vokot
asiallista keskustelua, Onely
Nikotiinia vai kofeiinia?
ei ole nuo huumeet alaani, mutta sitä sumpissa olevaa keskushermoon vaikuttavaa ainetta
sitä ja alkoholia käytän: päihteistä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nikotiinia vai kofeiinia?
Olin k-auto aikaan ostamassa uutta härveliä niin sisulla kertoili kun yhden auton kanssa oli ihan tosissaan ihmeissään miksei lähde käyntiin.Kyllä ennen oli paremmin moni asia, ei ollut väylätekniikkaa yms hapatusta.
Tuskin montaa. Kuvien perusteella ovat outoja kapistuksia käteen hänelle.e. onkhan Vladilla yhtä monta Rautaa kuin sulla
lupaprosessi hänellä luultavasti niihin kuitenkin yksinkertaisempi..
Joku aika sitten kaverini asensi sähköautoon lisävalopanelin. Oli kuulemma pitänyt vähän tutkailla asiaa ennen kuin sen sai kytkettyä niin että syttyy yhdessä kaukovalojen kanssa.Olin k-auto aikaan ostamassa uutta härveliä niin sisulla kertoili kun yhden auton kanssa oli ihan tosissaan ihmeissään miksei lähde käyntiin.
Syyksi selvisi että joku oli laittanut siihen ite poppikoneen, silloin oli väylätekniikka uusinta uutta ja onneksi ei ole tarvinnut vanhaksi muuttuneiden romujen kanssa leikkiä kun ne tuli.
Mun piti viedä merkkikorjaamolle. Sain palamaan sen kaikilla muilla tavoin paitsi kaukovalojen kanssa, muun muassa silloin kun otin avaimen virtalukostaJoku aika sitten kaverini asensi sähköautoon lisävalopanelin. Oli kuulemma pitänyt vähän tutkailla asiaa ennen kuin sen sai kytkettyä niin että syttyy yhdessä kaukovalojen kanssa.
Ettei nyt vaan taas ole ollut asennuskaljaa mukana tuossa remontissa...Mun piti viedä merkkikorjaamolle. Sain palamaan sen kaikilla muilla tavoin paitsi kaukovalojen kanssa, muun muassa silloin kun otin avaimen virtalukosta![]()
Noup, japanilaisten sähkölogiikka vain. Olisihan se selvinnyt jos ois ollut aikaa tutkia, mutta kun piti töihin, niin ei ollut aikaa jäädä kotopuoleen ja taivasalla en remppaa mitään vapaaehtoisestiEttei nyt vaan taas ole ollut asennuskaljaa mukana tuossa remontissa...
Oppii laskemaan, laskemalla.Tuli ostettua laskettelusukset. Edellisen kerran olen lasketellut 2001 ja nyt heti seuraavan kerran. Miten näillä oppii laskemaan??? Mielellään kovaa ja ei puuhu.
Puhuvatten, että jos menee sinne alpeille laskemaan, niin sieltäkin saavat janoiset vehnäoluttakin.
Vahvarit mainittu, niin tuosta erikoisvärityksellä:
katso liitettä 227265
Tuommoinen putkietusen ja kuulokevahvarin yhdistelmä siis. Ja demokappale, mutta vahvasti kyllä näyttää siltä, että tuommoinen ois saatava. Soi Genetkin varsin hienosti tuommoisen laadukkaan putkietusen kautta.
Sama taktiikka oli itellä. N. Viidentoista vuoden tauko ja heti Alpeille.Tuli ostettua laskettelusukset. Edellisen kerran olen lasketellut 2001 ja nyt heti seuraavan kerran. Miten näillä oppii laskemaan??? Mielellään kovaa ja ei puuhu.
Puhuvatten, että jos menee sinne alpeille laskemaan, niin sieltäkin saavat janoiset vehnäoluttakin.
Enimmäkseen rokkia ja raskaampaa, mutta jos kattoo tota yleistä suosikeiksi napsittujen soittolistaa, niin kyllä siellä melkoista genrejen sekamelskaa on. Mies- ja naislaulajia, elektronista, countryä, folkia, funkia, akustista, instrumentaaleja, leffamusaa, jotain jazziinkin päin kallellaan olevaa jne jne.Mimmonen sun musiikkimakus on,mitä sä kuuntelet noilla laitteillas?