Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aamupaino 80.9
Huomenna tämäkin edistys korjaantuu kyllä, oishan se jos nyt jo pääsisi alle 80kg :)
Toisaalta salitreenit olleet pari viikkoa tauolla joten ei taida tarvita kuin kerran kroppa läpi niin tulee samantien tuohon useampi kilo kun mulla ainakin kerää treeni heti nestettä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä otin oman auton kyljestä selfien kun oli vahattu kunnolla, ei siitä kyllä ihan äkkiä muuta huomaa kuin että on kupera peili ja tyhmä kuvauksen kohde vaikka musta auto onkin.

Olin jo työpaikan ovella ja katsoin kelloa piti heittää uparit kun katsoin, että työvuoro alkaa vasta tunnin päästä onneksi kävelymatka on lyhyt.

Mä selvisin kohteeseen. Pitäisi poistua puolen päivän jälkeen, hieman huolestuttaa pyöräilykeli kyseisenä ajankohtana.
Sylveröstä ei tarvinne olla huolissaan, hän on kuitenkin aikoinaan pyöräillyt pitkin kannasta ja silloin taivaalta tuli vähän muutakin kuin vettä.

Vedin eilen pitkästä aikaa kunnon hodari iltapalan ja avasin oluen, sain hodarit syötyä ja oluesta otettua maistiaisen, leffan alkutekstien aikana kuorsasin jo kuola poskella sohvalla. Kyl nä päivät vetää ukon ihan zippiin. Koko aamupäivä meni rantasaunaa laitellessa juhannuskuntoon.
1592460865277.png

Pari tuntia piti ukkosenjytinä hereillä keskellä yötä. Aamuzombie metsästää kahvia.

Kahvit naamaan ja sillä jaksaa pari tuntia.
Ellei huomenna olisi juhannusriennot niin tänään olisi päiväkännit. Niin.... toki ne voi olla siitäkin huolimatta.

V*ttuuu.. ei pitäs rikkoa omia tekeleitään tuntia ennen kuin päivän pitäs olla jo päätöksessä.. v*tuttaa alkaa korjailemaan viimeisinä homminaan :D

Sylveröstä ei tarvinne olla huolissaan, hän on kuitenkin aikoinaan pyöräillyt pitkin kannasta ja silloin taivaalta tuli vähän muutakin kuin vettä.

Voi veikkonen, silloin tuli poljettua pitkin Karjalan kunnaita niin että lottamekon helma vaan hulmusi. Muonituskin oli välillä vajavaista, onneksi saatiin edes pastilleja. Olisivatko olleet jotain Pervitin-nimisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom