Nähdäänköhän nousuviikolla gontsan paluu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trap bar station
personal fitness stationille!
Minulla olisi haaveena/suunnitelmana tilata kesäksi tanko ja kasa bumpereita ja tehdä ladossa lojuvista vanereista lava pihalle. Em. viestien innoittamana minunkin täytyy kai keksiä sille jokin kuvaava nimi. Vaikka Vittusaatana barbell dropping station sen kunniaksi, että voi kerrankin paiskoa tankoa tonttiin ihan miten huvittaa.ikäihmisen jumppanurkka.
Olikohan ilman retpullia.Nähdäänköhän nousuviikolla gontsan paluu.
Kotijunpan ongelma: en saa aikaiseksi.Minä en varmaan osaisi juNpata kotona.
Just se.Kotijunpan ongelma: en saa aikaiseksi.
Kotijunpan ongelma: en saa aikaiseksi.
Ehkä sekin selviää.Olikohan ilman retpullia.
Ne ovat kyllä elämänlaatua nostavia tekijöitä .
Vielä loput aamukahvit naamariin ja kohta pihaa auraamaan.
Ehkä sekin selviää.
Näyttää siltä että tuolla pitäisi nyt olla nimenomaan sotilasajoneuvolla liikenteessä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=YPUhd4yTnuw
Heti videon alussa vesitykki vähän tömäyttää.
Hyvä liike se on, meidän vanhojen vaan kannattaa reilusti jättää varaa tekemiseen, muuten pipi.Mietin just että noinkohan mä saisin ikinä tota vaikka alkaisin ihan tosissaan tekemään?
150kg oon nykässyt ja ei tuota ole pahemmin tullut koskaan treenattua, nyt tosin ajattelin josko sitä kerran viikkoon mutta mulle se on enempi kyykyn apuliike. Tosin pitäisi vissiin alkaa nykimään korokkeelta niin olisi siihen parempi, toki paino pienenee taas.
Hommaat pari koiraa lisää niin ei tekemisen puute vaivaa.Kyllä. Tylsistyn kuoliaaksi täällä rivitalonpätkässä. Enkä tykkää ihmisistä..
Juu, tuolla keski-euroopan suunnalla riehuttu jo monena päivänä/yönä.Alkaa menemään hulluksi meno, just eilen yksi kirjoitteli Espanjasta että meno vähän samanlaista. Siellä ravintolat kiinni niin niillä ihmisillä alkanut vati himmenee.
Eikö ne tuolla keski-euroopassa riehu mistä syystä milloinkin, aina mesoamassa.Juu, tuolla keski-euroopan suunnalla riehuttu jo monena päivänä/yönä.
Jännä nähä mihin suuntaan homma menee jos rajoituksia etelleen kiristetään.
Tääkin on totta, siellä on vahva antifantti uuskulttuuri ja aina valmiina kivittämään poliisia. Syy kuin syy kelpaa.Eikö ne tuolla keski-euroopassa riehu mistä syystä milloinkin, aina mesoamassa.
Enkä tykkää ihmisistä..