Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Marie Kondo -hommia.
Jos kerrankin ennen muuttoa.

E: muuton jälkeen=nevö

Virman liittymä minullakin. Ostin kyllä oman puhelimen, kun kertakaikkiaan hirtti kiinni tarjottuun seiskaiphoneen, jossa muisti ei riittänyt mihinkään.

Olen mykistänyt kaikki tuntemattomat numerot, ja tallennettuihin vastailen vähän mielentilan mukaan klo 16 jälkeen. Niille voi vastata, joista tietää kysymykset lyhyiksi ja relevanteiksi, mutta jaaritteluihin en lähde. Enkä mieluusti sellaisiin, jotka vaatii vielä erikseen läppärin aikaisemista, jos sen jo suljin.

otin Tohtorin puluista mallia ja : kovat keinot käyttöön

suihkautin kaksi annosta hajuvettä -> imisten ilmoille tyrkylle

Mitä ihmeen tekemistä puhelinedulla vs. itse ostetulla puhelimella on henkilökohtaiseen numeroon vastaamisen protokollien kanssa? Eihän se mitään muuta.

Suotavaa toki olis että firmalla ja sen osastoilla on oma puhelinnumero ja sähköposti jne, mihin lähtökohtaisesti otetaan yhteyttä yleisissä asioissa. Eihän kukaan mitään Fonectan luettelon firman yleisnumeroluuria halua vapaa-ajalla päivystää saatikka pitää omana luurinaan, vaan se pyörii työpöydällä.

Mulla oma puhelinnumero on kaikkien asiakkaiden tiedossa ja kyllä ne ymmärtää soittaa siihen varsin harvoin ja lähinnä silloin jos juokseva asia ja firman numero ei vastaa. Arkisin tilaukset ja tiedustelut tulee siihen firman yleisnumeroon, ketkä jäärät nyt vielä eivät s-postia tykkää käyttää näissä asioissa. Äärimmäisen harvoin on kukaan soittanu viikonloppuna.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mitä ihmeen tekemistä puhelinedulla vs. itse ostetulla puhelimella on henkilökohtaiseen numeroon vastaamisen protokollien kanssa? Eihän se mitään muuta.
No mitäköhän tekemistä sillä on, jos henkilökohtainen numero vilisee kaikissa firman nimissä lähetetyissä sähköpostiviesteissä, sen kautta hoidetaan työhön liittyviä asioita kollegoiden kanssa, asiakkaiden suuntaan ja niin edelleen? Poikiskohan se sellaisia soittoja, joita ei tulis, jos oma henkilökohtainen numero ei ois samalla työnumero?

No mitäköhän tekemistä sillä on, jos henkilökohtainen numero vilisee kaikissa firman nimissä lähetetyissä sähköpostiviesteissä, sen kautta hoidetaan työhön liittyviä asioita kollegoiden kanssa, asiakkaiden suuntaan ja niin edelleen? Poikiskohan se sellaisia soittoja, joita ei tulis, jos oma henkilökohtainen numero ei ois samalla työnumero?

Aivan juuri näin, täytyy miettiä mihin omaa henkilökohtaista numeroa antaa.

Se onko henkilökohtaisen numeron päässä puhelinetuluuri vai oma luuri ei ole merkityksellistä. Tämä oli mun pointti.

Aivan juuri näin, täytyy miettiä mihin omaa henkilökohtaista numeroa antaa.

Minun täytyi laittaa oma numero salaiseksi, koska kesätöissä noin 20v sitten sopimuksia tehdessä niihin tuli minun henkilökohtainen nimi paperiin ja jotkut rupesi sitten numerotiedustelusta kysymään nimellä numeroa ja soittamaan työasioita kotiin

yli 15v on ollu kaikki estot päällä, ei saa henkilötietoja etes tyyräämäni kulkunevvon rekkarilla haettua

tästä voitte arvuutella, että Minun työpuhelin on onely työpuhelin, kun työpäivä on ohi, se sammuu ja jää lepäämään työpöydälle, työmaalle

Se onko henkilökohtaisen numeron päässä puhelinetuluuri vai oma luuri ei ole merkityksellistä. Tämä oli mun pointti.
Jaa joo, meni varmaan nyt sekaisin firman liittymät ja laitteet ja missä käytetään mitäkin liittymää :D

Minä veikkaan suurimman osan siirtävän vaan numeronsa firman nimiin ja ottavan firman tarjoavan laitteen. Pl. sit teknologiahöpöt, jotka haluaa ite ostella lelunsa, kuten allekirjoittanut. Yks frendi vaihtoi samassa numeroa, ei varmaan syystä tai toisesta saanu siirrettyä firman nimiin. Ja tässä tulee tää puhelinedun henkilökohtainen kustannus, että sitten oot asiakkaiden tavoitettavissa myös vapaa-ajalla, jos joku keksii soittaa.

