Mitenkäs nykyään noiden kanssa tehdään, eli leikataanko jos on kokonaan poikki vai leikataanko myös jos osittain revennyt?2 kiertäjän kalvosinta korjattu, yks vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkäs nykyään noiden kanssa tehdään, eli leikataanko jos on kokonaan poikki vai leikataanko myös jos osittain revennyt?2 kiertäjän kalvosinta korjattu, yks vielä.
Mitenkäs nykyään noiden kanssa tehdään, eli leikataanko jos on kokonaan poikki vai leikataanko myös jos osittain revennyt?
Itsehän olen kotoisin Toijalasta.Näyttää ihan samalta menolta kuin Toijalassa aikanaan :D Itse asiassa äitimuorin suku on lähtöisin Orivedeltä ja isäukon puoli Toijalasta. Että tuttuja seutuja nuo. Toijalassa on kyllä tullut vietettyä paljon Orivettä enemmän aikaa nuorena.
Triplapeukku tälle
Vekkuli paikka. Siinä jossain torin nurkilla oli grilli, josta sai aikanaan (ainakin muistikuvan mukaan) mielettömän hyviä kebuja. Ilmeisesti lopetettu jo aikaa sitten..Itsehän olen kotoisin Toijalasta.
Se itse koppi on hävitetty, mutta grilli on voimissaan muuten siellä torin toisella laidalla. (Tien toisella puolella kivijalassa).Vekkuli paikka. Siinä jossain torin nurkilla oli grilli, josta sai aikanaan (ainakin muistikuvan mukaan) mielettömän hyviä kebuja. Ilmeisesti lopetettu jo aikaa sitten..
Aivan joo.Se itse koppi on hävitetty, mutta grilli on voimissaan muuten siellä torin toisella laidalla. (Tien toisella puolella kivijalassa).
Toriateria baari-illan jälkeen oli klassikko. Eli siis kebab ranuilla ja sosiksella. Sillon elettiin vielä vaarallisesti, eikä mitään zeroja vedelty. Punasta.
Treelta Turkuun päin joku 30km. En jaksa laiskana googlata tarkempaa etäisyyttä :DMä en osaa edes sijoittaa kartalle Toijalaa.
Johonnii Jyväskylästä etelään ja Lahdesta länteen oisin sen asetellut, ihan riittävä tarkkuus siis.Treelta Turkuun päin joku 30km. En jaksa laiskana googlata tarkempaa etäisyyttä :D
muoks. ja sehän on nykyään Akaa.
Mä en osaa edes sijoittaa kartalle Toijalaa.
Hienoja kuvia ja hienon näköisiä maisemia, onko missäpäin siellä?#ajankuluksi järjestelmän ulkoilutusta, lopputuloksena @doownek lle ässjoen parhaat:palat
katso liitettä 218490katso liitettä 218491katso liitettä 218492katso liitettä 218493katso liitettä 218494katso liitettä 218495katso liitettä 218496katso liitettä 218497