Deleted member 43228
Aina olen antanut virtaa, jos pyydetty.
Oma auto käynnissä, tietenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bensa-autojen loppu häämöttää – muutos tapahtuu niin nopeasti, että käytettyjen bensa-autojen hinnat voivat romahtaa
Sähköautojen myynti pomppasi viime vuonna. Murros on käsillä, ja bensa-autojen loppu häämöttää.www.iltalehti.fi
Harjun Nelli, kaupungista, kirjoittelee että polttomoottorit död.
Voihan nuo ollakkin, mutta epäilempä aikataulua. Sähköautohan järkevä peli sinänsä, mutta koko autokanta sähköllä vaatis muutaman miljardin infraan jotta toimis. Sitä rahnaa ei ole. Ja muutaman miljardin talouteen yleensä, jotta ihmisillä olis rahnaa sähköautoihin. Sitäkään rahnaa ei ole.
Taivaanrannanmaalarina veikkaan, että sähköautot jää lopulta luxusautoiksi. Puolessa sekunnissa 0-100kmh tesla 200k€. E-Tron, EQC jne.
Leafit ja e-golffit olis isojen massojen saatavilla 10v ikäisenä, jolloin pitäis auton hinnan verralla uusia akkuja. Mahtaako gigafactoryt laskea akun hintaa niin paljoa? Akkujenhan pitää kehittyä koko ajan. Kehitys maksaa, jolloin aina paremmalla tekniikalla pitää olla hintansa jotta kehitystä voidaan rahoittaa.
Veikkaan vedyn puolesta. Pitää tapahtua joku kustannuksia vaativa kyykkäys autopuolella, jotta katseet siirtyy polttokennoihin.
Pitäiskö ostaa vetyfirmojen osakkeita lapsille pitkään salkkkuun?
Eka mulla, ei ole tarttenut kertaakaan öljyä lisätä, kerran on pitänyt pajottaa joku hehkun kilke. Maksoi tietysti heti ns. vitusti eli n.300e.Audiko se oli? Meikäläisen moinen sai jatkuvasti valohoitoa samalla kun lisäilin öljyä varmaan litran per tonni. Ei ikinä enää.
En varmaan randomeille menisi virtaa antamaan, jotain kun menee iteltä paskaksi niin tuskin osallistuu kustannuksiin. Tutulle tai kuten tässä tapauksessa ei varmaan kukaan ylläty että oli neito pulassa niin toki eri asia.Taannoin kun joku puoliryssä parkkiksella kysyi, niin en antanut. Avasin mun tolpan ja annoin lainaan sellasen pikkulaturin mikä autossa mukana ja jeesasin työntämään auton siihen että sai ladattua ja jatkoin ite duuniin.
En anna virtaa ja en myöskään työnnä jumiutuneita 2WD porukoita hangesta, niitä varten mulla on lapio mukana minkä voin antaa lainaan.
En ole pahemmin ennen epäröinyt mutta mitä uudempi auto niin sitä herkempää toi elektoroniikka, ei siinä pitäisi mitään isoa riskiä olla jos tekee oikein.Aina olen antanut virtaa, jos pyydetty.
Pitäiskö ostaa vetyfirmojen osakkeita lapsille pitkään salkkkuun?
On noita jotain ongelmia ihmisten luureillakin, mutta paljon vähemmän kuin läppärin kajareilla tai niillä Jabran neukkareihin tarkoitetuilla kajarimikkisysteemeillä, jotka toimii ongelmitta osapuilleen joka kolmas kerta,Juu tuota juuri ajoin takaa, että saako asian pelaan paremmin jos erillinen mikki + erilliset kaiuttimet käytössä. Tuolla läppärin omalla yhdistelmällä sotkee koko paltsun ainakin jo sen takia, että mielestäni se ääni kiertää jollain tapaa.
Näinhän se menee. Valtaosalla ei ole varaa ja niistäkään joilla olisi, ei kaikki halua tuhlata rahojansa autoihin. Vähän meinasi repeilyttää, kun syksyllä ajettiin kolonnana pohjoiseen metsälle ja aloin ajattelemaan, että edellä ajaa kaksi erikoislääkäriä ja mulla oli silti kallein auto alla. Mun auton arvohan pyörii siellä jossain 5k€ tienoillaVoisihan sitä periaatteessa ostaa uuden Teslan. Mutta sitä iloa en kyllä verokarhulle suo. Se mikä on varmaa, niin on ainakin ihan varmaa, Mattia lainatakseni. Tuntuu persetuntumalta, että 90% pienemmän kaupungin väestä ajelee alle 20k€ autoilla. Jotka huollettuna on hyviä, luotettavia ja turbolla höystettynä takuulla kulkee sen mitä huonoilla teillä uskaltaa ajaa. Aika höpötykseltä tuntuu, että ihmiset alkaisi ostaa 40-60k€ sähköautoja niiden 2-5k€ hyvien käyttöautojen tilalle. Eli tiukka kysymys kuuluu, milloin alkaa saada nykyisten autojen veroisia hyviä sähköautoja 20-10k€ budjetilla. Siitähän se lähtisi autokanta uusiutumaan. Ottaa vuosikymmenen aikaa.
Näinhän se menee. Valtaosalla ei ole varaa ja niistäkään joilla olisi, ei kaikki halua tuhlata rahojansa autoihin. Vähän meinasi repeilyttää, kun syksyllä ajettiin kolonnana pohjoiseen metsälle ja aloin ajattelemaan, että edellä ajaa kaksi erikoislääkäriä ja mulla oli silti kallein auto alla. Mun auton arvohan pyörii siellä jossain 5k€ tienoilla
Jotenkin tuntuu hullulta/sairaalta tämä meno. Maamme pääministeri on polttomoottoriauton omistajan suurin vihollinen jne. Johonkin mielenosoitukseen, pommittamaan isolla ritsalla kananmunia eduskuntatalon seinään ja ikkunoihin, on varmaankin osallistuttava.Mun auton arvohan pyörii siellä jossain 5k€ tienoilla
Aivan paska ainakin oli pienen, mutta isomoottorisen auton kanssa. Mitään vaikutusta, kolopalloautosta sitten ja johan hörähti, luovuttajalla auto käynnissä, tietysti.Nykyään saa noita pieniä virtapankkeja, tosi näppäriä ja kelaa pienemmät autot kyllä käyntiin, jos syynä on pelkästään virran vähyys.
No tasojen säädöstähän tuo on kiinni. Mikki liian herkällä ja kovaääninen liian isolla niin johan vinkuu. Ainakin meillä opettaja on tyytyväinen ratkaisuun. Testailtiin himassa ennen ekoja käyttökertoja tasot kohdalleen ja hyvin toimii. Papereiden kahina/näppiksen naputtelu toki kuuluu väkisin lävitte jonkin verran, mitä ei varmaan headsetillä tule, mutta mitä testattiin niin eipä sekään mitenkään häiritsevän kova ääni ollut.En tierä. Näin nyt tuntuu käyvän.
Ainakin, kun keskimäärin ihmisillä on käytössä läppärin mikki+kaiutin.
Aika höpötykseltä tuntuu, että ihmiset alkaisi ostaa 40-60k€ sähköautoja niiden 2-5k€ hyvien käyttöautojen tilalle.
Onko mitään "järkevää" tarjolla?vaikka mietinnässä olisi nimenomaan kustannustehokas kottero eikä oikea auto.
Onko mitään "järkevää" tarjolla?
Pepperoni. Aina pepperoni.Mutta hei, nyt tärkeämpiin asioihin, pitäisi päättää pitsan täytteet.
Seuraava auto voisi ehkä olla F150 Raptor jossa 6.2 V8, voisi kurvata kaverini Nissan Leafin viereen ja todeta "On se ilmoja pidelly"
Mutta hei, nyt tärkeämpiin asioihin, pitäisi päättää pitsan täytteet.
Seuraava auto voisi ehkä olla F150 Raptor jossa 6.2 V8, voisi kurvata kaverini Nissan Leafin viereen ja todeta "On se ilmoja pidelly"