Lauantaina vasta.Taidan perjantaina töiden jälkeen pistää koirat autoon, tankata auton tankki täyteen ja lähteä ajamaan johonkin erämettään ja eksyä sinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lauantaina vasta.Taidan perjantaina töiden jälkeen pistää koirat autoon, tankata auton tankki täyteen ja lähteä ajamaan johonkin erämettään ja eksyä sinne.
ei enää meinaa millään pystyä rentoutumaan; ku juhannuksen jälkeen taas töihin, aharistaa
Minulla sen sijaan juhannuksesta viikon loma. Sit kyllä koko heinäkuu röitä ennen pidempää lomapätkää.ei enää meinaa millään pystyä rentoutumaan; ku juhannuksen jälkeen taas töihin, aharistaa
Taidatte olla
Mulla ihan sama.oho! höpinöiden perusteella tehdyn hallusinaation perusteella olsin ottanut parikymppiä pois
mutta sitähän ollaan yhtä vanha haaska kun tohtori ja allekirjoittanut
YousVesa
oho! höpinöiden perusteella tehdyn hallusinaation perusteella olsin ottanut parikymppiä pois
Puristellahhan aina sais, mutta valitettavasti siitä ei mitään oppisi.Lääh sexbätäng puuh senkin boy bitch Rantis lääh, täti vähän puristelee, puuh!!!!
...vaikkakin enimmäkseen teoreettisesti...
...niin teoreettisesti* kuin empiirisestikin**.
* koska on hyvä olla varautunut häiriötilanteisiin ja poikkeusoloihin
** häiriötilanteen ja poikkeusolon aiheuttajat pysykööt herkkuineen päivineen uunissa***
*** uuh silti
Ota ensin kahvit ja sitten useampi olut.Mä nyt olen ihan tosi kahden vaiheilla että ottaa olut vai kahvi huhtapubissa?
Toisaalta pitää jatkaa The Vesan kauppaan ja mulla on I/O oluen kanssa niin ehken kahvi sitten vain.
Vesan kaupalta saa kyllä hypätä tissiolento rattiin mutta jos siihen asti malttaisOta ensin kahvit ja sitten useampi olut.