Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä sai taas pidätellä etten laittanut asiakkaalle suoria sanoja meilissä.
Sellaisen ihmisen kanssa joka valittaa ennen kuin on edes ostanut mitään on kaupanteko tuskaista ja sen jälkeen kun saanut tilaamansa vasta se valittaminen alkaa.
Kaikista pahimpia on nämä "en oikein ymmärtänyt" "eikö siinä pitänyt olla" "kyllä näihin pitäisi normaalisti kuulua" jne. sakki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päätön urpo lähtee kylälle.

Screenshot_20200610-130642_Gallery~01.jpg

Kyllä sai taas pidätellä etten laittanut asiakkaalle suoria sanoja meilissä.
Sellaisen ihmisen kanssa joka valittaa ennen kuin on edes ostanut mitään on kaupanteko tuskaista ja sen jälkeen kun saanut tilaamansa vasta se valittaminen alkaa.
Kaikista pahimpia on nämä "en oikein ymmärtänyt" "eikö siinä pitänyt olla" "kyllä näihin pitäisi normaalisti kuulua" jne. sakki.

Joo ja sit kun se ei kuulu siihen, mikä siihen ei kuulu, niin: "vaadin hinnanalennusta!". :mad:

Joo ja sit kun se ei kuulu siihen, mikä siihen ei kuulu, niin: "vaadin hinnanalennusta!". :mad:
Siihenhän se aina menee, muutenkin nämä samaiset ihmiset on aika työläitä kun jatkuvalla syötöllä tulee jos jonkinlaista meiliä ja puhelua.
Tosin mä olen lopettanut puhelimeen vastaamisen niin sillä välin nämäkin ehtii vetämään henkeä kun pitää laittaa meiliä ja miettiä hetki miten kirjoittaa.

Noni, pitikin maalata piruja seinälle.
Nyt yksi on ihan kuuppa sekaisin kun ei tiennyt mitä tilasi, onneksi oppinut jo aikaa sitten että tilauksessa eritelty mitä siihen kuuluu niin ei tarvii tapella.

cyclissä kö

sielä possuMies voisi toimia sekä/että myyjä/asiakas
eilen kylläkin ohiajaessani possuMies oli rotkella töissä

cyclissä kö

sielä possuMies voisi toimia sekä/että myyjä/asiakas
eilen kylläkin ohiajaessani possuMies oli rotkella töissä

Kyklissä joo. Menin toisella konsernin autolla, etten anna liian helppoa kuvaa. Pitäs varmaan ottaa joku vempele koeajoon päiväksi ja kattoa onko sellaisesta mitään iloa.

HULLU!
kai ne oli ees sähöpyöriä...

Ihan hölömöä hommaa. Kokeilin sekä ja että. Pysyin pystyssä. Mutta edelleen mietin että onko sähköavustetut lähinnä huvittavia ja noloja vai ihan kuranttia kamaa? Toki jos omaa mukavuutta miettii ja ajattelis työmatkaa niin olishan tuommonen sähkövempele helppo kun tuo työmatka on kaks kilsaa, josta ylämäkeä on kaks kilsaa.

Siihenhän se aina menee, muutenkin nämä samaiset ihmiset on aika työläitä kun jatkuvalla syötöllä tulee jos jonkinlaista meiliä ja puhelua.
Tosin mä olen lopettanut puhelimeen vastaamisen niin sillä välin nämäkin ehtii vetämään henkeä kun pitää laittaa meiliä ja miettiä hetki miten kirjoittaa.
Mä en ehkä myisi näille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom