Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä revin iloa irti mun vegaanit (tulevasta) tyttöystävästä.
Kuuluu mm. sipsikaljavegaanit ryhmää facessa, luulin että on vitsi mutta onkin ihan tosijuttu. Olen myös oppinut että vegaaniset viinit on ihan eri juttu kuin tavalliset eläinmurhaaja viinit.

Avain kysymys: kumpi oli nopeampi/ensin asialla? "Kukaan ei kysynyt, mutta olen vegaani/harrastan crossfittiä?"
Sitä ei kiinnosta vittuukaan liikkuminen, tosin on kyllä ihan kohtuu kunnossa vaikkakin tuntee tuskaa 3 ylimääräisestä kilosta jotka tulee just tosta sipsikalja vegaani touhusta.

Kultaisia muistoja vyöryy mieleen, kun velipoika palavasti rakastui vegaaniin. Siinä mentiin kuule useampi kuukausi iduilla, pavuilla ja parsakaalilla, kunnes myönsi että nyt on saatava iso pala mehevää nautaa tai menee mielenterveys :D. Mutta niin vain elävät edelleen sulassa sovussa, vaikka toinen nauttiikin edelleen eläimistä lautasellaan. Todistetusti näin olleen kaikki vegaanit ei ole eläinten asialla, kunhan muuten vaan tykkäävät rehuista.

Elkääs nyt, tänään on juteltu tulevasti B&J päivästä ja sanonut että vegaanius estää ainostaan lihaisan pihvin paistamisen...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mä revin iloa irti mun vegaanit (tulevasta) tyttöystävästä.
Kuuluu mm. sipsikaljavegaanit ryhmää facessa, luulin että on vitsi mutta onkin ihan tosijuttu. Olen myös oppinut että vegaaniset viinit on ihan eri juttu kuin tavalliset eläinmurhaaja viinit.
Sulla mitään ole tyttöystäviä. Vanha gubbe haaveiluineen.

. Olen myös oppinut että vegaaniset viinit on ihan eri juttu kuin tavalliset eläinmurhaaja viinit.
Pyydän ihan vakavissani konsultaatioapua tähän, kun en itse ole osannu selvittää, minkälaisista eläinperäisistä rypäleistä voi tehdä viiniä, joka ei ole vegaanista.

Pyydän ihan vakavissani konsultaatioapua tähän, kun en itse ole osannu selvittää, minkälaisista eläinperäisistä rypäleistä voi tehdä viiniä, joka ei ole vegaanista.
"Jotta viinistä saataisiin täysin kirkasta, niin prosessin yhteydessä saatetaan käyttää eläinperäisiä raaka-aineita, jotka sotivat vegaanista etiikkaa vastaan. Näistä prosessiaineista yleisimpiä ovat kalaliima, gelatiini (liivate), kaseiini (maitoproteiini) ja albumiini (kananmunan proteiini). Joissain alkoholeissa saatetaan myös käyttää eläinperäisiä väriaineita. Nämä raaka-aineet saattavat myös jättää viiniin erittäin pieniä jäämiä, jotka voivat olla haitallisia herkimmille allergikoille."

Orgasmatron kuuntelee hirviän kiukkuista musiikkia.

Ite kuuntelen jostain, itsellenikin tuntemattomasta syystä tällä hetkellä Tulenkantajia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom