Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä viiirusta ei ole syystä tai toisesta ollut siinä nenässä viuhahtaneessa tikussa. Vaikka sen 5 päivän kohalla viirus voi vielä monistaa itseään muissa kudoksissa. Kannat viirusta, mutta se ei vielä ole päässyt elinkaaressaan vaiheeseen että elimistön tuottamat viirukset on vapautuneet esim sinne nenänielun limakalvolle. Se voi olla siellä sitten päivänä 6 tai 10.

Kun relevantin jutun aiheesta sain luettua, niin itse asiassa pieni järkytys miten isolla prosentilla vääriä negatiivisia tuloksia alkuvaiheessa/oireettomille tulee. Hyvin osaa tutkan allakin lentää tämä.

Tässä on kyllä taidokasta kusetusta.
Mulla olisi Lahdessa hehtaarin verran tilaa istutella puita, kuka lähtee mukaan pisnekseen?

Nyt olisi tilaisuus laittaa ruiskutuspumppuasiat kerralla kuntoon.

Siis jos löytyy V12-miehiä.

Mulla olisi Lahdessa hehtaarin verran tilaa istutella puita, kuka lähtee mukaan pisnekseen?
Samalla periaatteella voisi alkaa myymään kiviä. Niitäkin on pohjoisessa niin että riittää.

Kuvittele se tunne, kun olet maksanut kultapuusta 3900€ tai miljoona puusta, noh, miljoonan ja sit tulee Pertti taksan polkija, aavistukseen erehtyy päätehakkuu sijainnista maanantai aamun rapulassa ja parturoi koko paskan puhtaaksi.

Kuvittele se tunne, kun olet maksanut kultapuusta 3900€ tai miljoona puusta, noh, miljoonan ja sit tulee Pertti taksan polkija, aavistukseen erehtyy päätehakkuu sijainnista maanantai aamun rapulassa ja parturoi koko paskan puhtaaksi.
Teetin yhdelle plantaasille avohakkuun ja naapuri tuli sanomaan että oli sitten kaadettu häneltäkin yksi kuusi... Aattelin että voi vittu, mikähän taistelu tästä tulee mutta tuumas vaan että se oli niin pieni notta tuskin tolla niin väliä on :)

Pikkuhiljaa.

IMG_20210130_121630.jpg

Penkkilihas reenattu, nyt iso klasi light rainbow colaa puolikkaan limen mehulla ja jääpaloilla.

Covidit 6kpl -> 10kpl ja lisää karanteeneja paukkuu. Onneks ei muutosta meitin tilanteessa. Vaikka ei tuo nyt muuten niin pelota, mutta penkkilihas ja virman asiat kärsis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom