Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eno oli perämiehenä ruotsinpaateilla ja en nyt muista mikä se niistä oli mutta kun käytti minua siellä konehuoneen puolella niin aika vaikuttavia laitoksia nekin, tosin pikkujunnuna kaikki tuollainen oli isoa ja vaikuttavaa.
Minulla olis nyt käsissä hieman vaatimattomampi konehuone vaan se on silti vaikuttava, vm86 monkey mun eka mopo jonka sain 6-vuotiaana.

Jospa lähtis hakemaan burgeri tarvikkeet, saas nähdä miten vituiksi saa pihvit menemään pelkän ritilän päällä.
Pitänee ostaa parila, toisaalta silloin ei tule sitä suoraa hehkua hiililtä.

Ei tule ainakaan mitään kaasun sivumakuja. #tuplaprovo
Mulla on siis ihan perinteinen kahenkynpin pallorilli millä meinasin ne kärtsätä.
Joku muukin aatellut tekevänsä kun oli valmiit hampparisämpylät loppu ja senkin jälkeen niitä kyselty, jossain vaiheessa pitää joku lyyli hurmata tekemällä ihan ite ne sänpylätkin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eipä napostele yhtään paikkojen teippailu. Piti ihan tilata pitsakin, että saa hyvän syyn maata sohvalla.

Mikä oikea leikkuuneste?
ezgif-3-821a92cba7ff.gif

Edelleen pysyn kannassani, että niitä kontteja olisi kannattanut alkaa purkaa chinookeilla. Paatti olisi jo irti. Varmaankin lasti varastettaisiin, jos kontteja olisi siinä kanavan varrella, tai joku muu vastaavan kaltainen politiikka estää sähäkät liikkeet.

Nonnii, ekaa kertaa j-lihapihviä tehty pallorillissä.
700g paketti naudan 10% jiitä n. 6 eri kokoiseen osaan josta käsin painelemalla pihviä etäisesti muistuttavat jutut. Päälle suolaa ja mustapippuria sekä kohti rilliä. Ihan lopuksi heitin jotain savusulatejuustoa siivut päälle.
Ja jumalauta! Nehän onnistui ja maku ihan hemmetin hyvä, otin vielä ihan vahingossa jotain n´hgty burgerin hotdog sämpylöitä mutta ne puoliksi ja kävi kanssa lämmittelemässä tovin grillissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom