Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Verosuunnittelu lienee lähellä onnistumista. Valtiolla palautettavaa 200e. Menee marginaaliin.

Tosin tästä puuttuu kilsat. Pitää laittaa ne aina jälkikäteen, kunnei tiedä mitenkä tullaan ja mennään. Stadiin ehti ajella 6tkm ennen sulkua. Ja kesäkuussa vaihtuneeseen uuteen jobiin 14tkm. Siittä pari kiloa lainaa on valtio saanut.

Täällä kun löytyy useampikin autojen asiantuntiJA, niin laitetaanpa kysymys.
Mikä olisi helpoin tapa päästä eroon autosta, jolla en itse tee yhtään mitään, mutta joku näppärä siitä vielä fiksaisi ihan ok kauppakassin vaikka jälleenmyyntiin tai miksei omaankin käyttöön.
Nettiautoon en enää laita, koska viimekertainen yritys toi kaikenlaista yrittäjää, mutta kaupat jäi tekemättä. Ei riitä kiinnostus vängätä kaikesta turhasta.

Autohan on sellainen helmi kuin Chevrolet Matiz. vuosimalli 2006 ja kilometrejä about 35 000.
Vikoja: on. Jarrut pitää fiksata kauttaaltaan, tuulilasi vaihtaa ja uusi akku tarvitaan. Muuten tuon pitäisi olla kunnossa. Tai ainakin oli silloin, kun viimeksi oli ajossa (pari vuotta sitten). Jakohihna vaihdettu 2017 ja muutkin huollot suoritettu silloin. Muutaman vuoden nyt seissyt vailla mitään käyttöä, eli mitään takuita mistään ei enää ole.

Eli, mitä kautta tuosta pääsee helpoiten eroon? Mihinkään tuo ei siis omin voimin tällä hetkellä liiku.

Ystävällisenä vinkkinä: Tinder tai suomi24 vois olla todennäköisempiä paikkoja pillunsaannille kuin pakkiksen offtopic.

jannu arvioi:ali aika pahasti palstaa
enemmän täältä on tullut saatua NAIS seuraa, kun muualta internetistä yhteensä

Jollei sittenkin mielessä ole puuman sijasta karhun salakaato?

negative, olen täysin julkisella alueella
ei mämmi tuntunut riittävän niin ajattelin kokeilla vaihtaa maltaaseen toisessa muodossa #terveydeksi

EDE45B21-AC15-4DFA-AC92-4FEF30C39637.jpeg

Mikä olisi helpoin tapa päästä eroon autosta, jolla en itse tee yhtään mitään, mutta joku näppärä siitä vielä fiksaisi ihan ok kauppakassin vaikka jälleenmyyntiin tai miksei omaankin käyttöön.
..
Paalaus, jos kerran
Ei riitä kiinnostus vängätä kaikesta turhasta.

Käyttökelpoisen tavaran hävittäminen tuntuu aina tyhmältä, mutta niin se maailma valitettavasti pyörii nykyään.

Mä olen tavannut yhden livenä pakkikselta, senkin kanssa oli kyllä kumi kädessä vartissa näkemisestä.
Muuten muutaman kanssa silloin tällöin yhteyksissä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Nettiautoon en enää laita, koska viimekertainen yritys toi kaikenlaista yrittäjää, mutta kaupat jäi tekemättä. Ei riitä kiinnostus vängätä kaikesta turhasta.

Autohan on sellainen helmi kuin Chevrolet Matiz. vuosimalli 2006 ja kilometrejä about 35 000.
Vikoja: on. Jarrut pitää fiksata kauttaaltaan, tuulilasi vaihtaa ja uusi akku tarvitaan. Muuten tuon pitäisi olla kunnossa. Tai ainakin oli silloin, kun viimeksi oli ajossa (pari vuotta sitten). Jakohihna vaihdettu 2017 ja muutkin huollot suoritettu silloin. Muutaman vuoden nyt seissyt vailla mitään käyttöä, eli mitään takuita mistään ei enää ole.

Eli, mitä kautta tuosta pääsee helpoiten eroon? Mihinkään tuo ei siis omin voimin tällä hetkellä liiku.
Piti googlettaa Chevrolet Matiz, kun en ollut aiemmin tuollaiseen malliin Suomessa törmännyt. Aika spesiaalin näköinen. Haitko/haetutitko itse Jenkeistä esim. harraste/näyttelyautoksi?

siksi noissa maissa auton vakiovaruste puskuri on
IsänMaassamme verotuksella henkilöautot ovat nostettu heti Jumalasta seuraavaksi, ei käytetä puskureita puskemiseen, kun tulee jälkiä ja henkilöauton arvo romahtaa
Paksuimmasta kohdasta noin 20mm, pääosin 8mm. Full steel. Ainakin pienempiä puita voi työnnellä tarvittaessa nurin, hiukan on maali joskus kärsinyt.

Paalaus, jos kerran

Käyttökelpoisen tavaran hävittäminen tuntuu aina tyhmältä, mutta niin se maailma valitettavasti pyörii nykyään.

Paalaus on yksi vaihtoehto. Siihen päädyn, jos ei järkevämpää kohdetta tuolle autolle löydy.
Turhalla vänkäämisellä tuossa aiemmin tarkoitin sitä, että aika moni kyseli koeajoa ja muuta sellaista, vaikka ilmoituksessa aivan selvästi luki, että auto EI liiku tällä hetkellä.
Yhden kanssa oli sitten jo kaupat sovittu, mutta ilmeisesti muutti mielensä ja katosi kokonaan.

Piti googlettaa Chevrolet Matiz, kun en ollut aiemmin tuollaiseen malliin Suomessa törmännyt. Aika spesiaalin näköinen. Haitko/haetutitko itse Jenkeistä esim. harraste/näyttelyautoksi?

En ihan. Tuo oli sellainen tilapäisauto, kun oli hetkeksi tarvetta edulliselle kulkineelle.
Toki tuo varmaan monissa näyttelyissä olisi suorastaan vetonaula. Siinä on muuten vetokoukku. Jollain ollut huumorintajua. Kyllä se epäilemättä pulkkaa jaksaa vetääkin.

Kysymykseen en tiedä vastausta mutta Nettiautosta on muutamia kokemuksia auton myynnistä mistä tuli mieleen vaimon Punton myynti HP. 5000€ tyyppi soittaa ja tulee katsomaan koko perheen voimin + appiukko siinä menee tunti kun käyvät koeajamassa sitten alkaa kysely ja lopullinen tutkiminen sviddu kahden euron kolikolla renkaiden urat läpi ja mitään valittamista ei löydy kunnes päästään hinnasta puhumaan niin se tarjoo mulle siitä 2000€ MIT.VIT. eihän nyt sattana kukaan kuvittele, että joku tinkii yli puolet pyynnistä. Ei tullut kauppoja. Seuraavana aamuna soitti seuraava ja haki auton pois 4800€ jotain käytöstapoja edes noihin "tarjouksiin".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom