Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä miltä niiden ajaminen tuntuu...

Aiheeseen ohuesti liittyen: puolituttu kertoili kuinka inhottavaa oli körötellä liharekkaa, jossa ruhot oli kiinnitetty kattoon roikkumaan. Lopetti kun oli saanut kahdesti ojanpohjalle kyljelleen. Ei omasta halustaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Säilykepurkkilavat on parhaita. Menee tonniin. En tiedä miltä niiden ajaminen tuntuu, mutta viddu jos käsipelillä pumppukärryllä joutuu paljon niitä pyörittelemään plus vielä hyllyttämään ja vielä osan melkeen lattiatasoon, niin tietää tehneensä paskahommia.
Nestekontteja tuli joskus roudattua ja kun siellä oli vielä happoja yms. niin painoi enemmän kuin tonnin yksi kuutio, oli hupia työnnellä pumppukärryllä niitä.

Apropoo. @Joxuz taas lukuvinkki.

Tämän viikon Talouselmä ja siellä itse mestari Anttonen yrittää taas puhua järkeä.

Vaikka taitaa etelleen olla tuuleen huutamista.

Selkeästi ammatinvalinta kysymys, mutta kyllä tuo bonari kelpaisi hoitoalallekin.

Tai en tiedä onko jossain hoitoalan paikoissa bonareita, mutta ei meillä.

No juu. Peruspalkkakin taitaa teollisuuden puolella olla vähän parempi kuin hoitoalalla. Tai riippuuhan se mitä tekee. Yks sukulainen on eräässä pienessä kylässä johtavana ylilääkärinä :D

Meni mullakin 8 vuotta duunia ennenku tuli ensimmäinen bonus. Viime vuosina on ihme kyllä tullut. Toki täytyy tietyt mittarit täyttyä ennenku työnantaja höveliksi alkaa.

Apropoo. @Joxuz taas lukuvinkki.

Tämän viikon Talouselmä ja siellä itse mestari Anttonen yrittää taas puhua järkeä.

Jaaahas! Tarvinnee nähtävästi lukaista. Hyviä vinkkejä, sillä vaikka linkki talouselämään työpöydältä löytyy, niin ei sitä tule läheskään viikottain luettua.

Ehkä eka kerta siis, kun itse kirjoitin täällä jotain jollekin hyödyllistä 😀

Tässä muuten yksi syy, miksi on hyödykästä käyttää softapuolella vakiintuneita lontoonkielen termejä; kaikki tietää helpommin mistä puhutaan. Tästähän voisi laittaa palautetta palautteen antajalle 😁

E. Täyty oikein itsekin katsoa, käyttääkö joku oikeasti tuollaista termiä ja pari viittausta löyty samaan HY:n kurssiin: https://github.com/mluukkai/Ohjelmi...liosuunnittelu.md#user-content-dekoroitu-pino
Muistaakseni ainakin sinä ja saattoi olla max myös jaoitte hyviä vinkkejä, kun joskus raspia ekaa kertaa väkäsin pystyyn ja PHP:ta väkersin omatoimisesti.

Eli tämä oli jo vähintään toinen kerta! :cool:

en ole käyny viikkoon missään muualla imistenilmoilla ku työmaalla ja maitokaupassa, kun on käsketty vältellä turhia kontaksteja
Näin vähän ounastelin. Mutta olen joka ja tapauksessa tässä tulossa alueelle. Ilmoitan ja se on sitten sillon punnittava tilanne uudelleen.

On hieman vaikeahko ymmärtää, että eikö nuo päättäjämme lue esimerkiksi Talouselämää. Tuossakin puhetta jota kuuntelemalla saataisiin vientiteollisuuteen vetoa 10-20 vuoden kuluessa, jos nyt alettais laittaan rahaa tutkimukseen. No mutta ei, niin ei.

Hyvä huomio: Yhden lehmän lannasta saisi päivässä biokaasuenergiaa määrän, joka vastaa litraa polttoöljyä.

Se on paljon se.

On hieman vaikeahko ymmärtää, että eikö nuo päättäjämme lue esimerkiksi Talouselämää. Tuossakin puhetta jota kuuntelemalla saataisiin vientiteollisuuteen vetoa 10-20 vuoden kuluessa, jos nyt alettais laittaan rahaa tutkimukseen. No mutta ei, niin ei.

Hyvä huomio: Yhden lehmän lannasta saisi päivässä biokaasuenergiaa määrän, joka vastaa litraa polttoöljyä.

Se on paljon se.
Hyvä huomio oli myös se "Tämä on ihan hullua touhua"

Olis alettava liikkumaan enempi, unet ihan mitä sattuu.
Tosin yöllä heräsin mm. siihen kun call of dutyssa syöksyin sniperia karkuun ja pää kolahti seinään :X3:

Antaskohan kaisla mulle pikadiagnoosin mikä vaivaa.
Olen nyt 6 alkaen tehnyt työjuttuja joilla ei ole mikään kiire, mikä minua vaivaa?

Työntantajalta tuli joululahjaksi reilun kokoinen kestokassi kaikennäköistä syötävää ja liinaa ja tassia. Vinkkuna Gran Coronas. TJ:n huumorintajua.

Ajatteli maistaa. Varmaan perseet olalla ja muna sepaluksesta lasillisesta. Pitänee säästää jouluaattoon anopilla.

20201221_082850.jpg
Olanzapin Toffifee!

Työntantajalta tuli joululahjaksi reilun kokoinen kestokassi kaikennäköistä syötävää ja liinaa ja tassia. Vinkkuna Gran Coronas. TJ:n huumorintajua.

Ajatteli maistaa. Varmaan perseet olalla ja muna sepaluksesta lasillisesta. Pitänee säästää jouluaattoon anopilla.
Ihme ettette ole Iltalehden sivuilla, kun joku pahoittanut mielensä :D

Anoppilassa itellä yleensä viskihommia. Munia en oo vielä näytellyt. Nuorempana ois sekin varmaan onnistunut, kun juomisessa oli vielä nuoruuden intoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom