Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään on kyllä lepopäivä. Yllättävän paljon näemmä käy lihavan kunnolle nuo fribakierrokset. Ollaankin kyllä vedetty nyt melkein pelkästään noita ns. raskaampia ratoja, joissa tulee pidempiä siirtymiä ja/tai paljon nousua.

Huomenna mahdollisesti Pieksämäen 18-väyläinen, kun tänään mässää ittensä takas elävien kirjoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei kaikki asiantuntijat.

Onko niin että Wurth myy tuotteitaan vain yritysasiakkaille?

Internet kertoo että myisi myös yksityisille vaikka virman omat nettisivut väittää muuta.

Tä?
Ennen oli ainakin niin ettei voinut maksaa mitään eli sai ainoastaan laskulla mutta kuten arvata saattaa niin minullakin firman piikkiin aina ja kaikki.

Mä en käyttänyt wurthia koskaan sen takia kun niitä hintoja ei nähnyt mistään, piti olla ennakkoon sovittu niistä päätuotteista ja sitten muista oli joku hinta.
Taisin viimeksi pari vuotta sitten kysellä ruuvien hintoja kun ostan tyyliin 100 000kpl kerralla niin oli ihan hiton kallis paikka.

Tätäpä juuri meinasin palata kommentoimaan, että onko siellä vyrtillä tarjolla jotain sellaista, mitä muualta ei saa? Ainakaan samaa laatua halvemmalla tai parempaa samalla rahalla?

Ainoa etu mun tietääkseni, ettei tartte jonottaa rahvaan seassa, ku hakee tavaraa firman piikkiin.

Vyrtti on tosin siitä hyvä, että saa sitä mitä pitää.

Tuotteet kyllä maksaa, mutta on laatua varmasti.

Vakiokalustoa itselle mm. roput ja ruuvit. Kulutus tosin pientä.

Tätäpä juuri meinasin palata kommentoimaan, että onko siellä vyrtillä tarjolla jotain sellaista, mitä muualta ei saa? Ainakaan samaa laatua halvemmalla tai parempaa samalla rahalla?

Ainoa etu mun tietääkseni, ettei tartte jonottaa rahvaan seassa, ku hakee tavaraa firman piikkiin.

Ei ne würthin kamat niinkään ylitse muiden ole omasta mielestäni olleeet, työkengät ainakin ovat olleet huonoja sama kokemus oli muidenkin työvaatteiden kohdalla.

Työkalujen kohdalla laatu ihan hyvää ainakin kestivät hyvin.

Ei ne würthin kamat niinkään ylitse muiden ole omasta mielestäni olleeet, työkengät ainakin ovat olleet huonoja sama kokemus oli muidenkin työvaatteiden kohdalla.

Työkalujen kohdalla laatu ihan hyvää ainakin kestivät hyvin.
Yhden naulapyssyn ostin ja sinällään ihan laadukas pyssy mutta tehoton. Siinä mun kokemus noin pääsääntöisesti kun jostain pikkunippeleistä ei voi paljoa olla mieltä kun ne on käytännössä ihan samaa kamaa joka paikassa mutta eri hintaan.
Jos oikein käsitän niin Wurthin iso alue on tehtaiden hyllyjen täynnä pitäminen?

E: Työkaluissa ei kannata säästää. Sencon pyssyt maksaa sen 500e mutta ei niiden kanssa tartte koskaan tapella. Ostat jonkun halvan niin kokoajan syöttö jumissa ja naulat piipussa solmussa eikä jaksa ampua kunnolla jne.

Viimeksi muokattu:
Kohta kolme viikkoa etellisestä salivierailusta. Auringonpistos vissiin, kun kävin 10 minuuttia heilumassa ulkoliikuntatelineillä. Loppu kunto.
Mulla on viime ja tää viikko ollut kokonaan motivaatio ihan jossain vitussa, kirjaimellisesti.
Koskahan taas ryhdistäytyy?

Vähän sais olla kauempana kiinnityspisteet.

Screenshot_20200619-133424_Gallery~01.jpg

:puntti:Minä lähden bodaamaan jumalaisen vartaloni vielä ihqummaksi.

Minä en, tällä viikolla treenien määrä taitaa jäädä vain kahteen kertaan.

Kahden viikon päästä alkaa taas yövuorot, taidan pitää silloin lepoviikon kun en oikein tiedä miten kävisi treenamassa niin että unta saisi kuitenkin tarpeeksi.

E: Työkaluissa ei kannata säästää. Sencon pyssyt maksaa sen 500e mutta ei niiden kanssa tartte koskaan tapella. Ostat jonkun halvan niin kokoajan syöttö jumissa ja naulat piipussa solmussa eikä jaksa ampua kunnolla jne.

Juu ei erehdyin joskus ostamaan halvalla prismasta poravasaran vittu ihan jargonia verrattuna esim. johonkin hiltin vastaavaan jollaista tuli joskus töissä käytettyä.

Juu ei erehdyin joskus ostamaan halvalla prismasta poravasaran vittu ihan jargonia verrattuna esim. johonkin hiltin vastaavaan jollaista tuli joskus töissä käytettyä.
Mulla on käytettynä ostettu aika iso Hiltin iskupora ja pakko sanoa että noissa iso ero, toi Hiltin menee isollakin terällä betoniin kuin juustoon kun taas joillain koneilla ei meinaa saada propulle reikää porattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom