Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pakettiauto mukaan ja kontti täyteen samalla?
Siinä vaiheessa kun ei ole varaa ostaa Salesta olutta niin mä raitistun.
Vaihtoehtoisesti alan tekemään kiljua.
E: Lisäksi nainen joka mukana on taas yllättäen viinavastainen kun joku exä ollut alkkis niin en viitsi kiusata häntä, vaikka kaveri vaan onkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
83CAB45A-770F-48B1-A212-E895179D6A79.jpeg
”Saigon”

Riikaan, laivalla.
Kappas! Sama suuta. Lentäen, päivää aikaisemmin ja päivän pidempään 😅.
Eihän se mikään Rodos ole mutta pääsee edes johonkin. Olen koko kevään kihissyt kiukusta kun ei mihinkään pääse.

Eij ole muuten minun hommaa tuo verisuonikirurkia. 5 tuntia hoonattiin yhden papan suonia auki verisuonikirurgin kanssa. Ihan puosta. Minun kroppa ei kestä yli kolmen vartin leikkauksia.

mutta: ei ole ollut kuuma ja päivystyskämppä on viileä ja ikkunaton...enkä silti saa nukuttua, koska en vaan saa.

Eij ole muuten minun hommaa tuo verisuonikirurkia. 5 tuntia hoonattiin yhden papan suonia auki verisuonikirurgin kanssa. Ihan puosta. Minun kroppa ei kestä yli kolmen vartin leikkauksia.

mutta: ei ole ollut kuuma ja päivystyskämppä on viileä ja ikkunaton...enkä silti saa nukuttua, koska en vaan saa.

Verisuonistoneuvos? Rimmaa melkeen paremmin kuin suolistoneuvos. =D

Verisuonistoneuvos? Rimmaa melkeen paremmin kuin suolistoneuvos. =D

Jotain verenhimoisia putkimiehiä (tai kuten nyt -naisia) ne on. Ei oli herralla vähän huonot suonet, ei lentäny veri kuin sellasen puometriä suoraan ylöspäin kun saatiin rassattua suoni auki.

Kaikki jo goisimas?

Eijole. Taas semmoset käänteet ollu pienyrittäjällä mickey mousella, että pitää hieman kalibroida. Posti hajottaa, viranomainen imee verta, verottaja kuppaa ja lopussa seisoo tyytymätön asiakas reklamaation kanssa.+30 astetta niin luulis että hellittää, mut ei. =D
Noh ehkä sekin parempi, että jotain tapahtuu kuin et ei mitään.

Eijole. Taas semmoset käänteet ollu pienyrittäjällä mickey mousella, että pitää hieman kalibroida. Posti hajottaa, viranomainen imee verta, verottaja kuppaa ja lopussa seisoo tyytymätön asiakas reklamaation kanssa.+30 astetta niin luulis että hellittää, mut ei. =D
Noh ehkä sekin parempi, että jotain tapahtuu kuin et ei mitään.
En tiijä mikä on nyt pielessä kun menee niin hyvin ettei ole edes rekkuloita tullut eikä tavaraa ole kadonnut tai hajonnut matkalla jne. mutta onneksi edes yksi tyyppi on viikon saikulla koska muuten pelottas että kohta rysähtää jotain.

Kappas! Sama suuta. Lentäen, päivää aikaisemmin ja päivän pidempään 😅.
Eihän se mikään Rodos ole mutta pääsee edes johonkin. Olen koko kevään kihissyt kiukusta kun ei mihinkään pääse.
Melkeen tekisi mieli sanoa että tehdäänkö tärskyt :)
Tämä oli oikeastaan sellainen sattumankauppa kun satuin huomaamaan tuon jutun ja heitin siitä jotain facebookkiin niin samantien yksi kaveri ilmoitti että tonne me mennään.
Mulla ollut taas tovin sellainen hytinä että johonkin pitäisi päästä ja tämä oli ajankohdalta hyvä sekä hinta oli ihan kohtuullinen. On tullut käytyä aiemmin kerran Riikassa mutta se oli sellainen yön yli pikavisiitti niin mitään siellä nähnyt.

Ei eilisen asiakkaan kohdalla, kun pelkkä pallolaajennus katetrikaan ei menny tukoksen läpi saksimatta suonta auki.
Asiakas jättänyt tuikitärkeät säännölliset liuotushoidot tekemättä :)
Kappas, se oliskin taas hoitopäivä myös itsellä tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom