Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs nykyään noiden kanssa tehdään, eli leikataanko jos on kokonaan poikki vai leikataanko myös jos osittain revennyt?

Miten tuohon nyt vastais, jyrkkä ehkä.

Päätös hoitolinjasta sisältää valitettavan monta muuttujaa noiden kysymiesi lisäksi. Syynä vamma/kuluminen? Osittainen/täysin rikki? Kipeä/ei kipeä? Käsi liikkuu/ei liiku? Jänteen ja lihaksen kunto, täysin revenneen jänteen vetäytyminen? Potilaan vaatimustaso, perussairaudet, kyky kuntouttaa leikkauksesta, odotus leikkaustuloksesta ymsjneetc.

E691F312-CEAF-4B73-8BE8-59F76652C2D8.jpeg
Se on taas metallimiehen käsialaa käytetty ja askarreltu tällänen ”ahven” perho. Mukava heti ekalla heitolla jysäyttää kivenkoloon ja siimasta poikki.

Vekkuli paikka. Siinä jossain torin nurkilla oli grilli, josta sai aikanaan (ainakin muistikuvan mukaan) mielettömän hyviä kebuja. Ilmeisesti lopetettu jo aikaa sitten..
Se itse koppi on hävitetty, mutta grilli on voimissaan muuten siellä torin toisella laidalla. (Tien toisella puolella kivijalassa).

Toriateria baari-illan jälkeen oli klassikko. Eli siis kebab ranuilla ja sosiksella. Sillon elettiin vielä vaarallisesti, eikä mitään zeroja vedelty. Punasta.

Se itse koppi on hävitetty, mutta grilli on voimissaan muuten siellä torin toisella laidalla. (Tien toisella puolella kivijalassa).

Toriateria baari-illan jälkeen oli klassikko. Eli siis kebab ranuilla ja sosiksella. Sillon elettiin vielä vaarallisesti, eikä mitään zeroja vedelty. Punasta.
Aivan joo.

Baarin nimiä en enää muistakaan ja Toijalassa tuli pyörittyä serkkujen luona enimmäkseen siihen aikaan, kun en ollut vielä edes täysi-ikäinen. Jonkun kerran oon Toijalassa baarissakin käynyt alta parikymppisenä, mutta paikat varmaan kerenneet vaihtamaan nimeä 20 vuodessa moneen kertaan.. Ja nyt siis tosi pitkä aika, että oon käynyt koko kaupungissa muuten kuin junalla ohitse ajamalla.

Mä en osaa edes sijoittaa kartalle Toijalaa.

Meno Toijalaan jos persaus kestää sanoi Hugo peikko. Omani on muutaman kerran kestänyt, kävin kerran paikallisessa kiinaisessa ravintolassa josta tilasin laihan kahvin ja onnenkeksin.

Kävin myös rautatieaseman vessassa ja hieman kiertelin keskustassa hieno paikka.

törnävä

voi veljet oli sääskiä, vieläki kutittaa, vaikka sanottukin on jo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom