- Ikä
- 44
Mondeo = Todella Lihava OloEn ole käynyt koskaan Mondeossa.
Edit. Siellä siis lounaslautasina pizzalautaset ja kasvisvaihtoehtoa turha edes kysyä
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mondeo = Todella Lihava OloEn ole käynyt koskaan Mondeossa.
Mää oon pikkaisen kiinnostunut kuvaamisesta näin vanhemmiten ja pistin vähän niinku kameran vuoksi tilaukseen ton saatanasti liian kalliin Samsungin S21 ultran. En tiedä oisko pitäny vaan jättää ostamatta, mutta kun en minä taas oikein näe itteäni tuolla hiihtämässä mikään oikea kamerakaan kaulalla..Kuvauksen harrastajalle alan kalustoa.
Mikä on Ääsjoen Mondeo?
Joha selkis!Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Jos 112 ei vastaa niin pihasta löytyy virka-aikana aina ampulanssi tahi pollariauto.
Ai hitto että lihominen on helppoa hommaa
Muuten olen käytännössä täysin lahjaton, mutta tämän minä osaan:ssa geenit ovat kohdallaan. #jeeAi hitto että lihominen on helppoa hommaa
Ja pääsääntöisesti aika mukavaakinAi hitto että lihominen on helppoa hommaa
En tiedä miten menee käytännössä, mutta Pohjois-Irlannista tilattu kampe tulee ilm. edelleen samalla systeemillä kuin EU-alueelta tilattu.Mites se kauppasopimus nyt menikään, eikös osa kamppeista liiku etelleen ilman tulleja.
Kuka on offtopicin virallinen brexit-asiantuntija.