Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksei kesäloma voi olla koko kesää? En jaksa nousta aamulla töihin. Mä olen aivan törkeän väsynyt.

Sitäpaitsi mua vituttaa kun leikkauksesta on nyt kuukausi ja vieläkin kirvelee kun käy pissalla. Antibioottikaan ei auta kirvelyyn. Voikohan sinne jäädä joku ikuinen kirvely.

Kirvelystä huolimatta treenasin eilen vähän potkuja. Sekin on turhauttavaa kun valmentajan mielestä mikään ei mene oikein ja mä en ymmärrä miten saan kropan toimimaan niin että menee oikein. No lopuksi sitten meni paremmin, täytyy tänään taas jatkaa treenaamista niin sais sen automaattiseksi.

Seuraavaksi siirtyminen kohti pohjoista. Hirveästi napostelisi körötellä kun uni ei ollut laadukasta.

Vieläkin hengissä? Eikös se ole niin vanha että vois olla Dannyn isä?
Sen verran näköjään on, että voi lippuja myydä keikalle. Mutta ei varmaan ihan niin virtuoosi ole kuin männä vuosina. Kiva se olisi silti nähdä.

Saa sieltä sit rahat takaisin jos päästää kylmän pierun.

Menovinkki

Vois mennä.
Mietin jos samalla järjestäis munaflashmob. Oon kyllästynyt siihen että qlli liitetään seksuaalisuuteen ja että naiset pitää sitä kamalana asiana jos vähän vilauttaa.

Ainakin Helsingissä 18.6 järjestetty tissiflashmob näytti hyvin lupaavalta. Kyllä mun mielestä kuvassa on niin monet tasa-arvoiset tissit että sais olla yläosattomissa rantsulla. Kannatan:
DSC_0699.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom