Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Halvalla kun sai niin piti meidän Ministeriin tilata Ebaysta keskikonsolin näppäinosa no muutes ihan ok mut puuttui penkinlämmittimien namiskat 😖 noooh pikku juttu vaihdella osia... muutaman tunnin jälkeen oli kiva todeta jälleen kerran et muut tekee mitä osaa ja Jussi tekee mitä haluaa buahahhaaaaa toimiiiiiii 🤟🤟🤟

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosittelen käymään.

View: https://youtu.be/bV8Hgn2-5tw

Kyseisessä kaupungissa minä olen varttunut.

Näyttää ihan samalta menolta kuin Toijalassa aikanaan :D Itse asiassa äitimuorin suku on lähtöisin Orivedeltä ja isäukon puoli Toijalasta. Että tuttuja seutuja nuo. Toijalassa on kyllä tullut vietettyä paljon Orivettä enemmän aikaa nuorena.

Sommelier @Max131
Konjakit lauteilla pullonsuusta nautittu, ihan ei ollut taskulämmintä.

Ja irmalle tiedoksi, The kortti on postitettu.
Triplapeukku tälle (y) (y) (y)

Tarkoittaako tämä, että mun ei kannata pukea huhtapupiin valkoisia tennareita?

Tapahtumista on aikaa n. 14 vuotta ja tapahtumapaikka taisi sijaita lähellä Karmaa.

Uskon, että huhtikseen voi ihan hyvillä mielin mennä valkoisilla tennareilla. Suosittelen kuitenkin laittamaan vaatteet niiden kenkien kaveriksi, että pääset sisään.

Seinäjoesta tuli mieleen kauan sitten sattunu tapaus.Minä ja puolta pienenpi kaverini istuttiin puolisoiden kanssa ravintolassa,naapuripöydästä semmonen painijan näkönen tyyppi tulee haastaa tätä kaveriani kädenvääntöön oluttuopista.Mä en ollu mitenkään jurrissa ni sen näki ihan selvästi että siinä haettiin sitä että kohta "bodarilta" väännetään käsi poikki.Kaveri meni siihen siinä mielessä että viittoili minuun,vääntäkää hänen kanssaan,sit siitä yritettiin tehä jotain miehisyyden mittaa.

No mä olen suomenruotsalainen stadilainen eikä muhun tommonen eteläpohjalainen uho tehoo,nauratti lähinnä.Seinäjoella tuli aikoinaan käytyä paljonkin entinen vaimo on Ylistarosta joten pikkasen on käsitystä paikallisten luonteesta.

Se olisi sitten maanantai taas, perhana.
Loppuviikon herätyksiä siirrän tunnin eteenpäin ja ihan tasapainon vuoksi pitää lähteä tuntia aiemmin kotiin töistä, reilua eikö totta?

Se on maanantai. Tuomiopäivä.
Olisin halunnut nukkua. Ja selkä on niin kipeä että jalka menee pian alta. Viimeinen työviikko ennen lomaa ja lomalla aion nukkua pitkään.

Ja kahvi.

IMAG4318.jpg
Maanantai on ihan hyvä päivä.

Kyselimpäs tyhmiä. Tyhmä minä.

Tein 12kk sitten verottajalle oikaisupyynnön. 6kk sitten kysyin että mikä tilanne, vastas että käsittelyaika n.12kk.
Nyt kun 12kk kulunut kysyin mikä tilanne. Vastas että käsittelyaika n.12kk ja oikaisupyyntö on käsitelty n.12kk kuluttua vireille tulosta. Päätöksen näkee sitte omaverosta.

"Laita esimerkiksi sähköpostia."
Tämän itseasiassa laitoin.
Sen verran meinaa olla kiirettä että ei paljoa innosta istua puhelimessa jaarittelemassa kun saman saa hoidettua puolta nopeammin ja kerralla meilitse.
Ne on niitä vanhanliiton tyyppejä jotka haluaa henkilökohtaisen kontaktin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom