Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi en ole kaatiksella.
Mustekin lopussa.

0F456AEF-D987-4F04-971B-CBECB74C86B1.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkiin arvioihin ei onneksi tarvitse eikä aina edes kannata luottaa :)
Tulee mieleen konsultti joka osasi tuhat tapaa tyydyttää naisen mutta ei ollut saanut naista.

Askelkyykyt ovat edelleen prseestä mutta auttoi; ei enää kihelmöi peppua kun sai vähän aktivoitua. Pepun jatkuva puutuminen on prseestä sekin joten ehdin rimpuilun jälkeen suunnitella, että jos edes kerran viikkoon tekisi tuollaisen aktivointijumpan. Köh. On sitä suunniteltu ennenkin kun hetkellisesti hyvä fiilis. :rolleyes:

Askelkyykyt ovat edelleen prseestä mutta auttoi; ei enää kihelmöi peppua kun sai vähän aktivoitua. Pepun jatkuva puutuminen on prseestä sekin joten ehdin rimpuilun jälkeen suunnitella, että jos edes kerran viikkoon tekisi tuollaisen aktivointijumpan. Köh. On sitä suunniteltu ennenkin kun hetkellisesti hyvä fiilis. :rolleyes:
Tein viikolla pakara/takareisi jumppaa ja tänään just mietiskelin että pakko alkaa vissiin taas kiristämään treeniä kun ei ole mitään domsseja, täytynee ottaa taas ihan kunnolla toi askelkyykky mukaan.
Miten päin ne muuten kävikään enempi pakaraan? Taakse vai eteenpäin, ite muistan että eteenpäin kun tehdessä ei osaa arvioida?

Miten päin ne muuten kävikään enempi pakaraan? Taakse vai eteenpäin, ite muistan että eteenpäin kun tehdessä ei osaa arvioida?
En minä tiedä. Teen taakse ihan siksi, että tuntuu luontevimmalta. Vaikka siis on preesestä kuitenkin, ei unohdeta sitä. :LOL:

Huomiselle odotettavissa dömssejä. Mavetoistoja 4x enemmän kuin viimeksi ja kaikkee muuta persettä.

Huomisen haaste: päästä ylös sängystä.

Mun pitää selkeesti ottaa enempi kuin 4 sarjaa mavea.
Toisaalta mun coren pito on niin paska että kaikki ylimääräinen voimailu menee alaselälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom