Deleted member 43228
Kai se sähköpyöräily voi olla ihan mukavaakin, mutta olen enemmän perinteisen kannalla, koska sekin on mukavaa ja etenee helposti ja vaivattomasti ilman latailuja tai muuta vaivannäköä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on vieläkin ihan pimennossa mistä mä saan ostettua sitä paikallisolutta, alkaa päivätkin käymään vähiin asian suhteen.Eipä.
Mallaskoski vähän huutelee nimeäni.
Mulla on vieläkin ihan pimennossa mistä mä saan ostettua sitä paikallisolutta, alkaa päivätkin käymään vähiin asian suhteen.
Siellä ei taida olla erikseen myymälää mutta eikös siinä ole se ravintola niin sieltä sitten takeawayna?Esim. Paikallisesta.
Noni, pitikin maalata piruja seinälle.
Nyt yksi on ihan kuuppa sekaisin kun ei tiennyt mitä tilasi, onneksi oppinut jo aikaa sitten että tilauksessa eritelty mitä siihen kuuluu niin ei tarvii tapella.
Siellä ei taida olla erikseen myymälää mutta eikös siinä ole se ravintola niin sieltä sitten takeawayna?
Tänä sesonkina tullut 0 reklamaatiota 100ke/kk myynnistä niin pitäisin ihan kohtuullisena.Tuli näistä teksteistä ihan mieleen ne jenkkin ebay caset, joissa on myyty kuvaa esim iphonesta. tai siis kuvaa sen boxista. ostajan moka ku ei ollut huomannut ja maksanut melkeen tonnin valokuvasta. :D no joo tuskin sun kohdalla mistään tollasesta nyt kyse on :D mutta kyllä se on pakko olla myyjässä vikaa, jos valituksia kerran satelee jatkuvalla syötöllä.
Tänä sesonkina tullut 0 reklamaatiota 100ke/kk myynnistä niin pitäisin ihan kohtuullisena.
Kyse on siitä että asiakas olettaa omat taitonsa paremmaksi kuin onkaan ja sitten siksi tulee joskus purnaamista.
Toinen ryhmä mitä nyt tuossa varsinaisesti tarkoitin on sellaisia jotka valittaa jo ennen kuin on ostanut yhtään mitään, yleensä skippaan heidät tavalla tai toisella koska tiedän että se itku jatkuu ja valitus jatkuu hamaan tappiin asti vaikka kuinka hyvin hoitaisi homman.
Joo ei mitään, ihan siis työ työssä kun yrittäjänä toiminut nyt 25 vuotta ja 2kk niin aika paljon oppinut näistä.en mä tajunnut että puhuit jostain firman myynneistä jne. sain sellasen kuvan että puhe olis ollut jostain tori.fi myynneistä. my bad.
Pyh.
vokot oli taas koskella
Ei kehtais olla vaa sisällä möllöttämässä.