Deleted member 43228
Voihan se tuossakin tulla väärin. Nyt oikein ja väärin jos pää toisella puolen ulottumattomissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tod.näk., jos jäseninä on "korealaisia neekereitä"..
e. Ekan sinkun nimi on varmaan "13.000 Meatballs"
Voihan se tuossakin tulla väärin. Nyt oikein ja väärin jos pää toisella puolen ulottumattomissa.
Silloin asennus lienee onnistunut.Ei aiheuta vastaavia tunteita mitä telineen ollessa poikittain. Kliinisesti testattu. Toisessa vessassa on perinteisesti.
Minä en laula. Paitsi autossa Teräsbetonia.No niin. Se voi köyhän miehen Ed Sheeran siellä nyt olla vaan hiljaa ja keskittyä vaikka omaan epävireiseen lauluunsa. Minun guilty pleasurea ei saa pilkata.
Kikkelihevii.Minä en laula. Paitsi autossa Teräsbetonia.
Yksin.
Noh??Mä haluaisin elämän.
Mä haluaisin elämän.
Kuolen tylsyyteen. Elämässä ei tunnu olevan muuta kuin työ sekä läppäri&nyrkki.Noh??
Pakko kai se on sanoa...Eiks toi oo väärin päin.Tässä paskalla istuessa voin toverille vinkata. Mun lievä obsessiivisuus ei hyväksy että paperirulla on väärinpäin telineessä ja vaimo on niin huithapeli että tunkee sen väärinpäin.
Nykyään ei tarvi hermoilla miten päin rulla on:
katso liitettä 219547
Saa aika vitullinen myrsky olla että ilman kuormaa puomi taittuu, ennemmin koko kone kaatuu. (ilman kuormaa)
Minä en laula. Paitsi autossa Teräsbetonia.
Yksin.