Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
F5C826CB-118D-401A-923A-A503A5F1AB89.jpeg

Pitäsköhän käydä korona testissä kun lunssaa pukkaa?
Enmä edes enää muista mitkä ne oireet siinä oli mutta eilen ainakin räkää lensi joka suuntaan aivastaessa.

Miksi löysin nettisivun joka myy wanhoja pelejä, joiden kanssa kasvoi? Tekis mieli ostaa kaikki klassikko seikkailupelit, Sierran ja Lucasartsin klassiset. Larryjä, Zak McKraken, Day of the tentacle ym, monkey island (ymmärsikö kukaan ei pelejä pelannut kuinka paljon karibian piraatit elokuva tästä lypsi?)...

Pitäsköhän käydä korona testissä kun lunssaa pukkaa?
Enmä edes enää muista mitkä ne oireet siinä oli mutta eilen ainakin räkää lensi joka suuntaan aivastaessa.
Kannattaa käydä. Ja varmaan ottaa vähän muitakin testejä koska Latvia.
Mites nenä, punottaako?

Kannattaa käydä. Ja varmaan ottaa vähän muitakin testejä koska Latvia.
Mites nenä, punottaako?
Muna ei heilunut vapaasti kuin suihkussa käydessä joten ne testit on tarpeettomia :)
En ole edes katsonut kolvia miltä näyttää, ei varsinaisesti räkä valu mutta eilen tuli sellaisia mega-aivastuksia jossa räkää lensi sinne tänne.

Viimeksi muokattu:
Missä säilytetään piilopulloja? Piilotin nyt sen mun vaatekaappiin mutta sieltä on vaikea käydä napsimassa suullista. Tai pitääköhän litran lekasta kaataa johonkin pienempään puteliin.
Pienemmässä pullossa voi laittaa esim. vessanpöntön vesisäiliöön.

Tai laittaa johonkin, mitä toinen ei käytä esim. jos piilarit, niin piilarinestepulloon / onhan naisilla niitä pulloja paikat täynnä, mistä miehet ei ymmärrä, muutamassa voi ihan hyvin olla viskiä.

Pienemmässä pullossa voi laittaa esim. vessanpöntön vesisäiliöön.

Tai laittaa johonkin, mitä toinen ei käytä esim. jos piilarit, niin piilarinestepulloon / onhan naisilla niitä pulloja paikat täynnä, mistä miehet ei ymmärrä, muutamassa voi ihan hyvin olla viskiä.
Hyvä huomio. Pieneen pulloon vessan kaappiin missä on mun meikit. Mies ei edes ajattele mitään jos "käy vessassa" että vois napsia viskiä. Sitten laittaa useaan pieneen pulloon ja ripottelee ympäri kämppää - paitsi että mä kyllä unohdan ne piilot. Kuulostaa ihan alkoholiongelmalta, mutta mitä sitä nainen ei tekisi että saisi välillä tilkan viskiä.

Eiks kellään oo mitään kriisii mitä vois taivastella? @Poppis...

vaikeuksia ottaa esim. hyvästä kuvakulmasta sopivia kuvia perjantaihin :).
Oon töissä että ne kuvakulmat olisi sitten pöydän alta, töissä mulla on kyllä pikkarit jalassa kun ei tarvitse tuntea itseään riettaaksi nörttien keskellä :ROFLMAO:

Oon töissä että ne kuvakulmat olisi sitten pöydän alta, töissä mulla on kyllä pikkarit jalassa kun ei tarvitse tuntea itseään riettaaksi nörttien keskellä :ROFLMAO:

ei se meitä haittaa,mitä alaviistommin sen parempi :).

Mies ei sit kiukuttele kun on pöksyt jalassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom