Deleted member 43228
Kyllä kai se fuuterin tuleminen on finkun vastuulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekat tissit ja kolmannen parit tissit on ihan nätit.Vois mennä.
Mietin jos samalla järjestäis munaflashmob. Oon kyllästynyt siihen että qlli liitetään seksuaalisuuteen ja että naiset pitää sitä kamalana asiana jos vähän vilauttaa.
Ainakin Helsingissä 18.6 järjestetty tissiflashmob näytti hyvin lupaavalta. Kyllä mun mielestä kuvassa on niin monet tasa-arvoiset tissit että sais olla yläosattomissa rantsulla. Kannatan:
Tulin jo. Ja menin.Taasko tuut
Hirvee pihtari se on. Aina joutuu huoltoaseman tarjoilijattarien pilluttamaa kahvia imeskeleen..Kyllä kai se fuuterin tuleminen on finkun vastuulla.
Jos joutuu ajamaan jossain taajama/keskusta-alueella niin olen siirtynyt ärrän kahviin, en jaksa pelkän kahvin takia kruisailla mihkään aakkosasemalla.Hirvee pihtari se on. Aina joutuu huoltoaseman tarjoilijattarien pilluttamaa kahvia imeskeleen..
Voi olla hyvinkin että lähden.Syksyllä huutokauppaan. Tarjoan munkit.
Ois tarkoitus käydä heittää tässä muutaman viikon sisään sellainen Vaasa-Rauma keikka.Olipas ihan yllättävän veikeän kiva tuo Rauman vanha kaupunki.
Mansikkalohi kuitenkin Turuus jo kuvattu.
katso liitettä 219612
Ois tarkoitus käydä heittää tässä muutaman viikon sisään sellainen Vaasa-Rauma keikka.
Nainen joka kulkee välillä kanssani on kovasti kiinnostunut vanhoista rakennuksista, sekä ruuasta. Annos näyttää aika mielenkiintoiselta ja saattaisi upota toiseen.
Ehkä just ja just 100 litranen liikkuis!
Hr. Dokterin aiemmin mainostama Kaskis vois olla vielä kivempi jutska Turussa. Mutta olin liian lihava, piti ajaa ettei viinimenua voisi ottaa ja ennenkaikkea paikka maanantaisin kiinni, niin jäi väliin tällä kertaa.
Joku kerta otetaan ja käydään ettimässä se H16.Ehkä just ja just 100 litranen liikkuis!
Eihän se Rauman pitsikaupunki vai mikälie kovinkaan iso edes ole mutta hienoa kulttuurihistoriaa kuitenkin.Joo kiva oikeasti wanhan oloinen pikku miljöö raumalaisilla siellä.
Ravinteli Turussa oli Blanko. Kaponen menu, mutta oikein maistuvia oli ruuat. Tosissaan aika naisellinen tuo meikäläisen annos, mutta kun ei ollut pelkästään lihava olo, vaan mitatusti suurin elopaino koskaan, niin ajattelin, että pelkkä kalapääruoka+pepsimax linjalle täytyy luovia. Vaimo otti lankkupihvin ja sanoin että satku vetoa, niin tuo mulle sen lankkupihvin kysymättä ja ojentaa sulle mansikkalohen. Näinhän se meni. Vetoa emme ihan oikeasti kuitenkaan lyöneet. :-)
Hr. Dokterin aiemmin mainostama Kaskis vois olla vielä kivempi jutska Turussa. Mutta olin liian lihava, piti ajaa ettei viinimenua voisi ottaa ja ennenkaikkea paikka maanantaisin kiinni, niin jäi väliin tällä kertaa.