Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä pääsin ensiaputilanteeseen! :oujee:

Olin valmis aloittamaan elvytyksen, tekemään hätäsektion (kts ohje YouTubesta), keräämään suolenkappaleet ja soittamaan ruumisauton, mutta ei. Oli vaan ruhjevammaa: vähän paljasta lihaa ja verenvuotokin miltei olematonta. Toki hyvä näin, lapsiasiakas. Ohjasin ensiapuun paikattavaksi, jotain ulkokuntalaisia lomalaisia eksyksissä ja hädissään olivat.

Miellyttävä, normaali kesäkeli. Hei hei helle.

Missä? Ei ainakaan meillä.

täälä suurnurmoos

e.näytti oevan hyvin pieni sadealue

91354019-6037-4881-8B91-19A3B8775718.jpeg

eeee.

pitipä sattua, levysoitin alkoi juuri soittaa kappaletta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=8aXDr3a1utU

Viimeksi muokattu:
leirintäalueella

onko leirinnässä kova meno?, moneltako alueelle?

minun alueelle siirtymis valmistelu on vaiheessa: kahvi tippuu, kotimainen englanniksi kauniisti laulettu musiikki vaihtui ruåtsalaiseen englanniksi karjuttuun

kahvit kun on hörpitty, lähden pyöräilemään kohti aluetta

Olipa fantsua että katsoin miltä tilien finanssipolitiikka näyttää ja huomasin että oma tili 85 euroa miinuksella.
Reippaana aattelin että minäpä pinoan nettipankissa pari nippua sinne mutta enpä laittanut, järjestelmävirhe.
Hienoa olisi ollut mennä illalla maksamaan vuokrasaunaa kun kortti ei kelpaa, olisi aika noloa vieraille ilmoittaa että tossa on hattu joka pistetään kiertämään :X3:

onko leirinnässä kova meno?, moneltako alueelle?

minun alueelle siirtymis valmistelu on vaiheessa: kahvi tippuu, kotimainen englanniksi kauniisti laulettu musiikki vaihtui ruåtsalaiseen englanniksi karjuttuun

kahvit kun on hörpitty, lähden pyöräilemään kohti aluetta
Meno asiallista. Alueelle ei ehkä kykene, matka pitkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom