Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kehtais olla vaa sisällä möllöttämässä.

ON! myös ongelma: kolme olutta/ehtoo nautittu, joka on riittävä määrä, mutta: ei välttämättä niin millään huvittaisi lähteä nyt kotiin möllöttämäön kun keli on:

1961AF8A-16B6-43F1-9A16-4AB154BDCBD1.jpeg

mitä lääkäri suosittelee

^Siinähän se neuvo olikin.
Mulla mennyt tää päivä ihan turhuuteen mutta en jaksa murehtia, huomenna jaksaa taas painaa reippaasti.

Minäkin juurin nautin 3 olutta takapihalla auringossa paistatellen. Huomenna tosin töihin ja herätys ennen 7, niin lienee syytä siirtyä vichyyn. Loma lähenee, joten tämä lienee normaali siirtymäriitti.

Mä en pystyisi kolmen oluen jälkeen ajamaan turvallisesti fillaria.
Toisaalta mä en pysty lopettamaan edes kolmeen olueen joten ei kai sillä niin väliä.
Pohdin tässä myös sellaista että mitä mä ostan Vesan kaupasta kun ei mitään tarvitse, varmaan olutta. (kuljettaja haluaa sinne niin siksi pitää mennä)
Itseasiassa pyyhkeitä tarvitsen, niitä nyt saisi mistä tahansa marketista varmaan jopa halvemmalla mutta siinä voisi olla tavoitetta kun en ole muuten saanut niitä ostettua.

Ratkaisin vastaavan ongelman terassilla ja oluella, suos koht.
Eiii. Lähdin pyörällä asioimaan Matkukseen.
ON! myös ongelma: kolme olutta/ehtoo nautittu, joka on riittävä määrä, mutta: ei välttämättä niin millään huvittaisi lähteä nyt kotiin möllöttämäön kun keli on:

katso liitettä 218553

mitä lääkäri suosittelee
Päädyit samaan ratkaisuun, mitä oisin suositellut! Hyvä!
Mitäs muuten pakkislaiset väsäilee juhannuksena?
Vappu fiilis meni kyllä koronan takia ihan pilalle, onneks juhannus fiilis on katossa. Keskiviikkona keski-suomeen, Äyskoski ja siitä Huopanankoski. 48 h kalastamista!
Kuopijo näillä näkymin.
Huopanassa ollu kovia juhannuspippaloita muutamana vuonna, joitaki vuosia sitten. Perinteiset änkyräkännikaraoket jne. Viime vuosina ollu rauhallisempaa menoa.

En muuten ole edes käynyt Kampissa yli puoleen vuoteen eli sen jälkeen, kun työmatka lakkasi kulkemasta ko. läävän läpi. Toivottavasti ei vähään aikaan asiaa sinne tulekaan.
Viimeksi n. vuosi sitte tuli sielläki seikkailtua, ku kummitytön rippijuhlat, ja junnujen kans majoituin Presidentissä.

Kyllä se omien nuoruusvuosien Hesa ja vanha linja-autoasema oli jotain paljon parempaa.

Ooooh! Minulla on edelleen Arnold's bagel syömättä. Edellinen ennen koronapoikkeusta.
Me ostettii kaupasta jäätelöt. Olin tehokas xxl:n shoppailukierroksella. Meni 5 min. Siinä ajassa löysin shortsit ja kerkesin sovittaakin ne.

Onnistuin löytämään myös siistimmät shortsit ja parit ohuet housut. Edelleen tarvis vähän kaikenlaista.

Toisaalta mä en pysty lopettamaan edes kolmeen olueen joten ei kai sillä niin väliä.
Pohdin tässä myös sellaista että mitä mä ostan Vesan kaupasta kun ei mitään tarvitse, varmaan olutta. (kuljettaja haluaa sinne niin siksi pitää mennä)
Itseasiassa pyyhkeitä tarvitsen, niitä nyt saisi mistä tahansa marketista varmaan jopa halvemmalla mutta siinä voisi olla tavoitetta kun en ole muuten saanut niitä ostettua.
Mä oon samanlainen, turha mä tätä ja tätä ostan kun sitä saa kotikaupungistakin.

Mitäs muuten pakkislaiset väsäilee juhannuksena?
Vappu fiilis meni kyllä koronan takia ihan pilalle, onneks juhannus fiilis on katossa. Keskiviikkona keski-suomeen, Äyskoski ja siitä Huopanankoski. 48 h kalastamista!
Mä ajattelin mennä mato-ongelle sitten 20-30 vuoteen. Pitää vaan ottaa selvää mistä saa kalaa ettei istu jossain kanaalin penkereellä missä ei edes oo mitään kalaa :unsure:

Jos et Vesalta meinannut lamboa ostaa niin aikalailla taitaa lähes kaikki muut tuotteet löytyä mistä tahansa marketista.

Siitä on kyllä pitkä aika kun olen Vesan kaupassa asioinut varmaan viimeksi vuonna 2011.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom