Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pian se satku taas nousee.Kävin vetämässä maasta. En tiedä olenko tyytyväinen tähän mahtavaan 3x10x50kg tulokseen. No en ole, mutta kai sitä taas jostain pitää aloittaa.
Kelpaa ilman notkoakin.Ei oo, peilaamiseen riittää kun seisoo poikittain peilin edessä ja katsoo peiliin. Sitten jos ottaa kuvia niin mieluusti vetäisi selkää notkolle niin pakata vielä korostuu. Sitä ei pysty tekemään.
Voin avustaa tarvittaessa kuvaamisessaEi oo, peilaamiseen riittää kun seisoo poikittain peilin edessä ja katsoo peiliin. Sitten jos ottaa kuvia niin mieluusti vetäisi selkää notkolle niin pakata vielä korostuu. Sitä ei pysty tekemään.
Kävin vetämässä maasta. En tiedä olenko tyytyväinen tähän mahtavaan 3x10x50kg tulokseen. No en ole, mutta kai sitä taas jostain pitää aloittaa.
Pian se satku taas nousee.
Minä vetelen samoja ja olen ihan innoissani, kuinka vanha, selkävammainen ja lievästi obeesi voi saada tuollaisen kamalan määrän ylös Enemmänkin nousisi, mutta pelottaa selän puolesta, niin en ole vaan uskaltanut isommilla.
rähinäviinaa on nautittu.
Juoppoa on tämä kansa.
Mä vedän vaan 10 kg enemmän, oon vähän arka lisäämään painoa kun tuo selkä herkästi kiukuttelee.Kävin vetämässä maasta. En tiedä olenko tyytyväinen tähän mahtavaan 3x10x50kg tulokseen. No en ole, mutta kai sitä taas jostain pitää aloittaa.
Meinasin tässä, että käynpä pikaisesti laskemassa oman jollain netin laskureista. Pituuden lisättyäni muistin, etten ole uskaltanut käydä vaa'alla yli kuukauteen.BMI:tä kun tuossa katsoin
@vokot
Tuommosella olisi kätevä piipahdella #ajankuluksi talvella.
View: https://youtu.be/ZAsNvzrv-6M
Meinasin tässä, että käynpä pikaisesti laskemassa oman jollain netin laskureista. Pituuden lisättyäni muistin, etten ole uskaltanut käydä vaa'alla yli kuukauteen.
Pohdittuani hetken päätin, etten aio lähiaikoina käydäkään.
*in denial*
Mä vedän vaan 10 kg enemmän, oon vähän arka lisäämään painoa kun tuo selkä herkästi kiukuttelee.
Meinasin tässä, että käynpä pikaisesti laskemassa oman jollain netin laskureista. Pituuden lisättyäni muistin, etten ole uskaltanut käydä vaa'alla yli kuukauteen.
Pohdittuani hetken päätin, etten aio lähiaikoina käydäkään.
*in denial*
katso liitettä 219172
Pennuille jaffaa.