Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen ollut kännissä koko joulukuun ja aika paljon tammikuussa.
En kyllä sanoituksista muista yhtikäs mitään, en edes yrittänyt niitä kuunnella, kuuntelen vain ns. soittajan näkövinkkelistä...Laita tänne sanoituksia, täällä tiedetään vastaus kaikkeen.
Oletko varma ettet ole vieläkin? On nuo tarkennukset niin päin persettä että siksi kysyn.Mä olen ollut kännissä koko joulukuun.
Tänään kävin:
En.Oletko varma ettet ole vieläkin?
Tää sen on oltava.En kyllä sanoituksista muista yhtikäs mitään, en edes yrittänyt niitä kuunnella, kuuntelen vain ns. soittajan näkövinkkelistä...
Oli kyllä sen verta mustaa meininkiä että en olisi kyllä selvää saanutkaan vaikka olisin yrittänytkin.
Näin on.Bankulle aina iso
Eikös tuossa tilanteessa yleensä porukka kipase sitten parin kk saikkua ja sitten korkki irti vaan?Niin se vaan vapaa loppui ja jouduin menemään töihin. Kyllä tuollainen kuukauden "humppaloma" teki hyvää. Olis vaan kiva kun se olisi jatkunut ja saisi tulla ja mennä just niin kuin huvittaa.
Olen liikkunut ja urheillut, ryypännyt ja bailannut enemmän kuin koko elämäni aikana yhteensä. Lisää tällaista kiitos.
Ehkä vielä illalla avaat sidukan ja istahdat tuoliin keskittymään, nauttimaan juomaa ja kuuntelemaan kappaleen.En ole vielä uskaltanut kuunnella vaikka jo kahtesti tännekin linkitetty.