Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais jäädä lelu saamatta, vielä ois vajaa pari tuntia aikaa ilmoittaa että hyväksytty mutta eppäilen.
E: @Poppis pitää nyt tyytyä sitten tennishameessa tohon siviiliautoon nousemista harjoitella että saa kuvia.

Viimeksi muokattu:
Vois mennä.
Mietin jos samalla järjestäis munaflashmob. Oon kyllästynyt siihen että qlli liitetään seksuaalisuuteen ja että naiset pitää sitä kamalana asiana jos vähän vilauttaa.

Ainakin Helsingissä 18.6 järjestetty tissiflashmob näytti hyvin lupaavalta. Kyllä mun mielestä kuvassa on niin monet tasa-arvoiset tissit että sais olla yläosattomissa rantsulla. Kannatan:
DSC_0699.jpg
Ekat tissit ja kolmannen parit tissit on ihan nätit.

Ei päästä hiittiksen kanssa järkkäämään ajoneuvomarssia.
Mitään ilmoitusta ei oo tullut mutta jos kaksi vuorokautta aikaa ilmoittaa niin se meni tosa pualisen tuntii sitten etten sanoisi.

Hiukan mielessä käynyt pitäskö ostaa joku helpompi kunnostettava ja talvella pajotella.

Olipas ihan yllättävän veikeän kiva tuo Rauman vanha kaupunki.
Mansikkalohi kuitenkin Turuus jo kuvattu.
katso liitettä 219612
Ois tarkoitus käydä heittää tässä muutaman viikon sisään sellainen Vaasa-Rauma keikka.
Nainen joka kulkee välillä kanssani on kovasti kiinnostunut vanhoista rakennuksista, sekä ruuasta. Annos näyttää aika mielenkiintoiselta ja saattaisi upota toiseen.

Ois tarkoitus käydä heittää tässä muutaman viikon sisään sellainen Vaasa-Rauma keikka.
Nainen joka kulkee välillä kanssani on kovasti kiinnostunut vanhoista rakennuksista, sekä ruuasta. Annos näyttää aika mielenkiintoiselta ja saattaisi upota toiseen.

Joo kiva oikeasti wanhan oloinen pikku miljöö raumalaisilla siellä.
Ravinteli Turussa oli Blanko. Kaponen menu, mutta oikein maistuvia oli ruuat. Tosissaan aika naisellinen tuo meikäläisen annos, mutta kun ei ollut pelkästään lihava olo, vaan mitatusti suurin elopaino koskaan, niin ajattelin, että pelkkä kalapääruoka+pepsimax linjalle täytyy luovia. Vaimo otti lankkupihvin ja sanoin että satku vetoa, niin tuo mulle sen lankkupihvin kysymättä ja ojentaa sulle mansikkalohen. Näinhän se meni. Vetoa emme ihan oikeasti kuitenkaan lyöneet. :-)
Hr. Dokterin aiemmin mainostama Kaskis vois olla vielä kivempi jutska Turussa. Mutta olin liian lihava, piti ajaa ettei viinimenua voisi ottaa ja ennenkaikkea paikka maanantaisin kiinni, niin jäi väliin tällä kertaa.

Hr. Dokterin aiemmin mainostama Kaskis vois olla vielä kivempi jutska Turussa. Mutta olin liian lihava, piti ajaa ettei viinimenua voisi ottaa ja ennenkaikkea paikka maanantaisin kiinni, niin jäi väliin tällä kertaa.

En tiedä mikä on nykykoronatilanne, mutta yleensä myös pöytävarauksen saaminen kaskikseen on semmosen parin-kolmen kuukauden aikataululla. Tosin nyt männä viikolla oli jopa tyhjä pöytä, mutta en tiedä oliko pakosta. Yleensä tyhjiä paikkoja: eijjole. Blanko on ihan jees, siinä rantakadulla on useampi ihan ok paikka Turussa. Sekä kaskiksen pitäjien toinen paikka Kakolan Ruusu, arvatkaa missä..

Joo kiva oikeasti wanhan oloinen pikku miljöö raumalaisilla siellä.
Ravinteli Turussa oli Blanko. Kaponen menu, mutta oikein maistuvia oli ruuat. Tosissaan aika naisellinen tuo meikäläisen annos, mutta kun ei ollut pelkästään lihava olo, vaan mitatusti suurin elopaino koskaan, niin ajattelin, että pelkkä kalapääruoka+pepsimax linjalle täytyy luovia. Vaimo otti lankkupihvin ja sanoin että satku vetoa, niin tuo mulle sen lankkupihvin kysymättä ja ojentaa sulle mansikkalohen. Näinhän se meni. Vetoa emme ihan oikeasti kuitenkaan lyöneet. :-)
Eihän se Rauman pitsikaupunki vai mikälie kovinkaan iso edes ole mutta hienoa kulttuurihistoriaa kuitenkin.
Toisella kun on gluteeni nono niin tuollainen annos vois olla just jeppis, aika monessa mokoma rajoittava tekijä kun ei ole muodikkuuden vuoksi vaan ihan oikeasti allergia.
Viinijutut ei onneksi maistu, se olisi lopullinen tie turmioon mulla ainakin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom