Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mummoilla oli niin mummomaiset puheet, että meinas ihan naurattaa.
Sivusta kuunneltuna kuului kaikki tärkeimmät, esim: nykynuoriso, ennen vanhaan, silloin kun minä olin nuori

Puhuivat sitä kuinka nykynuoriso ei tee yhtään mitään. Ennen vanhaan piti aamulla lypsää lehmät, ja heinäpelloilla oltiin aamusta iltaan.

Mietinpähän nyt vaan, että kenen pellolle tässä pitäisi mennä patsastelemaan viikate ja talikko käpälissä?
Metsääkään en omista, joten niitä mettähommiakin vähän paha tehdä.
Lehmiäkään ei ole.

Maailma on vähän erilainen kuin 70v sitten, ei ole jokaisella perheellä enää maatilaa ja metsää.
Mutta ei tämmösestä aiheesta viitsi edes väitellä vanhusten kanssa, parempi kun vaan myhäilee ja nyökkäilee sanomatta vastalauseita.

Ja mistähän me valitetaan vanhoina??? Siitä kuinka tietokoneita käytettiin näppäimistöllä ja hiirellä, eikä jollain Elon Muskin aivokäyttöliittymällä ajatuksen voimalla?

U79PtBY.png

nvfZGD6.png

Tyttö mursi eilen kätensä ja 4,5h kun tuli jonotettua kipsiin asti niin aloin fundeeraamaan et kyl täs suht normaali ihminen on? Aikas monta outoa hiipparia tuli nähtyä siinä ajassa ja taas arvostan entistä enemmän terveydenhuollon työntekijöitä.
Me käytiin pojan kanssa tässä juhannusviikonlopun sunnuntaina Oysin päivystyksessä. Täällä on lasten päivystys eri rakennuksessa yhteispäivystyksestä mikä on kyllä aivan loistava juttu. Ei yhtään hiipparia, eikä itse asiassa yhtään potilasta meidän lisäksi koko rakennuksessa.

Olenkohan saanut flunssan jäähdyttimien ja tuulettimien huutaessa?

Siltikin tekisi mieli syödä vain jäätelöä ettei ruuanlaitto lämmitä kämppää.

Sivusta kuunneltuna kuului kaikki tärkeimmät, esim: nykynuoriso, ennen vanhaan, silloin kun minä olin nuori

Puhuivat sitä kuinka nykynuoriso ei tee yhtään mitään. Ennen vanhaan piti aamulla lypsää lehmät, ja heinäpelloilla oltiin aamusta iltaan.

Mietinpähän nyt vaan, että kenen pellolle tässä pitäisi mennä patsastelemaan viikate ja talikko käpälissä?
Lehmiäkään ei ole.

Maailma on vähän erilainen kuin 70v sitten, ei ole jokaisella perheellä enää maatilaa ja metsää.
Mutta ei tämmösestä aiheesta viitsi edes väitellä vanhusten kanssa, parempi kun vaan myhäilee ja nyökkäilee sanomatta vastalauseita.

Ja mistähän me valitetaan vanhoina??? Siitä kuinka tietokoneita käytettiin näppäimistöllä ja hiirellä, eikä jollain Elon Muskin aivokäyttöliittymällä ajatuksen voimalla?
Hullu paljon työtä tekee
Viisas pääsee vähemmällä

Lehmiäkään ei ole.

Oli taannoin äiti ja poika nostamassa perunoita maasta ja poika oli sitten todennut että enää ei jaksa johon äiti oli vastannut, että kyllä nykynuoriso on laiskaa.

Äiti oli noin 80 ja poika 50 vuotias tai vähän päälle. Mutta onhan se totta, että kyllä ikäihmisen silmin 50-vuotiaskin vaikuttaa nuorelta.

Moneskohan jäätelö tänä kesänä? Ei jaksa laskea. Tuli vain mieleen onko super lakuksi nimetty jäätelö rasistinen tai siltä kuullostava? Pitäisikö valittaa?

ketäs täälä oli macbook imisiä @Fea @gonzaless @futhermucker

onko teillä asennettu erillistä virustorjuntaa

ei tule aikuisviihdekäyttöön, meikämustalaisella
Jep, air käytössä. Maksoin otin Avastin Premiumin jostain tarjouksesta joskus pariksi vuodeksi. Nyt maksamatta vaikka muutaman kerran jo tullut mieleen uusiminen.

Kone myös aikuisviihdekäytössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom