Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_20210106_104240.jpg
Hänestä tuli ihan nätti!

17 pakkasta, mutta onko elmässä(ni) muuta vahtoahtoa kun #ajankuuksi

varpaisiin tulee kyllä kylmä, ne ku no paleltunu jo niin monta kertaa aijjemmin kin
ehkä kokeilen nyt kolmet villasukat päällekkäin, kahdet ei piisaa vaikka ei olisi kun yksi aste pakkasta

17 pakkasta, mutta onko elmässä(ni) muuta vahtoahtoa kun #ajankuuksi

varpaisiin tulee kyllä kylmä, ne ku no paleltunu jo niin monta kertaa aijjemmin kin
ehkä kokeilen nyt kolmet villasukat päällekkäin, kahdet ei piisaa vaikka ei olisi kun yksi aste pakkasta
Olen pitkällisten kokeiden tuloksena todennettu että kunnon kengät ja yhdet villasukat pelkästään paras.
Huomannut että on paljon kylmempi jos laittaa ohuenkin sukan sinne villasukan alle, päällelaittoa ei oo tullut testattua.

kunnon kengät

mulla kun ei ole noita niin joutuu villaukilla pelata

ei jaksa/huvita käydä kaupas, ollu jo monta vuotta ostoslistalla
mulla on vuorettomat maiharit millä poljen menemään, muuten hyvät mutta pakkasella pannahisen kylmä tulee varpasiiin

Jotenkin mielessä, että nyt on viikonloppu ja voi syödä vähän vapaammin. Perkele!

Ja kun heräsin vielä myöhään niin tulee kiire syödä koko setti.

-6.3 celsiusta näyttää mittari. Taidan riipaista itseni salille.
Eipä ole enää loppiaisetkaan niin kuin ennen. Muistan kun joskus nuorenamiehenä tulin loppiaisyönä kotiin työmaalta ja ilma tuntui ulkotiloissa poikkeuksellisen raikkaalta. Katsoin lämpömittaria joka näytti rapeat -36.

Suositut

Back
Ylös Bottom