Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, nosturioperaatiosta tulee taas livevideokuvaa.

Tuota katsellessa voi pelata peliä "bongaa työsuojelurikkomus"

Eilen ilmeni ainakin pari aika selkeää.
Mielenkiintoista kyllä että tuon alan virmassa hommia voidaan tehdä vähän sinnepäin.

Jahas, nosturioperaatiosta tulee taas livevideokuvaa.

Tuota katsellessa voi pelata peliä "bongaa työsuojelurikkomus"

Eilen ilmeni ainakin pari aika selkeää.
Mielenkiintoista kyllä että tuon alan virmassa hommia voidaan tehdä vähän sinnepäin.
Viikonloppuna voi hommia tehdä pienessä kännissä joten ei sillä niin väliä.
Mulla on ko. firman kanssa kohtaaminen moottoritien varressa kun olin vetänyt Scanian paskaksi penkkaan ja sattui tulemaan melko hetki sen jälkeen paikalle tämä tj. Oli muuten suolaisen hintainen se kun sanoi että ois hänen nosturi ihan nurkan takana.
Eikä muuten suljettu moottorietä sen operaation ajaksi :)

Mulla oli viimeinen huuto.
En usko että hintavaraus meni yli, voisin uskoa sen olevan 10ke
E: Säpössä lukee että myyjällä kaksi päivää aikaa hyväksyä tai hylätä tarjous eli taitaa tarkoittaa ettei se hintavaraus ole mennyt yli?

Mulla oli viimeinen huuto.
En usko että hintavaraus meni yli, voisin uskoa sen olevan 10ke
E: Säpössä lukee että myyjällä kaksi päivää aikaa hyväksyä tai hylätä tarjous eli taitaa tarkoittaa ettei se hintavaraus ole mennyt yli?
Eiköhän se tarkoita että kahden päivän sisällä ilmoittaa hyväksyykö tarjouksen.

Eiköhän se tarkoita että kahden päivän sisällä ilmoittaa hyväksyykö tarjouksen.
En ole aikoihin myynyt tai ostanut tuolla mutta mun mielestä kun ennen teki voittavan huudon niin tuli automaagisesti lasku.
Ostaja sitoutuu ostamaan jos alkaa huutamaan mutta niinhän myyjäkin, toisaalta ei siellä missään lukenut että hintavaraus olisi mennyt rikki.

Mielisairaalamuseo, Siilinjärvi. Potilaiden päiväsalin lukemista.

20200725_190048.jpg

Ny vähän vituttaa kun olin jo omassa mielessä maanantaina kurvaamassa cittarin pihaan k-autolla ja tässä joutuu edelleen olemaan epätietoisuudessa, perkele.
Oispa kaljaa, eikun hetkinen....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom