Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuntit, kävin hakemassa läheiseltä uimakuopalta nuorimmaisen tyttären kotiin kun alko olla hottista. Mutsi siinä tissiä anto eka niin mulla oli aikaa tiirailla ray-banien alta. Niin Jumalauta. Jumalauta. Suurin osa oli sellasta strinkibikiniä että. Kaks nuorehkoa mimmiä, päättelin että jotain liikuntaa harrastavat, makoili mahallaan siinä edessä. Housut oli niin pienet että näky pillun reunat saatana. Jossei olis oma väki ollut siinä niin varmaan olis korahdellut.

Pitäs mennä rääkkää tyän teeskentelijää työajan ulkopuolella.
Ajattelin ottaa pari olutta niin en mee aamusta töihin niin käyn länttää dokumentit kouraan kaljanhakureissulla.
Elämä on laiffii.

Uusia reittejä kotimatkajuoksentelussa. Vauhti oli jotain 8min/km, erittäin rauhallista. Eilinen jalkatreeni hieman painaa. Ja minä painan.

On melkosen lämmin ilma auringossa vaihtaa kauhaan huulta. Kylmää kaljaa tekis ihan sikana mieli.
Oli tänään uunihommia.

qpg7eeRUv.png

Kaljaa ei ole kyllä tehnyt mieli yhtään.

Kuntit, kävin hakemassa läheiseltä uimakuopalta nuorimmaisen tyttären kotiin kun alko olla hottista. Mutsi siinä tissiä anto eka niin mulla oli aikaa tiirailla ray-banien alta. Niin Jumalauta. Jumalauta. Suurin osa oli sellasta strinkibikiniä että. Kaks nuorehkoa mimmiä, päättelin että jotain liikuntaa harrastavat, makoili mahallaan siinä edessä. Housut oli niin pienet että näky pillun reunat saatana. Jossei olis oma väki ollut siinä niin varmaan olis korahdellut.

Tytöt varmaan ajatellu, että taas joku saatanan pervo setämies kattelee kuola suupielestä roikkuen ja luulee ettei kukaa huomaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom