Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BarsselonaMinä olen tänään nauttinut viiniä, tapaksia ja sangriaa.
Kannattaa käydä. Ja varmaan ottaa vähän muitakin testejä koska Latvia.Pitäsköhän käydä korona testissä kun lunssaa pukkaa?
Enmä edes enää muista mitkä ne oireet siinä oli mutta eilen ainakin räkää lensi joka suuntaan aivastaessa.
Mies riisui poliisit aseista ja pakeni metsään, ”Saksan Ramboa” etsitään jo viidettä päivää – nyt miehen äiti vetosi poliiseihin
Poliisin mukaan etsitty mies on 31-vuotias Yves Rausch.www.is.fi
Melkoinen kaveri.
Muna ei heilunut vapaasti kuin suihkussa käydessä joten ne testit on tarpeettomiaKannattaa käydä. Ja varmaan ottaa vähän muitakin testejä koska Latvia.
Mites nenä, punottaako?
Pienemmässä pullossa voi laittaa esim. vessanpöntön vesisäiliöön.Missä säilytetään piilopulloja? Piilotin nyt sen mun vaatekaappiin mutta sieltä on vaikea käydä napsimassa suullista. Tai pitääköhän litran lekasta kaataa johonkin pienempään puteliin.
Hyvä huomio. Pieneen pulloon vessan kaappiin missä on mun meikit. Mies ei edes ajattele mitään jos "käy vessassa" että vois napsia viskiä. Sitten laittaa useaan pieneen pulloon ja ripottelee ympäri kämppää - paitsi että mä kyllä unohdan ne piilot. Kuulostaa ihan alkoholiongelmalta, mutta mitä sitä nainen ei tekisi että saisi välillä tilkan viskiä.Pienemmässä pullossa voi laittaa esim. vessanpöntön vesisäiliöön.
Tai laittaa johonkin, mitä toinen ei käytä esim. jos piilarit, niin piilarinestepulloon / onhan naisilla niitä pulloja paikat täynnä, mistä miehet ei ymmärrä, muutamassa voi ihan hyvin olla viskiä.
Oon töissä että ne kuvakulmat olisi sitten pöydän alta, töissä mulla on kyllä pikkarit jalassa kun ei tarvitse tuntea itseään riettaaksi nörttien keskelläEiks kellään oo mitään kriisii mitä vois taivastella? @Poppis...
vaikeuksia ottaa esim. hyvästä kuvakulmasta sopivia kuvia perjantaihin .
Oon töissä että ne kuvakulmat olisi sitten pöydän alta, töissä mulla on kyllä pikkarit jalassa kun ei tarvitse tuntea itseään riettaaksi nörttien keskellä