Uutta pätkää kesäkuun alusta. Laadukasta, kyllä.
Olipa muuten huikean hyvin tehty video!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutta pätkää kesäkuun alusta. Laadukasta, kyllä.
Ei ole, mutta napauta palomuuri päälle. https://support.apple.com/fi-fi/HT201642macbook imisiä
onko teillä asennettu erillistä virustorjuntaa
ei tule aikuisviihdekäyttöön, meikämustalaisella
ketäs täälä oli macbook imisiä @Fea @gonzaless @futhermucker
onko teillä asennettu erillistä virustorjuntaa
ei tule aikuisviihdekäyttöön, meikämustalaisella
Veikkaan ettei vaimon siskon katsomisesta mitään tartu tietsikkaan, ellei sitten ihan istu vaikka läppärin päälle.Eijjo. Eikä oo ainakaan kymmeneen vuoteen tililtä lähteny rahaa. Jornoa on suurkulutettu.
Veikkaan ettei vaimon siskon katsomisesta mitään tartu tietsikkaan, ellei sitten ihan istu vaikka läppärin päälle.
Itse olen miettinyt, milloin pakolaisvastaiset vaativat Tosi Tummat Reissumiehet pois suomalaisista kaupoista.Tuli vain mieleen onko super lakuksi nimetty jäätelö rasistinen tai siltä kuullostava? Pitäisikö valittaa?
Oli tänään uunihommia.On melkosen lämmin ilma auringossa vaihtaa kauhaan huulta. Kylmää kaljaa tekis ihan sikana mieli.
Kuntit, kävin hakemassa läheiseltä uimakuopalta nuorimmaisen tyttären kotiin kun alko olla hottista. Mutsi siinä tissiä anto eka niin mulla oli aikaa tiirailla ray-banien alta. Niin Jumalauta. Jumalauta. Suurin osa oli sellasta strinkibikiniä että. Kaks nuorehkoa mimmiä, päättelin että jotain liikuntaa harrastavat, makoili mahallaan siinä edessä. Housut oli niin pienet että näky pillun reunat saatana. Jossei olis oma väki ollut siinä niin varmaan olis korahdellut.
Tytöt varmaan ajatellu, että taas joku saatanan pervo setämies kattelee kuola suupielestä roikkuen ja luulee ettei kukaa huomaa.