Toki sit myös toimenkuva ja vastuut vaikuttaa. Jossain hommassa oletetaan olevan tavoitettavissa ja joissain hommissa ei oo mitään väliä, kun kukaan ei soita, niin kuin onneksi meikäläisellä nykytoimenkuvalla.

Perjantai ja pääsiäinen

Puput.jpg

85912a29777605b753418e79dbb1344e.gif

Jaa joo, tässä menee varmaan nyt sekaisin firman liittymät ja että toimittaako firma myös laitteen. Vaikka suurimmaksi osaksi ajasta noi menee käsi kädessä.

Minä veikkaan suurimman osan siirtävän vaan numeronsa firman nimiin. Yks frendi vaihtoi samassa numeroa, ei varmaan syystä tai toisesta saanu siirrettyä firman nimiin. Ja tässä tulee tää puhelinedun henkilökohtainen kustannus, että sitten oot asiakkaiden tavoitettavissa myös vapaa-ajalla, jos joku keksii soittaa.

Toki sit myös toimenkuva ja vastuut vaikuttaa. Jossain hommassa oletetaan olevan tavoitettavissa ja joissain hommissa ei oo mitään väliä, kun kukaan ei soita, niin kuin onneksi meikäläisellä nykytoimenkuvalla.

Ajattelin ehkä liikaa omista lähtökohdista kun on työaika ja työpöytä tietyssä lokaatiossa. Etätyöläiselle asia toki paljon epäselvempi.
Kun puhuttiin "firman luurista" niin sain sen käsityksen, että puhelinetupuhelinta vastaan jotenkin täytyisi myydä yksityisyytensä työnantajalle, niin näin ei tietenkään pidä olla. Ei sellaista kannattaisi ottaa.
Jos olisin etänä oman kaltainen kuvio vaatisi sen kaksi puhelinta. Ehkä nyt ymmärrän paremmin tuon dilemman työpuhelimen(numeron) yhdistämisestä omaan. En kyllä missään isommassa korporaatiossa henkilökohtaista numeroa antaisi mihinkään valtaisan henkilöstön + asiakaskunnan tietoon. Mutta yleensähän kait numero annetaan pienelle piirille ja isommassa korporaatiossa sentraalisantra sitten yhdistelee etätyöläisille ja tietää että on asialllinen työpuhelu. Tomivassa systeemissä yksi puhelin pitäisi olla riittävä. Sitten eri asia toimiiko systeemi pidemmän päälle vai leviääkö käsiin...

Puhelinetu käytössä, firman luuri ja oma ikivanha numero.
Virka-aikana vastaan aina, klo 16 jälkeen en vastaa mihinkään jos numero ei ole puhelimen muistissa.
Jos duunia vaihtaa niin sitten varmaan numeroa joutuu vaihtamaan, sen verran paljon asiakkaat soittelee ettei jaksa sitten aina vastailla ja selittää etten ole enää hommissa kyseisessä puljussa.
Parin vuoden välein vaihtuu uusin iPhone, ei omalla rahalla raaskisi kyllä ensinnäkään aina uusinta ostaa tai edes kahden vuoden välein päivittää puhelinta.

ei omalla rahalla raaskisi kyllä ensinnäkään aina uusinta ostaa tai edes kahden vuoden välein päivittää puhelinta.

kysms: mihin yhtä paljon käyttämääsi tavaraan kun puhelin raaskit sijoittaa tonnin parin vuoden välein?

Minulla ajatusmaailmaon aivan eri, taskupuhelinta tulee käytettyä niin paljon, että vaikka joka vuosi vaihtais niin hinta ei tunnu suurelta
muita leluja vaihdankin sitten huomattavasti harvemmin, etellisellä henkilöautollakin ajoin 10vuotta

Hemmetti kun ei saa mitään aikaiseksi.

Melkein voisi avata oluen. Toisen siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom