Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tääkin on totta, siellä on vahva antifantti uuskulttuuri ja aina valmiina kivittämään poliisia. Syy kuin syy kelpaa.
Eikö ne tuolla keski-euroopassa riehu mistä syystä milloinkin, aina mesoamassa.
Kuntit on ihan oikeassa. Oliko se ranskassa kun meinattiin korottaa polttoaineiden hintaa niin alkoi irtaimistoa lentää ja jäi korotukset tekemättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotijunpan ongelma: en saa aikaiseksi.

Sain. Aikaiseksi tänäänkin. Leuvvanveto neljä sarjaa + pystypunnerrus käsipainolla 3 sarjaa ja 1 drop set vipareita päälle. Netflixiä kattellen siinä välissä ja rennon pitkillä sarjatauoilla. Ettei syke pääse nousemaan tai tule hiki tms epämieluisaa mitkä punttihommissa merkityksettömiä pl. cf koulukunta. Kaljaakin olis voinu juoda. Joskus olen senkin tehnyt. Kukaan ei vie laitetta eikä tartte ulostautua kotoisasta kuutiosta. Tän teen 1-2 kertaa viikkoon ja trap bar jumppanurkka kerran viikkoon, semmonen kotireenimeininki.

Level 2 sali.
1612123063274.png

Vitsi sentään kun illalla piti torkahdella niin yö meni vituiksi, toki olin unohtanut herätyskellon vaikka ei ois tarttenut.
Tämän tietysti kruunasi ettei maitoa ollut kuin puoleen pannuun kahvia, toisaalta maha kiittää.
Vois pakata salikassin ja unohtaa jotain oleellista.

Laittoiko @gonzaless tai joku muu täällä aurinkopanelit katolle? Minkä kokoinen ja hintainen?
En saanu aikaseks vielä. Frendi laitto 3kw järjestelmän. 2500e osat erikseen netistä ja asensi itte kaikki. Sähköins. Ja toimii vielä. Paisteella toki. Ei ny. Ehti sieltä sähköä tulla ennen kaamosta. Sil olikin pieni maalämpötalo 6000kwh vuosikulutus.
Tähän varmaan joku vastaa että Gamestopilla lyhyempi takaisinmaksuaika.

Nähdäänköhän nousuviikolla gontsan paluu.

Joo. Eihän tästä mitään hyötyä ollut.

Mutta tulipahan kokeiltua.

Myöskään ei hyötyä tauoista:
- Runkkaus
- Retbullin juonti
- Sali (tästä en varma, koska jatkuu vieläkin)

kesäpaita

esiintyyköhän ketjussa muita Miehiä, kun tjj, jolla on varaa esiintyä hihattomassa?

meikämustalaisella ei ainakaan tule ikinä eteen sitä päivää että semmoisen vetäisisin päälle

nimim. olen skipannut käsipäivät vuodesta -97

En tiijä muuta kuin että etukyykky on ihan paskaa, alaselkä jumittaa niin aattelin notta etukyykkyä pikkupainoilla.
Ei tartte kolmenumeroisia laittaa...

Joo. Eihän tästä mitään hyötyä ollut.

Tähän vielä, niin ei ollut pelkkä tauko pakkikselta vaan otin käytäntöön myös, että siinä työpäivän jälkeen en vilkaissutkaan interwebsistä mitään uutisia. Ainoat uutiset mtv3 klo 19:00 jos oli tv:n ääressä. Aamulla töiden alkaessa luin kunnankuivan.

Tämä on rentouttavaa. Hetken kesti toipua uutisähkystä, mutta nyt on hyvä olo. Aivoihin mahtuu taas tavaraa.

Tämä kanavien tulva on käsittämätöntä. "Uutista" pomppaa joka helvetin perseestä. Somesta, ampparit.com, iltalehti, mtv, kaikenmaailman feedeistä. Aina otsikko mitä tapahtuu jossain. Osake sitä, korona tätä, jostain japanian jalkavaimon vitusta on netissä kuva? Tai Annimari korte veti leukoja. Mitä vittua miks mun tarvis tietää tälläsiä.

Aika hyvin oon sulkenut pois mielestä reaaliaikaiset maailmanuutiset. Koska ei mua kiinnosta. Ihan aidosti ei kiinnosta muu kuin oma napa ja perhe.

Illat menny lasten kanssa leikkiessä, jos sattuu omaa aikaa saamaan niin kuunnellut äänikirjoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom