Täällä ollaan metallintyöstön kovassa ytimessä. Voi herraisä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä ollaan metallintyöstön kovassa ytimessä. Voi herraisä.
Tekevät varsin hyvää ja Vahvaa sangriaa siellä![]()
No mitäköhän tekemistä sillä on, jos henkilökohtainen numero vilisee kaikissa firman nimissä lähetetyissä sähköpostiviesteissä, sen kautta hoidetaan työhön liittyviä asioita kollegoiden kanssa, asiakkaiden suuntaan ja niin edelleen? Poikiskohan se sellaisia soittoja, joita ei tulis, jos oma henkilökohtainen numero ei ois samalla työnumero?Mitä ihmeen tekemistä puhelinedulla vs. itse ostetulla puhelimella on henkilökohtaiseen numeroon vastaamisen protokollien kanssa? Eihän se mitään muuta.
No mitäköhän tekemistä sillä on, jos henkilökohtainen numero vilisee kaikissa firman nimissä lähetetyissä sähköpostiviesteissä, sen kautta hoidetaan työhön liittyviä asioita kollegoiden kanssa, asiakkaiden suuntaan ja niin edelleen? Poikiskohan se sellaisia soittoja, joita ei tulis, jos oma henkilökohtainen numero ei ois samalla työnumero?
Aivan juuri näin, täytyy miettiä mihin omaa henkilökohtaista numeroa antaa.
Jaa joo, meni varmaan nyt sekaisin firman liittymät ja laitteet ja missä käytetään mitäkin liittymää :DSe onko henkilökohtaisen numeron päässä puhelinetuluuri vai oma luuri ei ole merkityksellistä. Tämä oli mun pointti.
Jaa joo, tässä menee varmaan nyt sekaisin firman liittymät ja että toimittaako firma myös laitteen. Vaikka suurimmaksi osaksi ajasta noi menee käsi kädessä.
Minä veikkaan suurimman osan siirtävän vaan numeronsa firman nimiin. Yks frendi vaihtoi samassa numeroa, ei varmaan syystä tai toisesta saanu siirrettyä firman nimiin. Ja tässä tulee tää puhelinedun henkilökohtainen kustannus, että sitten oot asiakkaiden tavoitettavissa myös vapaa-ajalla, jos joku keksii soittaa.
Toki sit myös toimenkuva ja vastuut vaikuttaa. Jossain hommassa oletetaan olevan tavoitettavissa ja joissain hommissa ei oo mitään väliä, kun kukaan ei soita, niin kuin onneksi meikäläisellä nykytoimenkuvalla.
ei omalla rahalla raaskisi kyllä ensinnäkään aina uusinta ostaa tai edes kahden vuoden välein päivittää puhelinta.