Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saatana, se on ehkä jotain ruminta mitä maa päällään kantaa. Olen kyllä ollut joskus vuonna miekka&nakki kyydissä.
Mikä toi motonet liivi juttu on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saatana, se on ehkä jotain ruminta mitä maa päällään kantaa. Olen kyllä ollut joskus vuonna miekka&nakki kyydissä.
Mikä toi motonet liivi juttu on?
Siis jotkut motoristit käyttää ajaessa keltaista huomioliiviä jonka selässä teksti "Motonet"

Noita sai kai joskus, yllättäen, Motonetista.

Ehkä kerran kesässä tekis mieli mopoilla mutta muuten ei kyllä mitään mielenkiintoa sellaiseen.
Honda Rebel olis passelin lupsakka mopedi meikäläiselle, edullisiakin näyttävän olevan kun uuden saa alle 9k€. Vai onko toi tyttöjen pyörä?
1612370951786.jpeg

Ehkä kerran kesässä tekis mieli mopoilla mutta muuten ei kyllä mitään mielenkiintoa sellaiseen.
Honda Rebel olis passelin lupsakka mopedi meikäläiselle, edullisiakin näyttävän olevan kun uuden saa alle 9k€. Vai onko toi tyttöjen pyörä?
katso liitettä 226408
Jonkun tuollaisen voisi vaikka itse ottaa, ei mulle ole väliä muuta kuin suht mukavalla ajoasennolla ja sillä että pyörä on enempi tiellä kuin pajalla.

Jonkun tuollaisen voisi vaikka itse ottaa, ei mulle ole väliä muuta kuin suht mukavalla ajoasennolla ja sillä että pyörä on enempi tiellä kuin pajalla.
Mun värkin jatkuva pajottaminen johtui lähinnä liian kireelle vedetystä koneesta jossa ei juuri vakio-osia ollut. Vakiona nuo on ns. Pommin varmoja.

Mun värkin jatkuva pajottaminen johtui lähinnä liian kireelle vedetystä koneesta jossa ei juuri vakio-osia ollut. Vakiona nuo on ns. Pommin varmoja.
Tarkoitinkin rakennettuja pyöriä ja just viriviripyöriä.
Tehtaalta lähtiessä pyörä kuin pyörä on suht varma.

Tarkoitinkin rakennettuja pyöriä ja just viriviripyöriä.
Tehtaalta lähtiessä pyörä kuin pyörä on suht varma.
Työkaveri harrastaa Amenriikan pyöriä ja käyvät niitä porukalla korjauttelemassa pitkin Eurooppaa joka kesä.
On kuulemma erinomainen huoltoverkosto ja joka tuppukylästäkin löytyy HD-korjaamo.

Onko ikävä ulkomaille?
On. Pahasti. Vaikka lähes kaikki reissut on työreissuja niin pidän uusien paikkojen tonkimisesta. Kai sitä oli lapsena ja nuorena niin maadoitettu että sitten kun pääsi kulkemaan niin se on ollut tosi kivaa.

Ja viime keväänä peruuntui perheen rantalomakin.

onkohan kuivankesänoravat muodissa ensisuvena? Minä vaan kysyn
Eijjole. Kyllä pitää olla lantiossa leveyttä, että vakuuttaa olevansa hyvä synnyttäjä (eiku tää ei riippunukaan rasvamassasta), rinnoissa pyöreyttä imetyksen sujumisen varmistamiseksi, ja ennenkaikkea, ihon alla sopivasti rasvaa, ettei jälkeläisen elämän alkuaika vaarannu, vaikkei hetkeen saataisikaan saalista.

Eijjole. Kyllä pitää olla lantiossa leveyttä, että vakuuttaa olevansa hyvä synnyttäjä (eiku tää ei riippunukaan rasvamassasta), rinnoissa pyöreyttä imetyksen sujumisen varmistamiseksi, ja ennenkaikkea, ihon alla sopivasti rasvaa, ettei jälkeläisen elämän alkuaika vaarannu, vaikkei hetkeen saataisikaan saalista.

henkilökohtaista ruumistani vain ajattelin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom