto kaikesta siitä ajasta, jonka olet vienyt hyödyllisemmiltä harrasteilta, ja toisaalta siitä ajasta, jonka olen voinut hyödyntää kanssasi maksetulla työajalla.

Ja lopuksi, as all the Emmy-winners say: Thank you God, allmighty, for giving me this enormous talent of scheisse zu sprechen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom