Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voi viddu kun ois ees eka kerta kun kömmään namigaattorin kanssa.
En tajua kun katsoin pikaiseen missä paikka ja sitten kun olin lähdössä sinne niin klikkasin saman, ainoa vaan että tulikin väärä kaupunki.
Ohi pöläytin ajatuksissani ja sitten ei enää ehtinyt kääntymään.

Ei oo yhtä paljoa kyllä tosta vittuilua kun kerran marssitin joukkuetta 10km sijaan 18km, mettässä.
Oli ihmekumma viimeinen kerta kun mulle annettiin kartta käteen.

Voi viddu kun ois ees eka kerta kun kömmään namigaattorin kanssa.
En tajua kun katsoin pikaiseen missä paikka ja sitten kun olin lähdössä sinne niin klikkasin saman, ainoa vaan että tulikin väärä kaupunki.
Ohi pöläytin ajatuksissani ja sitten ei enää ehtinyt kääntymään.

Ei oo yhtä paljoa kyllä tosta vittuilua kun kerran marssitin joukkuetta 10km sijaan 18km, mettässä.
Oli ihmekumma viimeinen kerta kun mulle annettiin kartta käteen.
Nooh jospa ens kerralla osuu oikeaan taajamaan.

mikä olis kuntien valinta #perjantaijapoikamies

a) pitsa, lämpiää(ON!), tiltu
b) lämpiää(ON!), pitsa, tiltu

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Uats tuli uudestaan huudettavaksi

Saattoi seuraavana päivänä alkaa vähän humalapäissään huudettu 18tonttua puhalluttamaan hehe.

Näyttäis siltä että myyjä korottaa vehkeen hinnan perjantain alkuillasta satasista kymppitonniin. Viikonloppu selkeästi parasta myynti/pyyntiaikaa kännikaloile. Vielä löytyy suoraselkäinen joka ei peru. =D

Näyttäis siltä että myyjä korottaa vehkeen hinnan perjantain alkuillasta satasista kymppitonniin. Viikonloppu selkeästi parasta myynti/pyyntiaikaa kännikaloile. Vielä löytyy suoraselkäinen joka ei peru. =D
Ite olen joskus ihan tahallaan ajoittanut pe/la iltaan huudon loppumaan ajatuksella ettei känniääliöt tajua lopettaa.

ja seekeriä kun kinostaa ne täyteaineet, niin: siitä

54C44FC5-5F05-428E-AC4B-29480F60566A.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom