Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Alpeille ois kyllä taas mukava päästä. Alkaa olla ne ajat vuodesta, kun siellä kelit kohdallaan.
Ainut asia mikä on jäänyt opiskeluista harmittamaan. En käynyt Ystävällisen Kaunohiihtoseuran euroopanreissuilla. Sitä oli liian hikari siihen aikaan.
Osa vissiin pani kamat menemään Bussilla ja lensi kohteeseen. Melko touhua onkin ensin nuokkua kaljan voimalla 3vrk linkkurissa ja sitten alkaa laskemaan- ja juomaan.

Ainut asia mikä on jäänyt opiskeluista harmittamaan. En käynyt Ystävällisen Kaunohiihtoseuran euroopanreissuilla. Sitä oli liian hikari siihen aikaan.
Osa vissiin pani kamat menemään Bussilla ja lensi kohteeseen. Melko touhua onkin ensin nuokkua kaljan voimalla 3vrk linkkurissa ja sitten alkaa laskemaan- ja juomaan.

Minä menin kouluporukan laskettelureissulle 17v iiskeliin vaikka en ollut koskaan lasketellut.
Aluksi vähän olin et ei oikein tästä syystä mulle tämä juttu, mutta kaverit sanoi että osaanhan mä luistella, niin osaat sitten lasketellakin, sama asia, että pulinat pois. Plus alaikäiset saa siellä ostaa kaljaa ja se kuitenkin pääasia.
Mieleen jäi kuinka limutölkkeihin kaadettu stroh vähän läikkyessään tölkin kylkeen sulatti tekstit pois etiketeistä. Hyvää kamaa. Ja Sveitsistä puolelta suurella vaivalla lasketellen haetut vodkapullot ratsattiin bussissa. Kaatuminen mäessä ei pelottanut eikä sattunut, enempikin nauratti, toista olis nykyään. Härö ja hiano reissu oli. =D

Enimmäkseen rokkia ja raskaampaa, mutta jos kattoo tota yleistä suosikeiksi napsittujen soittolistaa, niin kyllä siellä melkoista genrejen sekamelskaa on. Mies- ja naislaulajia, elektronista, countryä, folkia, funkia, akustista, instrumentaaleja, leffamusaa, jotain jazziinkin päin kallellaan olevaa jne jne.

Vehkeet on pyritty kasaamaan mahdollisimman pitkälle niin, että kaikki kuulostaa hyvältä. Nykykuulokeromppeilla onnistuukin jo aika hyvin. Kajarisysteemit vähän hakee vielä.

muoks. proge ja progemetalli lienee syytä mainita erikseen. Sitä paljon.
Etkö koe erilaisen musan kuuntelemisen samoilla kajareilla olevan häiritsevää?Ymmärtääkseni ihan rokin ja klassisen musiikin kuunteluun pitäs olla erilaiset kajarit?

Mä kysyn tätä ihan koska olen kiinnostunut asiasta.

Eijumalauta taas heräsin johonkin kolauksiin, nyt alkaa olemaan kerrostaloelämä loppusuoralla. Pakko päästä pois.
Käytiin muuten yhdellä näytöllä, kahden tunnin näyttö ja porukkaa ihan pimeesti vaikka tultiin vasta ekan tunnin jälkeen paikalle. Katteltiin että mitä ihmettä jengiä kävelee maskit naamalla kadulla, ei kait ne sinne näytölle voi olla kaikki menossa. Oli ne. Sisälle joutui jonottamaan (max 10hlö).
Nyt ei välttämättä huono aika myydä asuntoa, vaikka korona. Varsinkin jos pihaa ja autotallia yms harrasta kotona henkeä kämpässä.

Onneks naiset ei johda tätä maata.

Vaimo sano, että ahdistaa esine X. Siitä pitää hankkiutua eroon. Sano vievänsä kaatopaikalle, on niin kamala. Minä notta et vittu vie. MYIN sen. 500€:llä.
Sitä tuli katsomaan vanhempi pariskunta. Tuli autosta maskit päässä, järkeilin että se on kauppa mikä kannattaa, sano Kärkkäisen Juha ja hain sisältä maskin. Tuote tutkittiin, tingattiin ja sanoivat hakevansa seuraavana päivänä. Mies yksin tuli hakemaan, ilman maskia. Sano laittaa jos haluan, mutta ei hänen takia tarvi. Eikä tarvi minunkaan takia tässä ulkona. Sanoi, että naiset friikkaa niin niiden kanssa pakko laittaa. Nostettiin esine peräkärrylle. Koko ajan oltiin ulkona. Välimatkaa min 1,5m. Ei kätelty. Toivoteltiin hyvät keväänjatkot.

Mullon vappu 500€ ny. Retpullia tallinnasta?

Kyllä ne johtaa, siksi olemme ainut pohjoismaa jonka lainakäyrät kiitää kohti taivaita.

Henk. koht. tasolla suosittelen sitä retpullia. Nollakolassa uusi resepti, ihan hyvää edelleen sekin, kun eilen imasin testiksi.

Välimatkaa min 1,5m. Ei kätelty. Toivoteltiin hyvät keväänjatkot.

Minä tein viime keväänä mopokauppaa, ostin ja myin. Kummassakaan tapauksessa paikalle mennessä ei kätelty, mutta kun kaupat sovittiin, niin molemmat työnsi kättä sopimuksen merkiksi.
Hulluja nuo suomalaiset.

Onneks naiset ei johda tätä maata.

Vaimo sano, että ahdistaa esine X. Siitä pitää hankkiutua eroon. Sano vievänsä kaatopaikalle, on niin kamala. Minä notta et vittu vie. MYIN sen. 500€:llä.
Sitä tuli katsomaan vanhempi pariskunta. Tuli autosta maskit päässä, järkeilin että se on kauppa mikä kannattaa, sano Kärkkäisen Juha ja hain sisältä maskin. Tuote tutkittiin, tingattiin ja sanoivat hakevansa seuraavana päivänä. Mies yksin tuli hakemaan, ilman maskia. Sano laittaa jos haluan, mutta ei hänen takia tarvi. Eikä tarvi minunkaan takia tässä ulkona. Sanoi, että naiset friikkaa niin niiden kanssa pakko laittaa. Nostettiin esine peräkärrylle. Koko ajan oltiin ulkona. Välimatkaa min 1,5m. Ei kätelty. Toivoteltiin hyvät keväänjatkot.

Mullon vappu 500€ ny. Retpullia tallinnasta?
Oliko Chevrolet Matiz?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pitäisi opetella pelaamaan, päivän saldo oli lopulta kolme kiekkoa veteen.

Pitää ostaa haavi ja käydä etsimässä, pari luottokiekkoa sinne kuitenkin molskahti ja yksi halpis putteri.

Kotirata Porissa kirjurinluoto. Siinä heitetään 5 väylää joenvierustaa pitkin, joissa korit ihan joen vieressä. Ja yks väylä heitetään joen yli, siten että pääset yli jos heität avauksella 100m ja osut alle 10m koloon lopussa. Tai heität 60-70m nepin, ja sen jälkeen kiskot joen yli aukosta. Kiekko jos toinenkin mennyt. Tänä vuonna mm pisimmälle lentävä luottokiekko.

Ulvilassakin kiva 8 väyläinen puistorata. Viimeinen väylä 93m ja korin takana lampi. Aina tietysti holaria niin lampi on täynnä kiekkoja.

Siskonpojat noita käy kahlaamassa kahluuhousuilla ja haavilla. Harvoin enää jaksavat soitella. Kiekkoja takapiha täynnä. Käyn väliin sieltä hakemassa jonkun kiekon :D

Tykkäänkin heittää Kyläsaari. Ei vettä, ei outteja. Monipuoliset väylät. Vittumaista mettää. Siinä on meinaan yks suomen parhaista radoista. Tai parhaiten hoidettu. Muistaen että mulla on 99% radoista käymättä. Tiit valtavan kokoisia rakennelmia, vaaterissa. Ratamestari harjasi koko talven kaikki tiit pois lumesta aina kun satoi. Risukot kaadetaan aina kun kasvaa. Alussa on 4 tai 5 harjoitusputtikoria, joista yks korkealla kiven päällä. Vieressä 4 rangea josta voi heitellä harjoitusavauksia urheilukentälle. Ja verkko myös mihin heitellä.

Etkö koe erilaisen musan kuuntelemisen samoilla kajareilla olevan häiritsevää?Ymmärtääkseni ihan rokin ja klassisen musiikin kuunteluun pitäs olla erilaiset kajarit?

Mä kysyn tätä ihan koska olen kiinnostunut asiasta.
Käytäntöhän sen yleensä sanelee, että settejä on yksi ja se joudutaan hankkimaan tilaa, budjettia, ulkonäköä yms. ajatellen. Ja kyllä hyvin rakennetun ja yleispätevän setin pitäs toimia hyvässä tilassa aika hyvin musatyylistä riippumatta, vaikka jonkinlaisia kompromissejahan kaikki toistimet loppuviimein ovat.

Geneissä on DSP (käytännössä EQ mahdollisuus), jolla voi säätää soundia eri tiloihin ja mieltymyksiin. Se olis se, joka tulis mun tapauksessani kyseeseen, mutta en oo kyllä tehnyt eri asetuksia rokkiin ja klasariin, vaan säätänyt soundin sitä musatyyliä kohden, mitä tulee eniten soiteltua. Näin se todnäk useimmilla menee. Jos luit tuon jostain, niin mitä siellä sanottiin, minkälaista kajaria pitäs olla rokkiin ja minkälaista klasariin?

Luureja on helpompi ostaa useampia eri musatyylejä varten. Ei tarvii ostaa kämppää / lisähuoneita samalla :D

Meinasin eilen vetää housut kinttuihin ja lähteä kahlaamaan bokserit jalassa, mutta kepillä testattuna tuntui olevan sellaista vellipohjaa että olis varmaan jalka uponnut sinne.

Vähän kuin intissä aikoinaan totesin yhden ojan kohdalla, että kyllä tästä pääsee lopputulos oli että kuulu vaan lurps ja siinä sitten oltiin jalkaa myöden mudassa. Hienosti mutapohja imas jalan.

Ois tarvinnut kaken nastakummit. 20 m menin "jääbaanaa", kunnes takas rantaan sulalle maalle. Märkä pelipinta järvellä, ei kiva.

Meni silti hyötyajo puolituntia pitkäksi, kun oli niin mukavaa keliä. Näppärää, kun luento korviin ja polkemaan.

Taas asiasta puuhevoseen. Miten saa 29'-maasturin sisäkumillisen Rocket Ronin balanssiin, ei v*tunkaan konstilla mene vanteelle tasaisesti. Oisko kolmas vai neljäs sisukumi menossa, että onhan toi ulkokumikin venähtänyt. Olen yrittänyt saippuavedellä ja kovilla paineilla saada sitä nouseen tasaisesti, mutta ei millään. Venttiilin kohta on aina komossa. Ei jaksa alkaa litkuttamaankaan.

Ois tarvinnut kaken nastakummit. 20 m menin "jääbaanaa", kunnes takas rantaan sulalle maalle. Märkä pelipinta järvellä, ei kiva.

Meni silti hyötyajo puolituntia pitkäksi, kun oli niin mukavaa keliä. Näppärää, kun luento korviin ja polkemaan.
Juu, on ollut nastat tarpeen. Täällä nytkin pyörätiet valtaosin sulaneet-jäätyneet-->peilijää ja kohta vielä vettä siihen päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom