Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ennen oli paremmin moni asia, ei ollut väylätekniikkaa yms hapatusta.
Olin k-auto aikaan ostamassa uutta härveliä niin sisulla kertoili kun yhden auton kanssa oli ihan tosissaan ihmeissään miksei lähde käyntiin.
Syyksi selvisi että joku oli laittanut siihen ite poppikoneen, silloin oli väylätekniikka uusinta uutta ja onneksi ei ole tarvinnut vanhaksi muuttuneiden romujen kanssa leikkiä kun ne tuli.

Olin k-auto aikaan ostamassa uutta härveliä niin sisulla kertoili kun yhden auton kanssa oli ihan tosissaan ihmeissään miksei lähde käyntiin.
Syyksi selvisi että joku oli laittanut siihen ite poppikoneen, silloin oli väylätekniikka uusinta uutta ja onneksi ei ole tarvinnut vanhaksi muuttuneiden romujen kanssa leikkiä kun ne tuli.
Joku aika sitten kaverini asensi sähköautoon lisävalopanelin. Oli kuulemma pitänyt vähän tutkailla asiaa ennen kuin sen sai kytkettyä niin että syttyy yhdessä kaukovalojen kanssa.

Hiilarittomaan nopee tauko.

EE036EA0-68AB-4D9E-A3BF-4FDA6E7FC9F7.jpeg

Joku aika sitten kaverini asensi sähköautoon lisävalopanelin. Oli kuulemma pitänyt vähän tutkailla asiaa ennen kuin sen sai kytkettyä niin että syttyy yhdessä kaukovalojen kanssa.
Mun piti viedä merkkikorjaamolle. Sain palamaan sen kaikilla muilla tavoin paitsi kaukovalojen kanssa, muun muassa silloin kun otin avaimen virtalukosta 😂

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Vahvarit mainittu, niin tuosta erikoisvärityksellä:

traformatic_head_2.jpg

Tuommoinen putkietusen ja kuulokevahvarin yhdistelmä siis. Ja demokappale, mutta vahvasti kyllä näyttää siltä, että tuommoinen ois saatava. Soi Genetkin varsin hienosti tuommoisen laadukkaan putkietusen kautta.

Ettei nyt vaan taas ole ollut asennuskaljaa mukana tuossa remontissa...
Noup, japanilaisten sähkölogiikka vain. Olisihan se selvinnyt jos ois ollut aikaa tutkia, mutta kun piti töihin, niin ei ollut aikaa jäädä kotopuoleen ja taivasalla en remppaa mitään vapaaehtoisesti 😁

E. muistaakseni siellä korjaamollakaan ollut kuin yksi jannu joka noita hommia teki 😁

Tuli ostettua laskettelusukset. Edellisen kerran olen lasketellut 2001 ja nyt heti seuraavan kerran. Miten näillä oppii laskemaan??? Mielellään kovaa ja ei puuhu.
Puhuvatten, että jos menee sinne alpeille laskemaan, niin sieltäkin saavat janoiset vehnäoluttakin.

Tuli ostettua laskettelusukset. Edellisen kerran olen lasketellut 2001 ja nyt heti seuraavan kerran. Miten näillä oppii laskemaan??? Mielellään kovaa ja ei puuhu.
Puhuvatten, että jos menee sinne alpeille laskemaan, niin sieltäkin saavat janoiset vehnäoluttakin.
Oppii laskemaan, laskemalla.

Alpeille ois kyllä taas mukava päästä. Alkaa olla ne ajat vuodesta, kun siellä kelit kohdallaan.

Vehnäolutta saa janoinen sillä paikasta kuin paikasta. Ei hätää.

Vahvarit mainittu, niin tuosta erikoisvärityksellä:

katso liitettä 227265

Tuommoinen putkietusen ja kuulokevahvarin yhdistelmä siis. Ja demokappale, mutta vahvasti kyllä näyttää siltä, että tuommoinen ois saatava. Soi Genetkin varsin hienosti tuommoisen laadukkaan putkietusen kautta.

Mimmonen sun musiikkimakus on,mitä sä kuuntelet noilla laitteillas?

Sama taktiikka oli itellä. N. Viidentoista vuoden tauko ja heti Alpeille.

Yhet pannut.

Sen jälkeen vaan pikkumäkiä Isänmaassa. Vuokravehkeillä.

Mimmonen sun musiikkimakus on,mitä sä kuuntelet noilla laitteillas?
Enimmäkseen rokkia ja raskaampaa, mutta jos kattoo tota yleistä suosikeiksi napsittujen soittolistaa, niin kyllä siellä melkoista genrejen sekamelskaa on. Mies- ja naislaulajia, elektronista, countryä, folkia, funkia, akustista, instrumentaaleja, leffamusaa, jotain jazziinkin päin kallellaan olevaa jne jne.

Vehkeet on pyritty kasaamaan mahdollisimman pitkälle niin, että kaikki kuulostaa hyvältä. Nykykuulokeromppeilla onnistuukin jo aika hyvin. Kajarisysteemit vähän hakee vielä.

muoks. proge ja progemetalli lienee syytä mainita erikseen. Sitä paljon.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom