Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
.

Minulla myös tuo, että asiakkaat saattavat soitella vapaa-aikana (voi jättää vastaamatta). Se on kyllä vähentynyt mutta tilalle tullut nämä jonninjoutavat WA-ryhmät.

Tiedostan kyllä kahden puhelimen hankaluuden, siksi en siihen ole lähtenytkään.
Nyt alkuun muutin WA-ryhmien asetukset, vaimenna:aina.
Ei oo ollut omaa liittymää sen jälkeen ku töihin meni. Tässä uudessa työssä on pari koittanut soittaa työajan ulkopuolella. En oo vastannu! Enkä ladannu puhelimee Teamsia. Sähköposti on, mutta päivittyy manuaalisesti. Ei wa ryhmiä onneks! Vanhassa duunissa oli 1 mutta näivetty nopeesti. Paha tuota vastaan taistella jos firman tapa. Itse (vanha) jäärä. Asiakaskontakteja ei onneks oo. Niille kait pitäis vastata koska sieltä tulee raha.

.Minulla myös tuo, että asiakkaat saattavat soitella vapaa-aikana (voi jättää vastaamatta). Se on kyllä vähentynyt mutta tilalle tullut nämä jonninjoutavat WA-ryhmät.

Tiedostan kyllä kahden puhelimen hankaluuden, siksi en siihen ole lähtenytkään.
Nyt alkuun muutin WA-ryhmien asetukset, vaimenna:aina.
Mitä siellä WA-ryhmissä niinku sovitaan? Mitä ei vois sopia maililla, Teamsissa tai vastaavassa. Vai onko teillä paljon semmosta porukkaa, jotka ei tee hommiaan pääasiallisesti tietokoneella, jolloin taas ymmärrän paremmin Whatsappit, Fabon Workplacet ja sen sellaiset?

muoks. aikana ennen koronaa Whatsappihan oli toki hyvä "lähdetäänkö perjantaina kaljalle" -tyyppisiin juttuihin työporukallakin.

Mitä siellä WA-ryhmissä niinku sovitaan? Mitä ei vois sopia maililla, Teamsissa tai vastaavassa. Vai onko teillä paljon semmosta porukkaa, jotka ei tee hommiaan pääasiallisesti tietokoneella, jolloin taas ymmärrän paremmin Whatsappit, Fabon Workplacet ja sen sellaiset?

muoks. aikana ennen koronaa Whatsappihan oli toki hyvä "lähdetäänkö perjantaina kaljalle" -tyyppisiin juttuihin työporukallakin.
Ei siellä sovita mitään, jonkin verran tiedotusta ja kysellään asioita (voisi hoitaa Teamsissa). Nyt koronan myötä ollaan ilmeisesti huolissaan siitä, että ihmiset on enemmän "yksin" etätöissä ja on kaikenmaailman liikunta-/tsemppi-/päivänmietelause jne. ryhmiä, jotka siis pykätty kokoon ylempien tahojen toimesta. Ei kiinnosta. e. Mutta jotkut selvästi tykkää, koska usein viikonloppuna tulee viestejä noihin ryhmiin. Nyt vaimensin kaikki pysyvästi.

E. Puhelimessani on Teams mutta ei oletuksena pyöri. Sähköpostin olen poistanut.

Asiakaskontakteja ei onneks oo. Niille kait pitäis vastata koska sieltä tulee raha.
Minulle on turha soitella vapaa-aikana, edes asiakkaan; en voisikaan tuottaa asiakaspalvelua, koska se vaatisi koneen avaamisen. Ei voi auttaa, jos on itse jossain ihan muualla. Soittakoon laajemmat palveluajat omaavaan aspaan, niin kuin puhelinvastaajani ohjeistaa.

Viimeksi muokattu:
Ajattelin nukkua pitkään. 6.50 katoin kelloa, yritin jatkaa unia huonolla menestyksellä. Lyhyeksi jääny unet tällä viikolla, illalla elimistö nähtävästi edelleen talviajassa.
Ny on onneksi päivän lenkki tehty. 13 min kevyt, 2 x 4 min vedot 2 min palautuksella ja 5 min jäähdyttelyä. Ei kulkenu. Haluaisin aina skipata vedot. Seuraavaksi suihkuun.

Ei siellä sovita mitään, jonkin verran tiedotusta ja kysellään asioita (voisi hoitaa Teamsissa). Nyt koronan myötä ollaan ilmeisesti huolissaan siitä, että ihmiset on enemmän "yksin" etätöissä ja on kaikenmaailman liikunta-/tsemppi-/päivänmietelause jne. ryhmiä, jotka siis pykätty kokoon ylempien tahojen toimesta. Ei kiinnosta. e. Mutta jotkut selvästi tykkää, koska usein viikonloppuna tulee viestejä noihin ryhmiin. Nyt vaimensin kaikki pysyvästi.
Aivan. No ajatus varmaan ihan hyvä, mutta jäis todnäk ite liittymättä jotain tiedotuskanavaa lukuunottamatta ja siitäkin valittaisin, että mikä estää laittamassa tiedotteet maililla ja kattelen ne työajalla :D

Mut joo, jotkut kaipaa tota sosialisointia enemmän kuin toiset, että ehkä tuollainen voi sit toimiakin joidenkin kohdalla.

Taitaa todella olla riiuaika näillä. Semmonen tööttääminen koko aamun kuulunu että jollakin taitaa tehdä mieli.
Siinä olisi mukavaa puuhaa ajankuluksi kun kehittelet äänettömän fasaaniansan joka ei herätä naapureiden huomiota.

Taitaa todella olla riiuaika näillä. Semmonen tööttääminen koko aamun kuulunu että jollakin taitaa tehdä mieli.

Flashback joskus kun rivarissa asuttiin ja ja viikonloppuna herää aamuviideltä siihen kaksosaseen rääkäsyyn + siipien havistus päälle.
Täällä puhtoisessa lähiössä fasaanit vähentyneet, nyt on kaneja. Ja rusakkoja. Mutta ovat hiljaisia, niin eivät haittaa. Kanahaukkakin tässä jossain lähellä pesii kun säännöllisen epäsäännöllisesti näkee. Tai lienee kanihaukka, mutta ei merkittävästi näytä kanipopulaatiota haittaavan.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Luin aamusilmillä että jotenkin puhuit rouva Mansesta :X3:😄 ja oli että nyt on vähän too much information:confused:

1617347070827.png

Eipä ole hirveästi nukuttu, koko viikolla. Viime yönä 4h unta, ylös klo 05:20 ja auton nokka kohti Oulua. Hetken meinasi eilen illalla vituttaa, kun olin salin jälkeen juuri asemoinut itseni sohvalle pitsan ja kaljapäkin kanssa ja sitten tulee viesti että "Pysy ajokunnossa, täällä nostettiin kädet pystyyn ja alan suurvisiiri käski olla oyssissa osastolla aamulla klo 10"

Suositut

Back
Ylös Bottom