Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trap bar station
personal fitness stationille!

ikäihmisen jumppanurkka. :LOL:
Minulla olisi haaveena/suunnitelmana tilata kesäksi tanko ja kasa bumpereita ja tehdä ladossa lojuvista vanereista lava pihalle. Em. viestien innoittamana minunkin täytyy kai keksiä sille jokin kuvaava nimi. Vaikka Vittusaatana barbell dropping station sen kunniaksi, että voi kerrankin paiskoa tankoa tonttiin ihan miten huvittaa.

Mietin just että noinkohan mä saisin ikinä tota vaikka alkaisin ihan tosissaan tekemään?
150kg oon nykässyt ja ei tuota ole pahemmin tullut koskaan treenattua, nyt tosin ajattelin josko sitä kerran viikkoon mutta mulle se on enempi kyykyn apuliike. Tosin pitäisi vissiin alkaa nykimään korokkeelta niin olisi siihen parempi, toki paino pienenee taas.
Hyvä liike se on, meidän vanhojen vaan kannattaa reilusti jättää varaa tekemiseen, muuten pipi.

Alkaa menemään hulluksi meno, just eilen yksi kirjoitteli Espanjasta että meno vähän samanlaista. Siellä ravintolat kiinni niin niillä ihmisillä alkanut vati himmenee.

Joku parin viikon ulkomaanreissu tekisi terää. Lähinnä ettei pääsisi salille ja jalat voisivat parantua edes hetkeksi.

Alkaa menemään hulluksi meno, just eilen yksi kirjoitteli Espanjasta että meno vähän samanlaista. Siellä ravintolat kiinni niin niillä ihmisillä alkanut vati himmenee.
Juu, tuolla keski-euroopan suunnalla riehuttu jo monena päivänä/yönä.

Jännä nähä mihin suuntaan homma menee jos rajoituksia etelleen kiristetään.

Suositut

Back
Ylös Bottom