Täällä: Liian vähän vettä tai suklaata. Varmaan ensimmäinen mutta tekisi kyllä mieli varmistaa intake myös toisen osalta. Varmuuden vuoksi.Miksi pää tulee kipeäksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä: Liian vähän vettä tai suklaata. Varmaan ensimmäinen mutta tekisi kyllä mieli varmistaa intake myös toisen osalta. Varmuuden vuoksi.Miksi pää tulee kipeäksi?
Täällä: Liian vähän vettä tai suklaata. Varmaan ensimmäinen mutta tekisi kyllä mieli varmistaa intake myös toisen osalta. Varmuuden vuoksi.
Aivosolu on ylikuormittunut.Miksi pää tulee kipeäksi?
Väsyttää ihan håmåna.Oliko vielä muita murheita?
Ei väsytä, pidin sohvaa äsken tehokkaasti paikallaan.Väsyttää ihan håmåna.
Ja reissukuume on paha.
Onko mitattu kuinka paljon tarttee kompensoida?6 vai 8. 3 vai 4.
Mittauksia ON tehty.
Olen aktiivisesti pitänyt sohvaa paikallaan jo monta tuntia, väsyttää.Ei väsytä, pidin sohvaa äsken tehokkaasti paikallaan.
On. Rauhoittuisi tämä meno, niin voisi vaikka Riossa kävästä pikku reissun.Ja reissukuume on paha.
Kuopijooreissukuume on paha.
Kerkesit just ennen mua!Kuopijoo
BAT-2 olisi aurahommissa oiva peli.Oliskohan ollu helpompi tehä lumityöt ajoissa.
Yli 15 metrin ei voi oikein mennä kun ei mahdu enää halliin.Onko mitattu kuinka paljon tarttee kompensoida?
Paljon sellasella 8/4 vehkeellä voi matkanopeutta pitää? 80?Yli 15 metrin ei voi oikein mennä kun ei mahdu enää halliin.
Mulle kelpais melkein mikä vaan. Joku euroopan kity, tai vaikka thaimaa, japania, joku. Malediiveille vois lähtä kesällä ehkä. Sri Lankakin on vissiin avannu rajansa ja Dubaihin vissiin pääsee kans..On. Rauhoittuisi tämä meno, niin voisi vaikka Riossa kävästä pikku reissun.