Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
FE16B9F3-D55D-40B5-9451-E9275F933637.jpeg
Tää mun suorakulma on maailman paras!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennustan tulevaa.

Iltapäivällä puhelin soi. Linjan toisesta päästä kerrotaan että magneettikytkin sökö. Sen jälkeen väitetään että sitä ei voi vaihtaa vaan pitää uusia koko kompura ja maksaa tonnin.

Katsotaan toteutuuko.
Merkitään pöytäkirjaan: erehdyin.

Ehkä mekaanikot ei olekaan ihan kädettömiä, vaikka vaihtoivatkin Portseen moottoriöljyt jostain taka-akselin tuntumasta.

Huh huh sentään.

2,5 viikkoa lomaan. Onneksi pari vapaata viikonloppua edessä päin. Eiköhän tästä selviä!
Sunnuntaista antamani palautekin oli onnistunut. Jospa ois linjat jatkossa vähän selvemmät päivystyksessä.

Reipas neljä viikkoa vielä lomaan. Ei kai tuo sillai haittaa, kun kelit on mitä on. Pieniä motivaatio-ongelmia kyllä on ollut ilmassa, kun mikään ei etene nyt loma- ja korona-aikaan..

kyllä sitä helpoimmalla pääsee, kun ei mallaskoskea hienompiin ravintoloihin pyri sisään

ei tarvi hävetä: ittiänsä

kartanon puutarhassa kun on kuuntelemassa musiikkiesitystä on jo selvästi olo, että on väärässä paikassa

Kesäloman huonoja puolia, ettei syöminen kiinnosta.

Toisaalta ihan hyvä viime puntarilukeman jälkeen.

Näsinneulassa itse syönyt pari kertaa. Joku muu maksoi. En muista mitä tuli syötyä, kun sen verran aikaa piipahduksesta. Vai johtuukohan juomista :unsure:
Vuosituhannen ensimmäisinä kuukausina, kun olin vielä erään luurifirman palveluksessa, kävimme jossain työperäisessä tapahtumassa näsinneulassa safkalla. Pihvi ei muistaakseni ollut kummoinen, mutta votkuli tyrnimarjoilla oli hyvää.

Suositut

Back
Ylös Bottom