Pikainen kuuklaus 15-20$Veikkaan: paljon. Mutta minä tuskin asiasta sen enempää kuulen.
Toki härmässä marmoritiskiltä hinta x10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikainen kuuklaus 15-20$Veikkaan: paljon. Mutta minä tuskin asiasta sen enempää kuulen.
Sattana kun venähti, täällä vihdoin ja viimein: nyt.Nyt, viimeksi 7:50
Hyvänä peukalosääntönä voi pitää normaalin/geneerisen tuotteen hinta x 3-5.Pikainen kuuklaus 15-20$
Toki härmässä marmoritiskiltä hinta x10.
Hauskin esimerkki. Bannerin agm akku Bannerin teipeillä ~200€. Bannerin agm akku jossa pieni Bannerin tarra ja isot possutarrat ~450€.Hyvänä peukalosääntönä voi pitää normaalin/geneerisen tuotteen hinta x 3-5.
Nyt alkaa kyl mulle tää talviaika riittää. Tulis jo ”vittujen kevät”.
@vokot ojelma susitus
Oltaiskin! Itseasiassa vittujen kevät sana tuli tuohon,kun googlailin eri suomalaisia sananlaskuja. Perus pillunpäreet ja jokisen eväät jne.eli poikaMies olette edelleen?
Just mietin, että onpas päivä jo pidentyny ihan mahoton.Nyt alkaa kyl mulle tää talviaika riittää. Tulis jo ”vittujen kevät”.
Juu eipä tarvi mennä kun kuukausi eteenpäin niin kevättä tekee.Just mietin, että onpas päivä jo pidentyny ihan mahoton.
Tänään on paskan tuotanto ollut kyllä poikkeuksellisen tehokasta.Oli niin huonot jutut että kävin hakemassa uudet suodattimet ja vaihdoin ne tällä välin, ei oo parantunut jutut.