Viikon Kääk!-juorut: Vappu Pimiä kaasuttelee sähkönsinisellä urheiluautolla – kuvat!
Viikon Kääk!-juorut.
Vapulla on nykyään urheiluauto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla olis nyt käsissä hieman vaatimattomampi konehuone vaan se on silti vaikuttava, vm86 monkey mun eka mopo jonka sain 6-vuotiaana.Eno oli perämiehenä ruotsinpaateilla ja en nyt muista mikä se niistä oli mutta kun käytti minua siellä konehuoneen puolella niin aika vaikuttavia laitoksia nekin, tosin pikkujunnuna kaikki tuollainen oli isoa ja vaikuttavaa.
Miks se sit ajaa skodalla![]()
Viikon Kääk!-juorut: Vappu Pimiä kaasuttelee sähkönsinisellä urheiluautolla – kuvat!
Viikon Kääk!-juorut.www.seiska.fi
Vapulla on nykyään urheiluauto
#KESÄ
Ei tule ainakaan mitään kaasun sivumakuja. #tuplaprovoJospa lähtis hakemaan burgeri tarvikkeet, saas nähdä miten vituiksi saa pihvit menemään pelkän ritilän päällä.
Pitänee ostaa parila, toisaalta silloin ei tule sitä suoraa hehkua hiililtä.
Mulla on siis ihan perinteinen kahenkynpin pallorilli millä meinasin ne kärtsätä.Ei tule ainakaan mitään kaasun sivumakuja. #tuplaprovo
Entä piipahditko tänään virpomassa?#paikkakunnalla näin jo alkuviikosta veemaxin ja loppuviiikosta sitten loput tuotteet mm. harrikka & kyykyt
Kiitos tästä, toimi muistutuksena että pitikin kysyä joko hovihitsari on palannut sorvin ääreen.Mikä oikea leikkuuneste?
katso liitettä 227344
Ootko @Kuparikatto katsellut Perezin työskentelyä pistoolin kanssa?
View: https://www.instagram.com/p/CKfx9ZSL0Ag/?igshid=149e32hgz17ii
Mielestäni löytyy molemmat komponentit, sekä tuli että liike.
Et ole varmaan tutustunut siihen kirjaankaan... No mutta, vanha sanonta, lahjattomat reenaa.Noup. Ei oikein jaksa enää noita pahemmin katsoa. Kunhan nyt sais itse ees treenattua![]()
Kaksi ajoneuvoa kesäkumitettu.