Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin vetämässä maasta. En tiedä olenko tyytyväinen tähän mahtavaan 3x10x50kg tulokseen. No en ole, mutta kai sitä taas jostain pitää aloittaa.

Minä vetelen samoja ja olen ihan innoissani, kuinka vanha, selkävammainen ja lievästi obeesi voi saada tuollaisen kamalan määrän ylös :giggle: Enemmänkin nousisi, mutta pelottaa selän puolesta, niin en ole vaan uskaltanut isommilla.

Huomioiden arkipäivän ja koleahkon säätilan on ollut hämmästyttävää, kuinka paljon päivystykseen on eilen ja tänään virrannut itsensä kännissä teloneita asiakkaita, osa jopa virkavallan saattamina, koska rähinäviinaa on nautittu.

Juoppoa on tämä kansa.

Pian se satku taas nousee.

No eikö se sieltä taas nouse joo.👍🏻

Minä vetelen samoja ja olen ihan innoissani, kuinka vanha, selkävammainen ja lievästi obeesi voi saada tuollaisen kamalan määrän ylös :giggle: Enemmänkin nousisi, mutta pelottaa selän puolesta, niin en ole vaan uskaltanut isommilla.

Olisi varmaan kans noussut enemmän, mutta pitää nyt kokeilla kerranki alotella varovasti ettei kans selkä sano heti itteensä irti. BMI:tä kun tuossa katsoin niin kyllä minäkin ylipainoisen puolella olen. Olis kiva lohduttautua sillä, että lihas painaa enemmän ku läski, mutta kun ei oo lihaksia..😂

Hemmetti kun ig muistuttelee vanhoista kuvista, olin lomalla päivälleen kaksi vuotta sitten.

Ei ole aina kivaa vanhojen muistelu.

BMI:tä kun tuossa katsoin
Meinasin tässä, että käynpä pikaisesti laskemassa oman jollain netin laskureista. Pituuden lisättyäni muistin, etten ole uskaltanut käydä vaa'alla yli kuukauteen.
Pohdittuani hetken päätin, etten aio lähiaikoina käydäkään.

*in denial*

Meinasin tässä, että käynpä pikaisesti laskemassa oman jollain netin laskureista. Pituuden lisättyäni muistin, etten ole uskaltanut käydä vaa'alla yli kuukauteen.

*in denial*

Isokokoinen asiakas ilmoitti painonsa melkein 50 kg vähemmäksi kuin mitä punnitus todisti. Tuskin sinun "denial" on ihan samaa luokkaa?

Mä vedän vaan 10 kg enemmän, oon vähän arka lisäämään painoa kun tuo selkä herkästi kiukuttelee.

Tämä taitaa nyt ottaa mulla vaan vähän egon päälle, kun ennemmin on saanut vedellä isommilla painoilla. Ei millään kauheen hurjilla, mutta ei nyt millään pienilläkään.

*in denial*

Mulla oli piiiiiiiiitkä aika etten käyny ollenkaa vaa’alla ja sitten, kun kävin niin itku meinas tulla. Nyt oon käyny kerran viikossa, että ei totuus unohdu.😁

8EC8B4E7-796A-4215-A8D1-8F634DE81488.jpeg

Pennuille jaffaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom