Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan käyny härmän häjyssä...tai no jos ei ole puukon reikää kyljessä, niin tuskin sitten..
En muista kyllä yhtään.. mutta darraa lukuunottamatta ei tullu kyllä mitään osumia.

muoks. jäi näköjään aikaiemmat tekstit tuohon lainauksen edelle, mutta piti kirjoittaa, että Oulussa on jo siksi hauska juopotella, kun ihmisillä on niin herttainen murre.

Ihan typerää olla lomalla ilman mitään reissaamista. Sama saatanan lihominen, ilman uusia maisemia tai makuja.
Käy suklaamassa vaikka täällä

Tuo outoja ihmisiä ei ollu varmaan oikea ilmaisu, mutta semmonen Häjyt-meininki oli muistaakseni vahvasti läsnä, kun käytiin baarissa. Aikaa toki on jo saatanasti, kun ei meinaa muistaa edes vuotta.. Plus olin todnäk koko reissun melko hutikassa.

muoks. tai sitten oli :D

Toivottavasti et ollut todistamassa sitä, kun saatiin iso myllytys joskus aikaiseksi kaverin punaisten housujen takia. Ai kauhee, vieläki naurattaa, kun yks tyttö karjui mulle ”OOTTEKO TE JOTAIN VITUN LAPUALAAASIA!”

Käy suklaamassa vaikka täällä

Ei mun suklausvehkeillä suomessa suklata. Mutta suklaata kyllä.

Toivottavasti et ollut todistamassa sitä, kun saatiin iso myllytys joskus aikaiseksi kaverin punaisten housujen takia. Ai kauhee, vieläki naurattaa, kun yks tyttö karjui mulle ”OOTTEKO TE JOTAIN VITUN LAPUALAAASIA!”

Tarkoittaako tämä, että mun ei kannata pukea huhtapupiin valkoisia tennareita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom