Deleted member 43228
Sumpin pihautus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me käytiin pojan kanssa tässä juhannusviikonlopun sunnuntaina Oysin päivystyksessä. Täällä on lasten päivystys eri rakennuksessa yhteispäivystyksestä mikä on kyllä aivan loistava juttu. Ei yhtään hiipparia, eikä itse asiassa yhtään potilasta meidän lisäksi koko rakennuksessa.Tyttö mursi eilen kätensä ja 4,5h kun tuli jonotettua kipsiin asti niin aloin fundeeraamaan et kyl täs suht normaali ihminen on? Aikas monta outoa hiipparia tuli nähtyä siinä ajassa ja taas arvostan entistä enemmän terveydenhuollon työntekijöitä.
Vuorossa Keuruu
Hullu paljon työtä tekeeMummoilla oli niin mummomaiset puheet, että meinas ihan naurattaa.
Sivusta kuunneltuna kuului kaikki tärkeimmät, esim: nykynuoriso, ennen vanhaan, silloin kun minä olin nuori
Puhuivat sitä kuinka nykynuoriso ei tee yhtään mitään. Ennen vanhaan piti aamulla lypsää lehmät, ja heinäpelloilla oltiin aamusta iltaan.
Mietinpähän nyt vaan, että kenen pellolle tässä pitäisi mennä patsastelemaan viikate ja talikko käpälissä?
Metsääkään en omista, joten niitä mettähommiakin vähän paha tehdä.
Lehmiäkään ei ole.
Maailma on vähän erilainen kuin 70v sitten, ei ole jokaisella perheellä enää maatilaa ja metsää.
Mutta ei tämmösestä aiheesta viitsi edes väitellä vanhusten kanssa, parempi kun vaan myhäilee ja nyökkäilee sanomatta vastalauseita.
Ja mistähän me valitetaan vanhoina??? Siitä kuinka tietokoneita käytettiin näppäimistöllä ja hiirellä, eikä jollain Elon Muskin aivokäyttöliittymällä ajatuksen voimalla?
Eio.ketäs täälä oli macbook imisiä @Fea @gonzaless @futhermucker
onko teillä asennettu erillistä virustorjuntaa
ei tule aikuisviihdekäyttöön, meikämustalaisella
Mummoilla oli niin mummomaiset puheet, että meinas ihan naurattaa.
Sivusta kuunneltuna kuului kaikki tärkeimmät, esim: nykynuoriso, ennen vanhaan, silloin kun minä olin nuori
Puhuivat sitä kuinka nykynuoriso ei tee yhtään mitään. Ennen vanhaan piti aamulla lypsää lehmät, ja heinäpelloilla oltiin aamusta iltaan.
Mietinpähän nyt vaan, että kenen pellolle tässä pitäisi mennä patsastelemaan viikate ja talikko käpälissä?
Metsääkään en omista, joten niitä mettähommiakin vähän paha tehdä.
Lehmiäkään ei ole.
Maailma on vähän erilainen kuin 70v sitten, ei ole jokaisella perheellä enää maatilaa ja metsää.
Mutta ei tämmösestä aiheesta viitsi edes väitellä vanhusten kanssa, parempi kun vaan myhäilee ja nyökkäilee sanomatta vastalauseita.
Ja mistähän me valitetaan vanhoina??? Siitä kuinka tietokoneita käytettiin näppäimistöllä ja hiirellä, eikä jollain Elon Muskin aivokäyttöliittymällä ajatuksen voimalla?
Jep, air käytössä. Maksoin otin Avastin Premiumin jostain tarjouksesta joskus pariksi vuodeksi. Nyt maksamatta vaikka muutaman kerran jo tullut mieleen uusiminen.ketäs täälä oli macbook imisiä @Fea @gonzaless @futhermucker
onko teillä asennettu erillistä virustorjuntaa
ei tule aikuisviihdekäyttöön, meikämustalaisella