Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Itelle tärkein "lahja" on vuosibonarit, nyt näyttää että asettuu sinne 1kk:n palkan tuntumaan. Tolla voi sitten ostella vaikka viinilaseja itse 🙂 Eipä silti, usein tulee lisäksi tavaralahjaakin ja tärkeintä on se että muistetaan jotenkin. Ainakin itselle.

On myös tulossa 1kk palkan verran vuosibonaria. Meil on henkilöstörahasto, niin menee sinne kokonaisuudessan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en ole käyny viikkoon missään muualla imistenilmoilla ku työmaalla ja maitokaupassa, kun on käsketty vältellä turhia kontaksteja

eiku kävinhän mä ma&ti vielä kuntoilusalilla, mutta missään ravintolapalvelupaikassa: negative

niistähän tuli melko pulleita

katso liitettä 225610
Nämäkö on nyt niitä paljon puhuttuja rönttösiä?

On myös tulossa 1kk palkan verran vuosibonaria. Meil on henkilöstörahasto, niin menee sinne kokonaisuudessan.

Vain 5% vuosipalkasta. Kaikki henkilöstörahastoon niin työntaja maksaa vielä 20 pinnaa päälle.

@TJJ meikäläinenkin lähti tiedostojen soitteluun. Latasin Highresaudiosta muutaman tutun levyn pääasiassa 24/96 laadulla ja oon streamaillu niitä verkkosoittimen kautta. Toimikoon nyt tää pöytäkone musiikkiserverinä sen aikaa, kun löytyy joku parempi ratkaisu.
Itse huomasin tässä että vahvistin osaa itsekseen soittaa tiedostot verkkolevyltä, tartte edes sitä pleikkaria väliin, laajempi tiedostotukikin, esim flac.

Ei bonuksia. Projektit ei läheskään aikataulussa. :cautious:

Mutta joululahja tuli jo toista kautta. Iso, kova paketti. V70 lähti ja nyt pihassa tönöttää Q5.

Viime vuonna Valcot ja joskus aikaisemmin Iittalan viinilasit, siinä hyvät. Sitten on kaikenlaista kippoa, kuppia ja puutarjotinta.

Tänä vuonna firma lahjoitti joululahjarahat Hope ry:lle. Ihan ok ratkaisu.
No mutta perkele, siinäpä jämäkkä idea. Tuo tämän vuoden siis. Ihan turhaa kerätä mitään rompetta, tuolla ne mennee hyvään tarkoitukseen. Täytynee töissä ottaa puheeksi myös..

Tallinovista katsonut kuinka leveän ja korkean masiinan pystyy nikkaroimaan?
Ei tietämys riitä sanomaan varmaksi onko tuo itse nikkaroitu... On nimittäin olemassa se 305-variantti Kraz, jossa todella käytännöllinen vaijerikaivuri.

0_1026fc_32596579_orig.jpg

Hydrauliversio voi toki olla jonku itse sepittämä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom