Sais olla sopivasti tekemistä, menisi aika mukavasti.
Silloin kun olen pebaa myymässä kylillä niin lähden kyllä samointein ns. Vithu*n jos ei perse kelpaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sais olla sopivasti tekemistä, menisi aika mukavasti.
Nyt oltiin yliopistollisen palveluksessa. Oletan, että suotavaa olla paikalla omalla vuorolla.Silloin kun olen pebaa myymässä kylillä niin lähden kyllä samointein ns. Vithu*n jos ei perse kelpaa.
Nyt oltiin yliopistollisen palveluksessa. Oletan, että suotavaa olla paikalla omalla vuorolla.
Niinpä, ja oikein kertoimella!No silloin toki myös palkka juoksee. Vaikka tekijä, eij.
Oltiinko me siellä samaan aikaan?
Jahas, Irma hirrveesssä humalassa
Ok, mä taisin olla tuolloin jo MallaskoskellaMahdollisesti. Tuolloin 19:30 me sinne saavuttiin, nautittiin raikkaasta sisäilmasta ja pelattiin korttia väärillä säännöillä.
Noniin, tilanne alkaa olla se, että taatelikakku voisi olla ajankohtainen.
Mites siellä sylvillä kokkailut etenee, onko telamiinan korvike pakattu puulaatikkoon?
Ei sovi lyhyissä shortseissa juoksentelu minulle. Reidet hankaa ikävästi. Pullukka Run.
Voit saksia vaikka miesoletetun pitkistä kalsareista!
Mun tissit on ainaki tallessa.
Vaseliinia laitoin profylaktisesti. Olisi vaatinut runsaamman määrän.Hankaussuojat reisiin. Voit saksia vaikka miesoletetun pitkistä kalsareista!