Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiii. Lähdin pyörällä asioimaan Matkukseen.Ratkaisin vastaavan ongelman terassilla ja oluella, suos koht.
Päädyit samaan ratkaisuun, mitä oisin suositellut! Hyvä!ON! myös ongelma: kolme olutta/ehtoo nautittu, joka on riittävä määrä, mutta: ei välttämättä niin millään huvittaisi lähteä nyt kotiin möllöttämäön kun keli on:
katso liitettä 218553
mitä lääkäri suosittelee
Kuopijo näillä näkymin.Mitäs muuten pakkislaiset väsäilee juhannuksena?
Vappu fiilis meni kyllä koronan takia ihan pilalle, onneks juhannus fiilis on katossa. Keskiviikkona keski-suomeen, Äyskoski ja siitä Huopanankoski. 48 h kalastamista!
Viimeksi n. vuosi sitte tuli sielläki seikkailtua, ku kummitytön rippijuhlat, ja junnujen kans majoituin Presidentissä.En muuten ole edes käynyt Kampissa yli puoleen vuoteen eli sen jälkeen, kun työmatka lakkasi kulkemasta ko. läävän läpi. Toivottavasti ei vähään aikaan asiaa sinne tulekaan.
No miksipä muuksikaan se kääntyis, oikein suomennettuhan se on.Hakivat varmaankin sujuvaa tai jouhevaa ja googlekäänsivät smooth:n sileäksi.
Lähdin pyörällä asioimaan Matkukseen.
Me ostettii kaupasta jäätelöt. Olin tehokas xxl:n shoppailukierroksella. Meni 5 min. Siinä ajassa löysin shortsit ja kerkesin sovittaakin ne.Ooooh! Minulla on edelleen Arnold's bagel syömättä. Edellinen ennen koronapoikkeusta.
Mä oon samanlainen, turha mä tätä ja tätä ostan kun sitä saa kotikaupungistakin.Mä en pystyisi kolmen oluen jälkeen ajamaan turvallisesti fillaria.
Toisaalta mä en pysty lopettamaan edes kolmeen olueen joten ei kai sillä niin väliä.
Pohdin tässä myös sellaista että mitä mä ostan Vesan kaupasta kun ei mitään tarvitse, varmaan olutta. (kuljettaja haluaa sinne niin siksi pitää mennä)
Itseasiassa pyyhkeitä tarvitsen, niitä nyt saisi mistä tahansa marketista varmaan jopa halvemmalla mutta siinä voisi olla tavoitetta kun en ole muuten saanut niitä ostettua.
Mä ajattelin mennä mato-ongelle sitten 20-30 vuoteen. Pitää vaan ottaa selvää mistä saa kalaa ettei istu jossain kanaalin penkereellä missä ei edes oo mitään kalaaMitäs muuten pakkislaiset väsäilee juhannuksena?
Vappu fiilis meni kyllä koronan takia ihan pilalle, onneks juhannus fiilis on katossa. Keskiviikkona keski-suomeen, Äyskoski ja siitä Huopanankoski. 48 h kalastamista!
Et oo tainnut käydä yliopistoa tuolla perusteella. Siellä oppi, ajamaan fillarilla hirvittävässä humalassa.Mä en pystyisi kolmen oluen jälkeen ajamaan turvallisesti fillaria.
Mitäs muuten pakkislaiset väsäilee juhannuksena?
Tulipa nukuttua huonosti mutta yllättävän vähän väsyttää, 2-3 aikaan oli kipinävuoro.
Mä en pystyisi kolmen oluen jälkeen ajamaan turvallisesti fillaria.
Toisaalta mä en pysty lopettamaan edes kolmeen olueen joten ei kai sillä niin väliä.
Pohdin tässä myös sellaista että mitä mä ostan Vesan kaupasta kun ei mitään tarvitse, varmaan olutta. (kuljettaja haluaa sinne niin siksi pitää mennä)
Itseasiassa pyyhkeitä tarvitsen, niitä nyt saisi mistä tahansa marketista varmaan jopa halvemmalla mutta siinä voisi olla tavoitetta kun en ole muuten saanut niitä ostettua.