Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvitse, huh.Kannattaa opetella jo savolaista kommunikaatiota!
Joo, toi ois ollu itelläkin yks vaihtoehto, mutta ei oo koskaan ollu mikkiä, niin ei oo tullut palsuja Geneistä kuunneltua. Ja meillä kun on tää kämppäkin ollu sen verran pieni ja yhteiselo tiivistä, niin en tiedä oisko ihan lemppari, että emäntä kuulee kaikki asiakkaiden ja firman jutut.Meillä etätyöläisenä toimivan opettajan työmukavuutta lisättiin myös sähköpöydällä, mutta myös kunnon mikillä ja wanhat genen kajarit sai myös hommia. Ei tartte enää istua tsuumissa luurit päässä.
Jaahas huomenna pääsee jammailemaan "uusien" levyjen parissa, oli posteljooni hienosti änkenyt paketin väkisin postilaatikosta.Moonspelliä, Him,
Silloin saa ottaa alkoholilla olevaa.Kaljotuttaisi taas niin kovin. Eikä ole kuin alkkomaholitonta kaapissa. Juåppå.
Miksi se kiertäisi jos mikin ja kajarien levelit on säädetty kohdalleen?Miten toi muuten toimii, oon miettinyt että kiertääkö ääni, jos enemmän kuin yhdellä on mikki+kajarit?
Nykyään saa noita pieniä virtapankkeja, tosi näppäriä ja kelaa pienemmät autot kyllä käyntiin, jos syynä on pelkästään virran vähyys. Hinnat alle satasen, eikä tarvi sitten edes kaapeleita raahata.Apuvirran antaminen?
En tierä. Näin nyt tuntuu käyvän.Miksi se kiertäisi jos mikin ja kajarien levelit on säädetty kohdalleen?
Virtaa antavasta autosta virrat pois ainaki, ennenku kokeilee.Apuvirran antaminen?
Tuossa joku kyseli tulisko joku antaa virtaa niin mietin että en viitti mennä itse antamaan kun näissä nykykotteroissa pelottaa että jotain poksahtaa erotiikassa. Edellisissä autoissa en kyllä moista edes pohtinut, en ees tiedä missä tuossa konehuoneessa jotkin kohdat mihin sitä voi antaa, akkua taitaa olla jossa varapyörän takana kontissa.
Itseasiassa olen kaksi kertaa avannut ees konepellin kun lisännyt pissapoikaan vettä.
Audiko se oli? Meikäläisen moinen sai jatkuvasti valohoitoa samalla kun lisäilin öljyä varmaan litran per tonni. Ei ikinä enää.Apuvirran antaminen?
Tuossa joku kyseli tulisko joku antaa virtaa niin mietin että en viitti mennä itse antamaan kun näissä nykykotteroissa pelottaa että jotain poksahtaa erotiikassa. Edellisissä autoissa en kyllä moista edes pohtinut, en ees tiedä missä tuossa konehuoneessa jotkin kohdat mihin sitä voi antaa, akkua taitaa olla jossa varapyörän takana kontissa.
Itseasiassa olen kaksi kertaa avannut ees konepellin kun lisännyt pissapoikaan vettä.
Ei toivottavasti oo, vaan mikä tahansa välttävä headsetti.. hirveetä kuunnella semmosta epäselvää ja kaikuvaa mölinää, jos läppärin mikkiin koitetaan puhua.Ainakin, kun keskimäärin ihmisillä on käytössä läppärin mikki+kaiutin.
Apuvirran antaminen?
Juu tuota juuri ajoin takaa, että saako asian pelaan paremmin jos erillinen mikki + erilliset kaiuttimet käytössä. Tuolla läppärin omalla yhdistelmällä sotkee koko paltsun ainakin jo sen takia, että mielestäni se ääni kiertää jollain tapaa.Ei toivottavasti oo, vaan mikä tahansa välttävä headsetti.. hirveetä kuunnella semmosta epäselvää ja kaikuvaa mölinää, jos läppärin mikkiin koitetaan puhua.
Ehkä ei jossain oppilaitosten ryhmätyökokoontumisissa oo niin justiinsa, mutta työhommissa ois kiva, kun kaikkien puheesta saa kunnolla selvää ja kenenkään systeemit ei sotke palaveria.