Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Qui? e: oon mä ainakin kerran käyny siellä, varmaan kaksi, olisko 10 ja 5v sitten..?

poliisit tv-sarjan perusteella kun muodostelee käsityksiä Isänmaamme pitäjistä niin kuopio on ehtottomasti alue mihin ei missään tapauksessa kannata sekaantua

Minä haluaisin käydä kolilla, tuskin tulee lähdettyä, ei tullu viimeSuvenakaan vaikka halusin jo silloin

Kuopiossa olin joskus aikoinaan myynti/esittelyreissulla. Se kauppa oli just rullattu edellisenä yönä mihin mun piti mennä, kassajärjestelmä teki sellasta säännöllistä piippausta ekat kaks tuntia ennen kun saivat korjattua, joku alarmi, pää meinas hajota kun pieni rapulakin tarttui hotellin baarista. =D

Hieno paikka. Alpakatkin oli keritty, hassun näköisiä!
@Sylverö varmasti majottaa enemmänkin vieraita!

Jep. Mulla on pääsy hiljaiseen majoituspaikkaan, jossa helteelläkin on miellyttävän viileää. Lakana talon puolesta.

Kävin ystävän luona nauttimassa grilliruokaa. Daim-kakku ja portviini jälkkäriksi.

Nyt lievä pahoinvointi. Ja mahapöhö.

Kuopio ihan hauska kaupunki juopotella. Samoin Oulu. Ja Tampere. Oikeastaan humalassa on ihan hauskaa melkein kaupungissa kuin kaupungissa.

Seinäjoella oli vähän outoja ihmisiä joskus 10-15 vuotta sitten, kun kaveri asui siellä..

Kuopio ihan hauska kaupunki juopotella. Samoin Oulu. Ja Tampere. Oikeastaan humalassa on ihan hauskaa melkein kaupungissa kuin kaupungissa.

Seinäjoella oli vähän outoja ihmisiä joskus 10-15 vuotta sitten, kun kaveri asui siellä..
Voitko tarkentaa outoutta kun pitäisi tässä ihan lähiaikoina poiketa siellä.

Voitko tarkentaa outoutta kun pitäisi tässä ihan lähiaikoina poiketa siellä.
Tuo outoja ihmisiä ei ollu varmaan oikea ilmaisu, mutta semmonen Häjyt-meininki oli muistaakseni vahvasti läsnä, kun käytiin baarissa. Aikaa toki on jo saatanasti, kun ei meinaa muistaa edes vuotta.. Plus olin todnäk koko reissun melko hutikassa.

muoks. tai sitten oli :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom