Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ketjussa taitaa olla onely gontsa ja kiukku joita ei aharista työmaalla

Ei ny ainakaa ekan kuukauden jälkeen. Vanhassa ahisti, mut lähinki heti vittuun. Lomaillaa ny kuukausi ja kattellaan syksyllä kun tulee pimeetä.

Tuntuu, että hyvä jobi. Ligu ok, ei alaisia, 7,5h per päivä (ei sekuntiakaan päälle), mahdollisuus vaikuttaa. Nyt jo kuukaudessa oon saanut sormenjäljet firmaan, tavoite olis että myöhemmin jäis kädenjälki.

Talousjohtaja kyllä huusi että, ala osaston johtajaks parin projektin jälkeen kun vanha jää eläkkeelle. Tiedä sitten. Voi olla että ahneus ajaa siihen.

Ei ole aina kivaa vanhojen muistelu.

Muistele haniasi!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna suljen ahkerasti elokuulta aikoja, että saan tasoteltua ylitöitä. Oivoi.
Työpäivän jälkeen 50 min juoksu. 25 min kevyt, 20 min reipas, 5 min palauttelu. Mulavasti tuli välillä vettä. Iha jees lenkki.

Siinä on kyllä tojota kauneimmillaan

Isokokoinen asiakas ilmoitti painonsa melkein 50 kg vähemmäksi kuin mitä punnitus todisti. Tuskin sinun "denial" on ihan samaa luokkaa?
Sen tiedän, että ei ihan tuota luokkaa. Ainakin sen verran, että posket on pyöristyneet.
Mulla oli piiiiiiiiitkä aika etten käyny ollenkaa vaa’alla ja sitten, kun kävin niin itku meinas tulla. Nyt oon käyny kerran viikossa, että ei totuus unohdu.😁
Silloin kun olin (omasta mielestäni) perhanan hyvässä kunnossa, en koskaan käynyt vaa'alla. Sillä ei ollut merkitystä vaan sillä oli, että oli vatsalihakset ja erottuvuutta muutenkin.
Nyt 5 vuotta myöhemmin en ole käynyt vaa'alla koska en ole halunnut tietää hyllyvän painoa.
Ja nytkin olen vähän kahden vaiheilla, punnitsisiko painon säännöllisesti vai saisiko itsestään irti säännöllisen treenauksen ja seuraisi vatsalihasindikaattoria. Sieltä se rasva kuitenkin palaa, jos palaa.

Mutta! Sen verran motivoiduin irtakkin maastavedosta, että sain itsekin tehtyä jumpan, ja vieläpä ennen siitä treenattua koiria. Tuli ihan lämmin fiilis muistella, että "tällaista mun elämä aina ennen oli, töiden jälkeen koirien kanssa puuhailua ja sitten salille. Iltaisin vain söin."
Nyt on tietysti vähän muitakin juttuja tässä mutta ehkä tuollaiseen arkeen voisi yrittää palata ainakin joiltakin osin, sen verran hyvältä tuntuu juuri nyt. :)

No kun ei, nykyään päästöt ohjaa valintaa. Alle 80 CO2 niin firma tukee 40-70%. Muuten omavalinta olisi joku Hemi 426

40-70% verotusarvosta lisää liksaa?
Tuleeko firman piikkiin etäluettava latausasema kotiin ja laskutus firmaan?
Itellä kolmonen oli loppusuoralla mutta kun noita kauhutarinoita laadusta hetken lueskeli niin kuoppasin ajatuksen.

Miksi ja ihmeessä?

oli niin kova tuuli eikä ers aurinko paistanu niin ei viittiny lähteä polkupyöräilemään niin piti jotenki muuten viettää vapaa-aikaa

oli niin kova tuuli eikä ers aurinko paistanu niin ei viittiny lähteä polkupyöräilemään niin piti jotenki muuten viettää vapaa-aikaa

Usein olen ihmetellyt miksi maitokauppojen parkkipaikoilla on autoissa ihmisiä istumassa. Luulisi että mielenkiintoisempaa mennä kauppaan, kuin autossa istua ja odotella toista puoliskoa saapuvaksi kauppa-asioilta. Mutta nyt opinkin, että tämä parkkipaikalla autossa istuminen on vapaa-ajan harrastus, joka ei sinällään liity itse maitokaupassa käymiseen tai käymättä jättämiseen.

Tossa yhtenä päivänä kävin kaupassa ni parkkipaikalla autossa istu valtavan lihava mies.Hirvittävän mahan päällä istui pieni koira,kummatkin tuijotti kaupan ovia kohti,mitä lienevät herkkuja venasivat!

Tuli syötyä, hyvin.
IMAG4640_copy_3000x1688.jpg
Ja toki juotua asiaan kuuluvat vinetot.

Koskakohan saisi aikaiseksi koitettua sen turun. Tämä kun oma favouritsi.

Näsinneulassa käyty vaan oluella. Kivahan sieltä on toljotella maisemia.

Täälläkin Vesitorni Harjun päällä hyvällä kelillä suht asiallinen vaihtoehto maisemien puolesta, vaikkei enää ihan kärkipäässä olekaan paikallisessa ravintolatarjonnassa.

Ennustan tulevaa.

Iltapäivällä puhelin soi. Linjan toisesta päästä kerrotaan että magneettikytkin sökö. Sen jälkeen väitetään että sitä ei voi vaihtaa vaan pitää uusia koko kompura ja maksaa tonnin.

Katsotaan toteutuuko.

Monestiko olette nähneet, että siellä parkkipaikalla autossa istuu yksin NAISihminen?
Niinpä.

Suositut

Back
Ylös Bottom