Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meillä etätyöläisenä toimivan opettajan työmukavuutta lisättiin myös sähköpöydällä, mutta myös kunnon mikillä ja wanhat genen kajarit sai myös hommia. Ei tartte enää istua tsuumissa luurit päässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä etätyöläisenä toimivan opettajan työmukavuutta lisättiin myös sähköpöydällä, mutta myös kunnon mikillä ja wanhat genen kajarit sai myös hommia. Ei tartte enää istua tsuumissa luurit päässä.
Joo, toi ois ollu itelläkin yks vaihtoehto, mutta ei oo koskaan ollu mikkiä, niin ei oo tullut palsuja Geneistä kuunneltua. Ja meillä kun on tää kämppäkin ollu sen verran pieni ja yhteiselo tiivistä, niin en tiedä oisko ihan lemppari, että emäntä kuulee kaikki asiakkaiden ja firman jutut.

Uudessa kämpässä ois toinen juttu, kun saa oikein erillisen työhuoneen, mutta pikkugenet taitaa mennä vuorostaan telkkarikajareiksi ja musasysteemit nyt erikseen ilman teeveetä.

Miten toi muuten toimii, oon miettinyt että kiertääkö ääni, jos enemmän kuin yhdellä on mikki+kajarit?

Välillä tulee niitä, että jollain teamssissa on kajarit ja mikki ja ihme suhinaan menee ekat sekunnit samoin kun itse puhuu, niin helvetin ärsyttävää kun sekunti kaks kuuluu jotain koneääntä sen yhden takia, jos ei hän laita mutea.

Kun kaikilla kuulokkeet päässä, niin ei mitään ääniä vaikka ois kaikilla äänet päällä.

Apuvirran antaminen?
Tuossa joku kyseli tulisko joku antaa virtaa niin mietin että en viitti mennä itse antamaan kun näissä nykykotteroissa pelottaa että jotain poksahtaa erotiikassa. Edellisissä autoissa en kyllä moista edes pohtinut, en ees tiedä missä tuossa konehuoneessa jotkin kohdat mihin sitä voi antaa, akkua taitaa olla jossa varapyörän takana kontissa.
Itseasiassa olen kaksi kertaa avannut ees konepellin kun lisännyt pissapoikaan vettä.

Apuvirran antaminen?
Nykyään saa noita pieniä virtapankkeja, tosi näppäriä ja kelaa pienemmät autot kyllä käyntiin, jos syynä on pelkästään virran vähyys. Hinnat alle satasen, eikä tarvi sitten edes kaapeleita raahata.
Konehuoneesta löytyy punaisella merkitty muovikorkki, jonka alla on + syöttö. Ei tarvi akkua kaivaa esille.

Pahin pelkohan se on virtaa antaessa, että apukaapelin tassu irtoaa kesken startin, silloin voi tulla iso jännite/virtapiikki ja särkyä mitä vain. Ecu paskaksi tms.

Apuvirran antaminen?
Tuossa joku kyseli tulisko joku antaa virtaa niin mietin että en viitti mennä itse antamaan kun näissä nykykotteroissa pelottaa että jotain poksahtaa erotiikassa. Edellisissä autoissa en kyllä moista edes pohtinut, en ees tiedä missä tuossa konehuoneessa jotkin kohdat mihin sitä voi antaa, akkua taitaa olla jossa varapyörän takana kontissa.
Itseasiassa olen kaksi kertaa avannut ees konepellin kun lisännyt pissapoikaan vettä.
Virtaa antavasta autosta virrat pois ainaki, ennenku kokeilee.

Apuvirran antaminen?
Audiko se oli? Meikäläisen moinen sai jatkuvasti valohoitoa samalla kun lisäilin öljyä varmaan litran per tonni. Ei ikinä enää.

Ainakin, kun keskimäärin ihmisillä on käytössä läppärin mikki+kaiutin.
Ei toivottavasti oo, vaan mikä tahansa välttävä headsetti.. hirveetä kuunnella semmosta epäselvää ja kaikuvaa mölinää, jos läppärin mikkiin koitetaan puhua.

Ehkä ei jossain oppilaitosten ryhmätyökokoontumisissa oo niin justiinsa, mutta työhommissa ois kiva, kun kaikkien puheesta saa kunnolla selvää ja kenenkään systeemit ei sotke palaveria.

Apuvirran antaminen?

Taannoin kun joku puoliryssä parkkiksella kysyi, niin en antanut. Avasin mun tolpan ja annoin lainaan sellasen pikkulaturin mikä autossa mukana ja jeesasin työntämään auton siihen että sai ladattua ja jatkoin ite duuniin.
En anna virtaa ja en myöskään työnnä jumiutuneita 2WD porukoita hangesta, niitä varten mulla on lapio mukana minkä voin antaa lainaan.

Ei toivottavasti oo, vaan mikä tahansa välttävä headsetti.. hirveetä kuunnella semmosta epäselvää ja kaikuvaa mölinää, jos läppärin mikkiin koitetaan puhua.

Ehkä ei jossain oppilaitosten ryhmätyökokoontumisissa oo niin justiinsa, mutta työhommissa ois kiva, kun kaikkien puheesta saa kunnolla selvää ja kenenkään systeemit ei sotke palaveria.
Juu tuota juuri ajoin takaa, että saako asian pelaan paremmin jos erillinen mikki + erilliset kaiuttimet käytössä. Tuolla läppärin omalla yhdistelmällä sotkee koko paltsun ainakin jo sen takia, että mielestäni se ääni kiertää jollain tapaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom