Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mikäs svidun klassikko tuommonen muka voi olla? Eiks se oo ilmestynykki tällä vuosituhannella? Klassikko, pyh...Alempi tietysti!
2012 tais olla.No mikäs svidun klassikko tuommonen muka voi olla? Eiks se oo ilmestynykki tällä vuosituhannella? Klassikko, pyh...
En osaa sanoa. Mua ei viehätä. Tai harvoin viehättää.Instagramissa on viime päivinä ollut ryijyesittelyitä niin minäkin päätin osallistua.
Mikä ihme rintakarvoissa viehättää naisia??
Ehkä tällä kertaa viehättääEn osaa sanoa. Mua ei viehätä. Tai harvoin viehättää.
En tiedä kun en nähnyt mitään ryijyä.Ehkä tällä kertaa viehättää
No ei vaan, voisin mä ihan hyvin olla posliini mutta ei vaan jaksais koko aikaa höyläillä.
No ei se kunnon matto ole mutta jonninverran kuitenkinEn tiedä kun en nähnyt mitään ryijyä.
No mikäs svidun klassikko tuommonen muka voi olla? Eiks se oo ilmestynykki tällä vuosituhannella? Klassikko, pyh...
Siellä mitään ole esitelty!Instagramissa on viime päivinä ollut ryijyesittelyitä niin minäkin päätin osallistua.
Mikä ihme rintakarvoissa viehättää naisia??
En oo kyllä itekään nähny mitään ryijyjä. Ja hyvä niin.Siellä mitään ole esitelty!
No aikalailla ne ns. pakolliset (Paratiisikuru, Pirunportti ja Sokosti) ja muuta sen mitä nyt ennätti. Vajaa 4pv, +60km, 8 huippua ja nousumetrejä pohkeiden ja reisien mielestä riittävästi. Plus alasti lumienkeleitä, juhannuksenaMitä tarkoitus kädä katsoon?
Komeaa paikkaa, ehdottomasti!
Hienoa! Kuulostaa erinomaiselle reissulle ja reitille. Oliko hyvää keliä?No aikalailla ne ns. pakolliset (Paratiisikuru, Pirunportti ja Sokosti) ja muuta sen mitä nyt ennätti. Vajaa 4pv, +60km, 8 huippua ja nousumetrejä pohkeiden ja reisien mielestä riittävästi. Plus alasti lumienkeleitä, juhannuksena
no ei niin ei, mutta facebookissa oli joku kilpailu.Siellä mitään ole esitelty!
Noista suurin osa on laitettu juhannuksen aikana niin taitaa olla korkki heitetty mäkeen paljon ennen meilin laittoaKaikilla on pieni juhannusmorkkis ja pitää levittää sitä pahaa oloa muillekin.
Se on ollut klassikko jos syntyessään.